Gå til innhold

Hva ville du betalt for hundeluffting?

Mummimammane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutter siden, Grevling said:

Ja, det finnes alltid mange kreative måter å tenke på for å forsvare luselønn.

Jeg ser ingen grunn til å betale deg i dyre dommer fordi du investerer i egen helse. At du får lov til å ta med deg hunden min er et privilegium i seg selv. Egentlig burde jeg ta betalt.

Anonymkode: 434f3...a77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Jeg ser ingen grunn til å betale deg i dyre dommer fordi du investerer i egen helse. At du får lov til å ta med deg hunden min er et privilegium i seg selv. Egentlig burde jeg ta betalt.

Anonymkode: 434f3...a77

Frekkhetens nådegave. Med den holdningen sier jeg bare få rumpen din opp fra sofaen og gå tur med hunden din selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummimammane skrev (17 timer siden):

Betalte du 300 for 1 time. Jeg skal gjøre dette samtidig som jeg gjør et annet ærend, så jeg kommer ikke dit for kun luffting av hund, men dem lurte på hva ekstra jeg skal ha for og lufftet hunden i 15-30 min.. tenkte kansje en 100 lapp?

Stakkars hund, den er jo nett komt ut så skal den innigjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen naboer som av og til spør om å få ta med seg hunden min på tur, fordi de har lyst til det. Da betaler jeg selvsagt ikke.

Men andre ganger bruker jeg Rover for å få noen til å gå tur med han og da betaler jeg selvsagt. Typisk pris er 250-500 avhengig av hvor lang turen er.

Det er stor forskjell på de situasjonene, og de gangene jeg er den som ber om en tjeneste fordi jeg ikke har tid selv ser jeg det som naturlig å betale. Hvis det er folk jeg kjenner godt kan betalingen være en blomst eller en gjentjeneste en annen gang, men om det er litt mer fjerne bekjente er det mer naturlig å betale med penger.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanja2345 skrev (1 time siden):

Min datter på 15 år går tur med en hund en gang i uken. Hun går ca 1 time. Får 200 kr

Har hatt hund og 4 barn og har aldri betalt ei krone for at dei går tur med hunden. Av prinsipp. DEi går tur for at hunden trenger tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilleville skrev (5 timer siden):

Har hatt hund og 4 barn og har aldri betalt ei krone for at dei går tur med hunden. Av prinsipp. DEi går tur for at hunden trenger tur.

Min datter går tur med noen andres hund. Som en jobb. Hadde selvsagt ikke fått penger for å gå tur med egen hund

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer totalt an på om det er en «vennetjeneste», om det er en tilfeldig person eller om det er en som virkelig kan hund og tilbyr en profesjonell tjeneste.

Anonymkode: ea98a...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 21.49):

Kommer totalt an på om det er en «vennetjeneste», om det er en tilfeldig person eller om det er en som virkelig kan hund og tilbyr en profesjonell tjeneste.

Anonymkode: ea98a...a70

Det er ikke vennetjenester. Skal jobbe i huset der m andre ting, men luffte hunden itillegg. Har også selv hund selv

Anonymkode: aa91d...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har betalt 250 for 1 time i skogen med en vi møtte på forhånd og vet bruker belønningsbaserte metoder og har kunnskap om hundespråk. Krevende sportshund, så uerfarne eller folk som bare vil ha noen å gå tur med funker ikke.

Anonymkode: fd03a...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betalte 250 kr for 1 time tur i skogen hver dag, under et opphold på hundehotell. 

Anonymkode: 0eaaf...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...