AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Del Skrevet 16. juni 2024 Hei! Akkurat nå dater jeg (29) en mann (36) som har barn fra før av. For min del er det ikke noe problem at han har barn fra tidligere forhold. Selv ønsker jeg meg egne barn etterhvert, men vet ikke om han ønsker seg flere. Når er det innafor å ta opp det temaet med han? Vi møttes for litt over en måned siden, og jeg kjenner jeg trives veldig godt sammen med han. Vi har ikke tatt steget om å være eksklusive/i et forhold enda, men jeg kjenner at det går mot de riktige følelsene for min del. Han virker som en far som virkelig bryr seg og er der for barna, og snakker om hvor viktig det er at begge foreldre er tilstede for barna, selv om de ikke er i et forhold. Om han ønsker seg flere barn, er jo en med de verdiene utrolig fint. Men om han ikke ønsker seg flere barn vet jeg ikke om jeg bør/klarer å gå “all in” med han, uten muligheten for å få barn selv. Da er det bedre for meg å avslutte før vi går for langt, selv om jeg innerst inne ønsker at dette utvikler seg til et forhold. Han jobber off-shore turnus, så jeg ser han kun i noen perioder. Han drar igjen om 1,5 uke. Bør jeg ta praten før det, eller kanskje vente til han er tilbake? Ønsker virkelig ikke å gi slipp på han… Anonymkode: 050ff...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Del Skrevet 16. juni 2024 Det er helt innafor å spørre, det kunne du fint gjort tidligere. Trenger ikke være en «prat», mer et uskyldig spørsmål. Anonymkode: 11bd0...c55 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Del Skrevet 16. juni 2024 Det bør du spørre om i den fasen dere er i nå - før dere er et par. Ingen poeng i å starte noe seriøst med en partner som ikke ønsker flere barn dersom det er noe du vet at du vil. Anonymkode: b2d90...031 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #4 Del Skrevet 16. juni 2024 Spør nå Anonymkode: d861b...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #5 Del Skrevet 16. juni 2024 Hadde jeg spurt om før første date Anonymkode: 205a0...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 16. juni 2024 #6 Del Skrevet 16. juni 2024 Spør nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #7 Del Skrevet 16. juni 2024 51 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde jeg spurt om før første date Anonymkode: 205a0...93d Heheh! Vi møttes på byen og ble enige om å ta en date neste dag. Tenkte null på om han hadde eller ville ha barn der og da. Kjemien der og da var såpass god, at jeg tenkte jeg ville gi han en sjanse ❤️ Anonymkode: 050ff...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #8 Del Skrevet 16. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er helt innafor å spørre, det kunne du fint gjort tidligere. Trenger ikke være en «prat», mer et uskyldig spørsmål. Anonymkode: 11bd0...c55 Hvordan gå frem egentlig? Bare spør rett ut “kunne du tenkt deg flere barn i fremtiden?”? Anonymkode: 050ff...22d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #9 Del Skrevet 16. juni 2024 Dette bør du lufte ASAP, ja Hvis ingen blir det bare en vanskelig og vond situasjon ettersom tiden går. Men hvis han har litt omløp i toppen så ser han nok spørsmålet komme Anonymkode: 4df6e...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 16. juni 2024 #10 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan gå frem egentlig? Bare spør rett ut “kunne du tenkt deg flere barn i fremtiden?”? Anonymkode: 050ff...22d ja. er jo bare å si det som er- du vil at dere skal bli noe, men du behøver en avklaring på det siden du ønsker deg dine egne biologiske barn i fremtiden. Du er liksom 29 så jeg tenker dette er et helt ok spørsmål ! Nå vet jg ikke hvor mange han har, men er det flere ville jeg mentalt forbredt meg at svaret er nei, men da har du i det minste et svar og kan avgjørelser utifra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #11 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg dater en mann som er 34 år og han har 2 barn. Jeg er selv 33 år og har 1 barn. Vi tok den praten på første date. Han ønsker seg ikke flere barn og ikke jeg heller. Så da var vi ganske enige om det. Hadde jeg ønsket barn så hadde jeg avsluttet det ☺️ ikke vits å kaste bort tiden med hverandre om man ikke ønsker de samme tingene ☺️ Anonymkode: 6cd9c...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #12 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Akkurat nå dater jeg (29) en mann (36) som har barn fra før av. For min del er det ikke noe problem at han har barn fra tidligere forhold. Selv ønsker jeg meg egne barn etterhvert, men vet ikke om han ønsker seg flere. Når er det innafor å ta opp det temaet med han? Vi møttes for litt over en måned siden, og jeg kjenner jeg trives veldig godt sammen med han. Vi har ikke tatt steget om å være eksklusive/i et forhold enda, men jeg kjenner at det går mot de riktige følelsene for min del. Han virker som en far som virkelig bryr seg og er der for barna, og snakker om hvor viktig det er at begge foreldre er tilstede for barna, selv om de ikke er i et forhold. Om han ønsker seg flere barn, er jo en med de verdiene utrolig fint. Men om han ikke ønsker seg flere barn vet jeg ikke om jeg bør/klarer å gå “all in” med han, uten muligheten for å få barn selv. Da er det bedre for meg å avslutte før vi går for langt, selv om jeg innerst inne ønsker at dette utvikler seg til et forhold. Han jobber off-shore turnus, så jeg ser han kun i noen perioder. Han drar igjen om 1,5 uke. Bør jeg ta praten før det, eller kanskje vente til han er tilbake? Ønsker virkelig ikke å gi slipp på han… Anonymkode: 050ff...22d Dette burde man pratet om før man i det hele tatt begynte å date. Ingenting i veien for å stille spørsmålet om han ser for seg flere i fremtiden. Dog er èn mnd tidlig å nevne "barn med meg".. Anonymkode: d690b...faf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #13 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heheh! Vi møttes på byen og ble enige om å ta en date neste dag. Tenkte null på om han hadde eller ville ha barn der og da. Kjemien der og da var såpass god, at jeg tenkte jeg ville gi han en sjanse ❤️ Anonymkode: 050ff...22d Da burde du spurt på den daten. Å ikke nevne barna sine, hadde jeg sett på som et rødt flagg uansett. Ganske vesentlig å nevne at man har barn fra før synes jeg Anonymkode: 205a0...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #14 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Akkurat nå dater jeg (29) en mann (36) som har barn fra før av. For min del er det ikke noe problem at han har barn fra tidligere forhold. Selv ønsker jeg meg egne barn etterhvert, men vet ikke om han ønsker seg flere. Når er det innafor å ta opp det temaet med han? Vi møttes for litt over en måned siden, og jeg kjenner jeg trives veldig godt sammen med han. Vi har ikke tatt steget om å være eksklusive/i et forhold enda, men jeg kjenner at det går mot de riktige følelsene for min del. Han virker som en far som virkelig bryr seg og er der for barna, og snakker om hvor viktig det er at begge foreldre er tilstede for barna, selv om de ikke er i et forhold. Om han ønsker seg flere barn, er jo en med de verdiene utrolig fint. Men om han ikke ønsker seg flere barn vet jeg ikke om jeg bør/klarer å gå “all in” med han, uten muligheten for å få barn selv. Da er det bedre for meg å avslutte før vi går for langt, selv om jeg innerst inne ønsker at dette utvikler seg til et forhold. Han jobber off-shore turnus, så jeg ser han kun i noen perioder. Han drar igjen om 1,5 uke. Bør jeg ta praten før det, eller kanskje vente til han er tilbake? Ønsker virkelig ikke å gi slipp på han… Anonymkode: 050ff...22d Dette er noe du faktisk kan og kanskje bør ta opp så snart som mulig. Jeg er selv en mann med barn som dater, og spørsmålet om barn tenker jeg er et veldig vesentlig punkt for alle som dater meg. Og skulle noen bli skremt av et slikt spørsmål er det verdt å finne slikt ut snarest. En mann som blir skremt av en kvinne som ønsker barn er ikke moden i mine øyner. Anonymkode: f5ed5...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #15 Del Skrevet 16. juni 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Da burde du spurt på den daten. Å ikke nevne barna sine, hadde jeg sett på som et rødt flagg uansett. Ganske vesentlig å nevne at man har barn fra før synes jeg Anonymkode: 205a0...93d Han nevnte barna på første date. Men jeg valgte å ikke spør om han kunne tenkt seg flere. Anonymkode: 050ff...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #16 Del Skrevet 16. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er noe du faktisk kan og kanskje bør ta opp så snart som mulig. Jeg er selv en mann med barn som dater, og spørsmålet om barn tenker jeg er et veldig vesentlig punkt for alle som dater meg. Og skulle noen bli skremt av et slikt spørsmål er det verdt å finne slikt ut snarest. En mann som blir skremt av en kvinne som ønsker barn er ikke moden i mine øyner. Anonymkode: f5ed5...cb8 Ja, kanskje lurt å spør så snart som mulig ja. Tidligere ønsket jeg meg ikke barn, men det siste året har ønsket kommet likevel 🫣 Anonymkode: 050ff...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #17 Del Skrevet 16. juni 2024 Dette er noe jeg spør om på 1 date!! Har kjæreste nå,men da jeg var singel. Anonymkode: a970d...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #18 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han nevnte barna på første date. Men jeg valgte å ikke spør om han kunne tenkt seg flere. Anonymkode: 050ff...22d Du kunne ha gjort det, for det er jo dumt å bli veldig glad i noen så må dere avslutte om dere ikke ønsker det samme. Spesielt når han nevner sine barn, å ha barn vs å spørre noen om de vil ha, er veldig ulike tynger hvor han med 2 barn allerede hadde noe du måtte forholde deg til med han. Anonymkode: 540bd...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:09 #19 Del Skrevet i går, 18:09 Hvordan gikk dette? Anonymkode: 54a20...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:46 #20 Del Skrevet i går, 19:46 AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 20.52): Vi tok den praten på første date. Han ønsker seg ikke flere barn og ikke jeg heller. Så da var vi ganske enige om det. Anonymkode: 6cd9c...091 Det gjorde jeg og kona også på første date. Ingen av oss ville ha barn. Nå har vi 2🤷🏼♂️ Anonymkode: e8f7d...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå