AnonymBruker Skrevet 16. juni #1 Del Skrevet 16. juni Hei, kom inn på serviceledelse og Markedsføring på Rena høyskole, noen som har noe erfaring med Rena som studiested?? Hvordan miljø er det? Vet selve stedet er svært øde men er studiemiljøet sosialt? Noen som har hørt noe som helst om Rena, kjenner ingen som har vært eller studert der så har ingen ide. har man kontakt med andre studiesteder ved innlandet høyskole eller kun klassen sin? Redd for å bli ensom der i tre år!! takk for svar Anonymkode: 018e1...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erlic Skrevet 21. juni #2 Del Skrevet 21. juni Jeg studerte mediefag der i ett år:) men jeg pendlet da jeg bodde i nærheten så bodde der ikke. Fikk inntrykket av at det var et godt studentmiljø der og det var lett å bli kjent og få venner i klassen. Vil anbefale deg og evt bo i et kollektiv og delta på fadderuke osv for å bli litt sosial. Som regel pleier studentmiljøer å være inkluderende og de har fokus på det sosiale nettopp for å bli kjent, få venner og trivsel. Tror nok dette skal bli veldig bra. Skolen er fin i seg selv og Rena er et lite men oversiktlig sted. Men kan bli litt kaldt på vinteren der😬 Lykke til med studier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå