AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Del Skrevet 16. juni 2024 Plutselig har Snapchat begynt å oppdatere meg på helt tilfeldige (?) folk. Jeg har bare fire venner på Snapchat og ønsker ikke flere, vil heller ikke ha masse spam. Kan jeg skru av for dette på noen måte? Hvis ikke sletter jeg hele appen. Anonymkode: 8144c...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Del Skrevet 17. juni 2024 Regner med du snakker om at du får opp storys fra ukjente der du kan se story til venner. Dessverre er dette ikke noe du ikke får fjernet. Du kan skjule storyene med å holde inne og velge skjul story. Men de vel komme tilbake. Anonymkode: 3af25...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Regner med du snakker om at du får opp storys fra ukjente der du kan se story til venner. Dessverre er dette ikke noe du ikke får fjernet. Du kan skjule storyene med å holde inne og velge skjul story. Men de vel komme tilbake. Anonymkode: 3af25...6b9 Nei tipper at TS opplever det samme som meg, at hun plutselig får varsler på startskjermen om at nå har Ola Nordmann, Inga Influenser og Mari Musiker lagt ut ny story. Jeg fant ikke ut av det TS, jeg skrudde av varsler fra Snapchat fullstendig. Følger bare en liten håndfull og ønsker ikke 3-4 varsler hver dag om totalt ukjente sine story. Anonymkode: ff4bd...a2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Del Skrevet 17. juni 2024 Snapchat (og Facebook og Instagram) tjener pengene sine på å fore brukerne med fjas for å få dem til å scrolle lengre, så de får vist flere annonser. Dette er ikke noe du får slått av, siden det ville vært i direkte konflikt med hele forretningsmodellen. Vil du slippe den dritten bør du bytte til f.eks. Signal eller Telegram. Anonymkode: d28ce...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Del Skrevet 17. juni 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei tipper at TS opplever det samme som meg, at hun plutselig får varsler på startskjermen om at nå har Ola Nordmann, Inga Influenser og Mari Musiker lagt ut ny story. Jeg fant ikke ut av det TS, jeg skrudde av varsler fra Snapchat fullstendig. Følger bare en liten håndfull og ønsker ikke 3-4 varsler hver dag om totalt ukjente sine story. Anonymkode: ff4bd...a2f Dette kan man jo enkelt skru av på snapchat innstillinger - varsler. Vil tippe det er "trending public content" eller "stories from friends". Anonymkode: 3af25...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå