Gå til innhold

Passer det seg å være gjest i bryllup og vise brystvorter gjennom kjolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

I så fall bruker man gelputer av silikon, veldig enkelt og greit. 40 kr på cubus og de kan brukes igjen, igjen og igjen. Helt uproblematisk.

Anonymkode: d4bcb...cfb

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kan hende hun mener pupp er pupp og ikke noe seksuelt ;) 

Ikke for å vise seg frem som du mener, slutt å sekulariser kvinnekroppen.
Bh og geleputer er grusomt, klamt og ekkelt, og man ser det også under en kjole. Hvorfor er det greit å vise bh?  

Anonymkode: 6b89f...96c

Det finnes mange måter å skjule brystvorter og gi støtte til bryster på, uansett hvilken type kjole man bruker.

Min søster har jobbet i kostymeavdelingen til nrk og vært med å style artister og dansere som skal opptre, og der er de veldig oppfinnsomme med geléputer over brystvortene, ulike måter å teipe opp brystene på, ulike typer bher som festes på forskjellige måter eller syes fast til kjolen.

Hun har prøvd mange av disse metodene på seg selv, og sier at det er ikke noe ubehagelig. 

Ts

Anonymkode: 44883...a25

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har ingen tro på at menn fikk med seg brystene til denne kvinnen ? Altså du er så naiv! Jeg lover deg at ALLE menn fikk med seg det. Inkludert brudgommen. 

Anonymkode: 9fbe9...7dd

Dersom alle menn plutselig er så interesserte i det, må det være fordi det de siste årene tydeligvis har blitt "forbudt".

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når var « før» ? 
Du har selvsagt rett i at det var en tid før bh og nipple cover var funnet opp, men det var ikke mye flashing av pupper på 1800 tallet i de historiebøkene jeg har lest . Savner korsett? 

Anonymkode: a01c2...dfc

Som sagt, bh hindrer ikke brystvorter fra å synes hvis den ikke er veldig tykk. Nipple covers eksisterte ikke på 90-tallet og på begynnelsen av 2000-tallet annet enn i USA.

Skal man snakke «tacky», er de svært korte kjolene enkelte kler seg i bryllup eventuelt mer mistilpasset enn at en kroppsdel synes gjennom stoffet på kjolen.

Anonymkode: 34280...5d5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvit skjorte, men ser konturene av brystvorten der også. Aldri hørt om at menn skal dekke til sine pupper i hvit skjorte, trange skjorter ol. Damen gikk ikke uten klær, hun hadde en kjole på seg. 

Jeg har aldri skrevet at damen gikk uten kjole. 
nei vel, jeg jobber i undertøysbutikk og har hørt om, sett og snakket med menn som dekker sine « pupper «, med nipplecover for menn. Spesielt på trening og ute i kulden ( ja, de kan også få smerter ) , men også under hvit t skjorte. Ikke hørt om til brullyp spesielt , og begynner og lure på hva slags dress code det var i dette bryllupet, for kommentarfeltet er jo på stranden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Etikette. Det er forskjell på bryllup og nudiststrand. Derfor « dekkes» kvinner til i bryllup.  Når du først sammeligner bryster og legger, ta med lillefingeren og da. Ja, hele kvinners kropp er til kun for sex, det er derfor vi bruker bh/ nippelcover i formelle sammenheng og ikke går rundt kliss nakne overalt. 

Ja, vi får begynne å gå i hel dekkende antrekk slik som de gjør i andre land, burde sikkert dekket til ansiktet også? 
Nei, kvinne kroppen er ikke kun til sex! Herregud for et forvrengt syn noen har på kroppen. 
Og at man ser konturene av kropp og at noen kvinner og menn finner det utrolig vanskelig så er det faktisk ikke den med kjolen som er problemet! 
Og bruden er kanskje litt vel mye om andre må kle seg ned for hun har gifter seg? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har ingen tro på at menn fikk med seg brystene til denne kvinnen ? Altså du er så naiv! Jeg lover deg at ALLE menn fikk med seg det. Inkludert brudgommen. 

Hva så? Mange menn får også med seg hvordan rompe du har, lår osv. bør alt dekkes til? Brudgommen vil alltid se andre vakre kvinner eller menn. Akkurat som jeg også vil se andre flotte menn selv om jeg er gift 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Uanonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tenker vel mest på nærere fortid, man skal ikke mer enn 10-20 år tilbake før ingen hadde hørt om sånt.

Og merkelig nok ble ingen rystet om de så en stiv brystvorte i ny og ne. Til og med mennene klarte å oppføre seg sånn noenlunde likevel 😂.

Det neste blir vel å seksualisere anklene igjen. Svært få menn blir tent av å se bare ankler nå, men hvis vi begynner å dekke dem til igjen…

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det finnes mange måter å skjule brystvorter og gi støtte til bryster på, uansett hvilken type kjole man bruker.

Min søster har jobbet i kostymeavdelingen til nrk og vært med å style artister og dansere som skal opptre, og der er de veldig oppfinnsomme med geléputer over brystvortene, ulike måter å teipe opp brystene på, ulike typer bher som festes på forskjellige måter eller syes fast til kjolen.

Hun har prøvd mange av disse metodene på seg selv, og sier at det er ikke noe ubehagelig. 

Ts

Anonymkode: 44883...a25

Hva du synes er behagelig eller ikke er ikke det samme som jeg finner behagelig. Og hvorfor i alle dager skal jeg dekke meg til? Bare fordi noen har helt elendig syn på kvinner? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva så? Mange menn får også med seg hvordan rompe du har, lår osv. bør alt dekkes til? Brudgommen vil alltid se andre vakre kvinner eller menn. Akkurat som jeg også vil se andre flotte menn selv om jeg er gift 

Nei,men hvis du går med en veldig godt synlig kameltå så blir det omtrent det samme. Hvis du jekker buksa det høyeste du kan samtidig som den er helt tight,så er det også lite classy.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, vi får begynne å gå i hel dekkende antrekk slik som de gjør i andre land, burde sikkert dekket til ansiktet også? 
Nei, kvinne kroppen er ikke kun til sex! Herregud for et forvrengt syn noen har på kroppen. 
Og at man ser konturene av kropp og at noen kvinner og menn finner det utrolig vanskelig så er det faktisk ikke den med kjolen som er problemet! 
Og bruden er kanskje litt vel mye om andre må kle seg ned for hun har gifter seg? 

Alle kvinnelige gjester må iføre seg skaut slik at ingen har finere hår enn bruden!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri skrevet at damen gikk uten kjole. 
nei vel, jeg jobber i undertøysbutikk og har hørt om, sett og snakket med menn som dekker sine « pupper «, med nipplecover for menn. Spesielt på trening og ute i kulden ( ja, de kan også få smerter ) , men også under hvit t skjorte. Ikke hørt om til brullyp spesielt , og begynner og lure på hva slags dress code det var i dette bryllupet, for kommentarfeltet er jo på stranden.

Ja, noen menn gjør helt sikkert det. Jeg kjenner ikke en eneste mann som dekker til sine brystvorter hver gang se pynter seg, har på en hvit t-skjorte ol. 
Dette var en hel kjole slik jeg har fått med meg, man kan da kanskje se konturene av en brystvorte. Det er vist det samme som om å gå med pikken ute eller uten klær for kvinner

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

... Og likevel så klarer de aller fleste kvinner denne kunsten lett som bare det, inkludert meg selv 😇 Bruker kun behagelige sports-bh'er, jeg har ikke lyst til at svigerfar, nabo eller kollegaer skal se brystvortene mine. Men for all del, kall meg gjerne kjip og gnien 😇

Noen av oss har for store bryster for sportsbh, mange tåler ikke de gelputene.

Noen har ofte ikke stive, men kan plutselig få det.

Hva er problemet med brystvorter gjennom stoffet, det har man da sett så lenge jeg har levd.

Hvorfor denne shamingen på noe så teit som brystvorter?? 😂

Anonymkode: bb9b9...09e

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og merkelig nok ble ingen rystet om de så en stiv brystvorte i ny og ne. Til og med mennene klarte å oppføre seg sånn noenlunde likevel 😂.

Det neste blir vel å seksualisere anklene igjen. Svært få menn blir tent av å se bare ankler nå, men hvis vi begynner å dekke dem til igjen…

Jepp, litt som i de landene der menn går av skaftet om de får se håret til ei dame. Årsaken er jo selvfølgelig at de aldri får se kvinnehår, ikke fordi kvinnehår er så innmari seksuelt i seg selv.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei,men hvis du går med en veldig godt synlig kameltå så blir det omtrent det samme. Hvis du jekker buksa det høyeste du kan samtidig som den er helt tight,så er det også lite classy.

Hva så? Finner noen det behagelig så får de det da. Hva skal menn gjøre for å skjule konturene av sin penis. Den ser man jo i alle dressbuksene til menn om dagen. 
Lite classy det også? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle kvinnelige gjester må iføre seg skaut slik at ingen har finere hår enn bruden!

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Da bruker man en glatt bh uten digre blonde/teksturbonanzaer som stikker og syns gjennom kjolen 🤷‍♀️

Dette er ikke akkurat rakettforskning.

Du har tydeligvis ikke en så stor byste at du kan kjøpe hva som helst, hvor som helst..

Ikke alle tåler de gelputene, og hvorfor skal vi alltid seksualisere absolutt alt?

Anonymkode: bb9b9...09e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Merkelig motefenomen dette - ser jo det ofte i byens gater mange unge damer viser mer pupper i byens gater. Distraherende for en god del av oss menn, og helt sikker noe provoserende for noen kvinner... I bryllup synes jeg man skal kle seg anstendig og gjennomsiktige klær uten BH passer dårlig. Samme i jobbsammenheng.

Anonymkode: eb4fa...289

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva så? Finner noen det behagelig så får de det da. Hva skal menn gjøre for å skjule konturene av sin penis. Den ser man jo i alle dressbuksene til menn om dagen. 
Lite classy det også? 

Okay,vi har nok veldig ulikt syn på hvordan man kler seg stilfullt i bryllup og til hverdags.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er ikke det samme.

Det står ingen ting om hvordan kjolen var ellers, det står at den var tettsittende (damen var sikkert ikke den eneste gjesten med tettsittende kjole) og at stoffet var blankt (det var sikkert flere av de andre kjolene også).

Så i følge dere må man ha på en kjole med løs og uformelig overdel hvis man ikke ønsker å kle seg i panserbh eller lime noe på brystene.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde ikke man skulle seksualisere brystvorter jeg? Nå må dere kvinner bestemme dere…

Ser virkelig ikke problemet.

Anonymkode: 10099...0ed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...