Gå til innhold

Passer det seg å være gjest i bryllup og vise brystvorter gjennom kjolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, da vet jeg ikke hvor du lever om du ikke ser konturer på både brystvorter og penis ute i samfunnet vårt. Og mulig i din omgangskrets er sømmelig noe for både menn og kvinner

Anonymkode: 6b89f...96c

Og se noe ut i samfunnet og å ha det i sin omgangskrets er vel ikke det samme. Jeg så en som satte sprøyte ( heroin?  ) ute i samfunnet tidligere i uken. Sier det noe om min mann, min omgangskrets og bryllupet jeg skal i neste helg? Ja, så også en dame på trikken uten bh  med digre pupper som slang rundt. Sånt skjer ute i samfunnet vårt. 

Anonymkode: a01c2...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, da vet jeg ikke hvor du lever om du ikke ser konturer på både brystvorter og penis ute i samfunnet vårt. Og mulig i din omgangskrets er sømmelig noe for både menn og kvinner

Jeg lever et sted der menn ikke hopper på trender de ikke liker, som f.eks slimfit-bukser.

Anonymkode: 1b2e9...3ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, Thomasine said:

Mitt liv blir ikke særlig bedre av å se dine brystvorter.

Godt vi er ulike, eller hva? 😉

Jeg ser ikke på andres kvinners bryster da jeg ikke er interessert i dem, så jeg slipper problemet ditt. 

Anonymkode: 3dd31...941

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var du tilstede siden du både vet buksemodell og nøyaktig temperatur? 
Ja, det er faktisk ikke sånn at alle slenger jakka når det er 25 grader varmt. Innendørs? Det er vel de samme som bruker slips som pannebånd utover kvelden kanskje, men alle er ikke like heldigvis. Du får forresten jakker ( og skjorter) i ulike materialer så du trenger ikke ullblazer året rundt. 

Slips som pannebånd var min omgangskrets ferdig med på barneskole men hver sin lyst. 
Jeg spurte jeg om de virkelig ikke tok av jakken i løpet av kvelden, ikke engang om det var varmt. Ullblazer har jeg ikke skrevet noe om tror jeg🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lever et sted der menn ikke hopper på trender de ikke liker, som f.eks slimfit-bukser.

Trenden har vart noen år da, men interessant. Har sikkert noe med hvor man bor, her er det nesten ikke mulig å finne dressbukser som var vide slik på 90 tallet eller helt rette. Men uansett hva menn har på seg vil man alltid se en bul, sånn er det når man har baller og penis, akkurat som oss kvinner som ikke kan skjule våre pupper.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Stoffet fikk en bul der brystvorten stakk ut, og da så man også konturene av brystvorten og areolaen rundt, siden det var et lyst og blankt stoff.

Ts

Anonymkode: 44883...a25

Skal si du fikk med deg mye… nistirret du på henne eller? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og se noe ut i samfunnet og å ha det i sin omgangskrets er vel ikke det samme. Jeg så en som satte sprøyte ( heroin?  ) ute i samfunnet tidligere i uken. Sier det noe om min mann, min omgangskrets og bryllupet jeg skal i neste helg? Ja, så også en dame på trikken uten bh  med digre pupper som slang rundt. Sånt skjer ute i samfunnet vårt. 

Nei, nå skrev jeg jo dette fordi denne personen (vet ikke om det er deg) mente at hun aldri ser menn med konturer av underlivet. Det er jo litt spesielt, er litt som å si hun ikke ser formen og størrelsen på puppene til damer. Det er få damer  som kan gå med vanlige klær og skjule hele puppen, likevel ser vi hvor store og formen på pupp, eller om personen bruker bh ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nydelig med sportbh under stram kjole, med bar rygg f.eks

Er det noe som er tacky så er det det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så utrolig provoserende kvinnekroppen er...

Anonymkode: 46a98...833

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det noe som er tacky så er det det. 

Ja😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser denne tråden her kan jeg forstå hvorfor muslimske kvinner argumenterer for at de helt selv foretrekker full niqab for at det ikke skal være antydning til noe seksuelt.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trenden har vart noen år da, men interessant. Har sikkert noe med hvor man bor, her er det nesten ikke mulig å finne dressbukser som var vide slik på 90 tallet eller helt rette. Men uansett hva menn har på seg vil man alltid se en bul, sånn er det når man har baller og penis, akkurat som oss kvinner som ikke kan skjule våre pupper.  

Hvem i denne tråden vil at kvinner skal skjule puppene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem i denne tråden vil at kvinner skal skjule puppene sine?

Dra det ut av kontekst det er vi gode på kg. Jeg vil verken at menn skal skjule seg eller kvinner jeg, men om man ikke har sett konturene av en penis når menn har på bukser så lever man virkelig under sten. Det var et eksempel på at det er like vanskelig å skjule som kvinner sine bryst. Nei brystene til kvinner kan vises, bare ikke konturene av en brystvorte. Da går menn amok. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes det er upassende og litt respektløs å møte opp i et bryllup med svært synlige struttende nipples…. Må du liksom? Synes du kan dekke dem med brystvortetape

hvertfall på lyse dagen… på kvelden hadde det stilt seg litt annerledes synes jeg

hvis ikke kan du gi litt sånn «her kommer jeg» inntrykk….  

Anonymkode: 43619...708

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg var i bryllup i går og en av brudgommens aller nærmeste, kom i en kjole som var tettsittende og man så brystvortene veldig godt.

Jeg synes det er skikkelig upassende som gjest i bryllup, og skjønner ikke hvorfor hun bare ikke kunne lime geleputer (nipple covers) over brystvortene når hun er uten bh i en tettsittende kjole.

Det var ikke bare jeg som la merke til dette, da det var umulig å ikke se det.

Anonymkode: 44883...a25

sexy 😜

Anonymkode: e58c4...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri brukt nippelcovers. Har flate brystknopper så dem sees ikke så godt.

Synes at en del får ta seg en bolle, ønsker dere burka så får dere si det. Da blir mange muslimer glade tenker jeg!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes at en del får ta seg en bolle, ønsker dere burka så får dere si det. Da blir mange muslimer glade tenker jeg!

Regner at ts hadde nevnt det hvis det var mange muslimer i dette bryllupet.

I bryllup med mange muslimer regner jeg med at de fleste er godt tildekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dessverre så er også kvinner som er verst på dette og ønsker at andre kvinner seg dekke seg til. Det bunner nok i at vi kvinner har lært at kroppen vår må skjules

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dra det ut av kontekst det er vi gode på kg. Jeg vil verken at menn skal skjule seg eller kvinner jeg, men om man ikke har sett konturene av en penis når menn har på bukser så lever man virkelig under sten. Det var et eksempel på at det er like vanskelig å skjule som kvinner sine bryst. Nei brystene til kvinner kan vises, bare ikke konturene av en brystvorte. Da går menn amok. 

Poenget er å kle seg på en måte som gjør at man som gjest ikke tar oppmerksomheten vekk fra brudeparet.

Det gjelder både mannlige og kvinnelige gjester.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Poenget er å kle seg på en måte som gjør at man som gjest ikke tar oppmerksomheten vekk fra brudeparet.

Det gjelder både mannlige og kvinnelige gjester.

Hva med å slutte å se på kvinner sitt bryst da? Og dette med oppmerksomhet, hva bunner det i? Det er jo noe galt med gjestene om de sitter å sikler over konturene av brystvorte på en vakker kvinne med kjole i et bryllup. Det er ikke den med brystvorter som skulle dekke seg, det er de som ikke klarer å la være å glo. Vi alle har brystvorter, må man glo så får man ta seg en titt i eget speil da

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...