Gå til innhold

Passer det seg å være gjest i bryllup og vise brystvorter gjennom kjolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan så din kjole ut da TS?

Anonymkode: de4cf...d57

Jeg hadde bunad i kirken, men skiftet til en grønn lang  ganske tettsittende kjole med halterneck hals, og hadde en bh på meg som passet inn i kjolen.

ts

Anonymkode: 44883...a25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gir blank i hvordan både kvinner og menn kler seg til hverdags. Denne tråden handler om bryllup.

Anonymkode: 1b2e9...3ca

Ja, og jeg svarer på bryllup. Menn i dress ;) 

Anonymkode: 6b89f...96c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, og jeg svarer på bryllup. Menn i dress ;) 

De mennene jeg har sett i dress i det siste har ikke hatt så trange bukser at utstyret vises noe særlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men jeg forstår fremdeles ikke hvordan dette er et problem, er det sånn at hvis man tilfeldigvis oppdager konturene av brystvortene, så fortsetter man å stirre på brystpartiet til vedkommende gjennom hele bryllupet for å se om man fortsatt kan se dem? Hva med å se på noe annet? Det er ikke sånn at brystvorter er så gigantiske at man ikke kan unngå å se dem bare man kaster et blikk i retningen av vedkommende. 

Anonymkode: 34280...5d5

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Stoffet fikk en bul der brystvorten stakk ut, og da så man også konturene av brystvorten og areolaen rundt, siden det var et lyst og blankt stoff.

Ts

Jeg syns faktisk ikke det er greit i et bryllup. 

Anonymkode: 8d441...3ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg tar hensyn, har på meg en av de fineste antrekkene jeg har. Pynter meg for bruden, bh og truse har vel ingen andre noe med?! 
Det er ikke oss som ikke bruker bh som er problemet, det er synes på kvinnekroppen som er problemet. Menn kan gå i dressbukser der konturene av penis ses, menn kan gå i skjorter der brystvorten ses. Kvinner må dekkes til

Har aldri sett menn som hverken viser konturene av utstyret sitt eller brystvortene sine i et bryllup, så jeg lurer litt på hvilke bryllup du vanker i?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De mennene jeg har sett i dress i det siste har ikke hatt så trange bukser at utstyret vises noe særlig.

Nei, noe særlig... Tror ikke brystvorten viste mer enn noe særlig heller på denne damen. Man ser konturene både i dressbukse, mannligskjorte, og kvinner uten bh da.  
Og i dag er moten til menn at det er ganske stramme dressbukser, slike vide som de hadde på 90 tallet eller helt rette er ut. 
Jeg ser enormt mye menn i dress, og jo de fleste går slik. Jeg synes menn i dress er sexy. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri sett menn som hverken viser konturene av utstyret sitt eller brystvortene sine i et bryllup, så jeg lurer litt på hvilke bryllup du vanker i?

Nei da ser du vel ikke på menn da. Har virkelig de mennene du omgår ikke kjøpt dress de siste årene? For i dag er det bukser som er slim som er moderne, og har menn på seg hvite skjorter så kan man se brystvorter der også. Som jeg skriver konturer. På de aller fleste menn ser man en bul i buksa. Rart du ikke har lagt merke til det? Mer opptatt av hvor mye kvinner dekker seg til isteden? Om de er sømmelig nok?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, noe særlig... Tror ikke brystvorten viste mer enn noe særlig heller på denne damen. Man ser konturene både i dressbukse, mannligskjorte, og kvinner uten bh da.  
Og i dag er moten til menn at det er ganske stramme dressbukser, slike vide som de hadde på 90 tallet eller helt rette er ut. 
Jeg ser enormt mye menn i dress, og jo de fleste går slik. Jeg synes menn i dress er sexy. 

Menn på min alder bruker ikke pinnetrange dressbukser. De beholder også dressjakken på og den dekker brystvortene og deler av underlivet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Et helt vanlig bryllup, men denne gjesten liker å kle seg utfordrende ellers også.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei da ser du vel ikke på menn da. Har virkelig de mennene du omgår ikke kjøpt dress de siste årene? For i dag er det bukser som er slim som er moderne, og har menn på seg hvite skjorter så kan man se brystvorter der også. Som jeg skriver konturer. På de aller fleste menn ser man en bul i buksa. Rart du ikke har lagt merke til det? Mer opptatt av hvor mye kvinner dekker seg til isteden? Om de er sømmelig nok?

Skal også vedde på at derfor vi ikke "ser"dette på menn er fordi det er nemlig noe vi ser hver eneste dag. Menn i olabukser, joggebukser, shorts, dress. Ikke i skidressen da, nok polstring. Dette er akseptert, brystvorte hos kvinne er ikke akseptert, og det er forskjellen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De er jo der hele tiden. Har du sett en kamp i det siste eller? En ting er alle mennene som står i baris, men man ser også konturene til brystvortene til spillerne feks. Bare å se når de står der linjet opp til nasjonalsangene.  Jeg såg også han unge høyre-lederens sine konturene fra valgvaken i høst.

Anonymkode: 9f789...b45

Følger ikke med på em, men er rart spillerene der ikke bruker nipplecover , og tenker jeg på av komfort først og fremst. Jeg la ikke merke til niplene til « han unge høyre lederen « fra valgvaken i høst.. når det gjelder alle mennene som står i baris, så mener jeg de hører til på stranden, eventuelt i parken eller Hagen og ikke i bryllup. Jeg skjønner ikke hvorfor udelikate menn i baris, eller fotballspillere som ikke vil bruke beskyttelse på brystvortene brukes til og forsvare hvorfor et hvert antrekk er passende i bryllup. At en er tacky gjør ikke den andre classy. 

Anonymkode: a01c2...dfc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn på min alder bruker ikke pinnetrange dressbukser. De beholder også dressjakken på og den dekker brystvortene og deler av underlivet.

De tar virkelig ikke av seg jakken i løpet av kvelden? 25 grader varmt og jakka er på? 
Nei pinne trang er de ikke, men de er slim. 
Du er bare vant med at det er slik, derfor ser man det ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal også vedde på at derfor vi ikke "ser"dette på menn er fordi det er nemlig noe vi ser hver eneste dag. Menn i olabukser, joggebukser, shorts, dress. Ikke i skidressen da, nok polstring. Dette er akseptert, brystvorte hos kvinne er ikke akseptert, og det er forskjellen

Ikke i skidressen? Mange som bruker når det er kaldt. Menn får smerter i brystvortene av kulde som kvinner. Flere og flere menn som bruker nipplecover , men gjerne oftere i forbindelse med kulde/ trening enn for syns skyld foreløpig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fullstendig uavhengig av om denne gjesten hadde kroppen og selvtilliten til å pull it off eller hva enkelte her skriver, ville jeg tenkt 1) harry og 2) desperat. Og himla med øya inni meg.

Anonymkode: 7f7fd...1c3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De tar virkelig ikke av seg jakken i løpet av kvelden? 25 grader varmt og jakka er på? 

Overhodet ikke, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ikke i skidressen? Mange som bruker når det er kaldt. Menn får smerter i brystvortene av kulde som kvinner. Flere og flere menn som bruker nipplecover , men gjerne oftere i forbindelse med kulde/ trening enn for syns skyld foreløpig. 

Nei skidresser har polstring så vanskelig å se konturer der. Aldri hørt eller sett menn som bruker det, men de finnes sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overhodet ikke, nei. 

Nei, da vet jeg ikke hvor du lever om du ikke ser konturer på både brystvorter og penis ute i samfunnet vårt. Og mulig i din omgangskrets er sømmelig noe for både menn og kvinner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var du tilstede siden du både vet buksemodell og nøyaktig temperatur? 
Ja, det er faktisk ikke sånn at alle slenger jakka når det er 25 grader varmt. Innendørs? Det er vel de samme som bruker slips som pannebånd utover kvelden kanskje, men alle er ikke like heldigvis. Du får forresten jakker ( og skjorter) i ulike materialer så du trenger ikke ullblazer året rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher

Svigermor på noen og femti bruker tights hvor du ser konturene av kjønnsleppene og hele «musbakken».

Ofte bruker hun en topp over hvor man også kan skimte brystvortene. Lekkert er det ikke, selv om hun synes det selv, men heldigvis så har hun nøyd seg med dyp utringning når hun har vært i bryllup.

Også i kongelige kretser vekker det oppsikt når man stiller til fest med synlige brystvorter. Her representert ved kronprins Haakons tremenning:

https://www.dagbladet.no/kjendis/ukjent-par-dukket-opp-pa-slottsbalkongen---fikk-mye-oppmerksomhet/67558664

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...