AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #61 Del Skrevet 16. juni 2024 Helt i orden om man ser litt pupp. Er jo bare pupp. Anonymkode: 46a98...833 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #62 Del Skrevet 16. juni 2024 Stygt, vulgært og skriker «se på meg!». Passer seg virkelig ikke i eg bryllup. Anonymkode: 8d49e...488 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #63 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hæ? Anonymkode: a01c2...dfc Ja jeg har selv kommentert til utallige kvinner i feks operaen, bryllup og andre tilstelninger at bhen er synlig, enten på skuldrene, i ryggen eller i utrigning eller gjennom feks silkestoff. Du velger ikke silkekjole om du skal ha bh. Dette er da vanlig etikette? Anonymkode: f2b5e...531 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #64 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ... Og likevel så klarer de aller fleste kvinner denne kunsten lett som bare det, inkludert meg selv 😇 Bruker kun behagelige sports-bh'er, jeg har ikke lyst til at svigerfar, nabo eller kollegaer skal se brystvortene mine. Men for all del, kall meg gjerne kjip og gnien 😇 Anonymkode: d4bcb...cfb Da har du gjerne ikke brystvorter av et kaliber som er synlige selv gjennom ringbrynje 😉 Anonymkode: 875a7...cec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #65 Del Skrevet 16. juni 2024 Hovedregelen er at man som gjest kler seg på en slik måte at man ikke tar oppmerksomheten fra brudeparet i et bryllup. Hvis denne dame tok oppmerksomheten fra brudeparet, har hun bommet på antrekket. Anonymkode: 1b2e9...3ca 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #66 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Pikk og brystvort er da absolutt ikke det samme. Men det viser jo at du ser veldig forskjellig på kvinners brystvorter vs menns brystvorter... Anonymkode: 9f789...b45 Hvem har påstått at det er det samme? Spørsmålet er vel grensen for hva livet ditt blir verre av at henger og slenger . Anonymkode: a01c2...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #67 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det passende med mannlige brystvorter som attraksjon i bryllup da? Jeg er enig med argumentasjonen når det gjelder toppløs soling på stranden feks, men i dette tilfellet synes jeg også en mann burde bruke teip om bekledningen i bryllup skulle vise brystvortene hans ( klarer ikke helt og se for meg det antrekket ) Anonymkode: a01c2...dfc Det er da svært ofte man ser mannlige brystvorter gjennom feks skjorter. Ser jo selv på dagsrevyen. Har heller ikke tall på hvor mange man ser i disse dager under fotball-EM, men det er langt flere enn kvinnelige brystvorter. Anonymkode: 9f789...b45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #68 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg har store brystvorter og store bryster og kan aldri gå i kjole uten bh. De strutter så ut at det ser ut som om jeg er sykt kald🥴Kvinnelige former,slikt som duvende bryster og stive nippler gjør menn til siklende bikkjer. Er man ute etter en one night stand og skal selge inn kjøttet sitt,så helt greit! I et formelt bryllup, absolutt ikke! Anonymkode: 9fbe9...7dd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #69 Del Skrevet 16. juni 2024 Thomasine skrev (2 timer siden): Det passer bare å vise brystvorter i intime situasjoner. Aldri offentlig. Gjelder det kun kvinner? Hva med på stranda? Jeg er toppløs ofte Anonymkode: 523f9...d37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #70 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor skal kvinner dekkes til? Hva er årsaken til det? Er kvinnelige kroppen kun for sex?? Skal man ikke se en eneste form på kroppen jo da blir det telt da! Kan man ikke se formen til brystvortene så kan man heller ikke se formen til selve puppen, magen, rompe, lår, legger. Kropp er kropp! Anonymkode: 6b89f...96c Etikette. Det er forskjell på bryllup og nudiststrand. Derfor « dekkes» kvinner til i bryllup. Når du først sammeligner bryster og legger, ta med lillefingeren og da. Ja, hele kvinners kropp er til kun for sex, det er derfor vi bruker bh/ nippelcover i formelle sammenheng og ikke går rundt kliss nakne overalt. Anonymkode: a01c2...dfc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #71 Del Skrevet 16. juni 2024 Mye mer tacky enn alle de andre reglene som allerede er veletablert i bryllup, og som de fleste respekterer. Dog bare på grunn av folkeskikk. Det er allerede ikke innafor med kløft, korte kjoler, rødt eller hvitt. Som om det er noe verre. Anonymkode: 5d424...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #72 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjelder det kun kvinner? Hva med på stranda? Jeg er toppløs ofte Anonymkode: 523f9...d37 På stranden er greit når man ligger og soler seg, men skal man bort og kjøpe is eller øl tar man noe over, helst både sette kvinner og menn. Anonymkode: a01c2...dfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 16. juni 2024 #73 Del Skrevet 16. juni 2024 Når ble folk plutselig så redde for brystvorter? Jeg har ingen tro på at alle i dette selskapet glante på brystvortene til denne dama. Før var det helt normalt at kvinner gikk uten BH, og "nipple covers" var ikke funnet opp. Menns brystvorter kan jo også synes når de går i tynne skjorter. For ikke å snakke om formen på penis/testikler når de går i trange bukser. Har aldri hørt om at de får beskjed om å dekke seg til... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #74 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er det passende med mannlige brystvorter som attraksjon i bryllup da? Jeg er enig med argumentasjonen når det gjelder toppløs soling på stranden feks, men i dette tilfellet synes jeg også en mann burde bruke teip om bekledningen i bryllup skulle vise brystvortene hans ( klarer ikke helt og se for meg det antrekket ) Anonymkode: a01c2...dfc Hvit skjorte, men ser konturene av brystvorten der også. Aldri hørt om at menn skal dekke til sine pupper i hvit skjorte, trange skjorter ol. Damen gikk ikke uten klær, hun hadde en kjole på seg. Anonymkode: 6b89f...96c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #75 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er da svært ofte man ser mannlige brystvorter gjennom feks skjorter. Ser jo selv på dagsrevyen. Har heller ikke tall på hvor mange man ser i disse dager under fotball-EM, men det er langt flere enn kvinnelige brystvorter. Anonymkode: 9f789...b45 Ingen damer tenner seksuelt på menns brystvorter! Alle menn tenner på brystene til kvinner. Det er en viss etikette i bryllup. Jeg er kanskje konservativ,men så justisministeren i selskap på slottet og reagerte på kjolen uten bh med synlige brystvorter 🤔 Anonymkode: 9fbe9...7dd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #76 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): I så fall bruker man gelputer av silikon, veldig enkelt og greit. 40 kr på cubus og de kan brukes igjen, igjen og igjen. Helt uproblematisk. Anonymkode: d4bcb...cfb Klamt og ekkelt, og kun for å tilfredstille mennesker som ser på kvinnekropp som noe seksuelt. Anonymkode: 6b89f...96c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #77 Del Skrevet 16. juni 2024 Uanonym bruker skrev (Akkurat nå): Når ble folk plutselig så redde for brystvorter? Jeg har ingen tro på at alle i dette selskapet glante på brystvortene til denne dama. Før var det helt normalt at kvinner gikk uten BH, og "nipple covers" var ikke funnet opp. Menns brystvorter kan jo også synes når de går i tynne skjorter. For ikke å snakke om formen på penis/testikler når de går i trange bukser. Har aldri hørt om at de får beskjed om å dekke seg til... Når var « før» ? Du har selvsagt rett i at det var en tid før bh og nipple cover var funnet opp, men det var ikke mye flashing av pupper på 1800 tallet i de historiebøkene jeg har lest . Savner korsett? Anonymkode: a01c2...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 16. juni 2024 #78 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når var « før» ? Du har selvsagt rett i at det var en tid før bh og nipple cover var funnet opp, men det var ikke mye flashing av pupper på 1800 tallet i de historiebøkene jeg har lest . Savner korsett? Anonymkode: a01c2...dfc Tenker vel mest på nærere fortid, man skal ikke mer enn 10-20 år tilbake før ingen hadde hørt om sånt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #79 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Da bruker man en glatt bh uten digre blonde/teksturbonanzaer som stikker og syns gjennom kjolen 🤷♀️ Dette er ikke akkurat rakettforskning. Anonymkode: d4bcb...cfb Ses likevel, ser enormt mange bher som ses under kjoler, det synes jeg er utrolig vulgært. Anonymkode: 6b89f...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #80 Del Skrevet 16. juni 2024 Uanonym bruker skrev (6 minutter siden): Når ble folk plutselig så redde for brystvorter? Jeg har ingen tro på at alle i dette selskapet glante på brystvortene til denne dama. Før var det helt normalt at kvinner gikk uten BH, og "nipple covers" var ikke funnet opp. Menns brystvorter kan jo også synes når de går i tynne skjorter. For ikke å snakke om formen på penis/testikler når de går i trange bukser. Har aldri hørt om at de får beskjed om å dekke seg til... Du har ingen tro på at menn fikk med seg brystene til denne kvinnen ? Altså du er så naiv! Jeg lover deg at ALLE menn fikk med seg det. Inkludert brudgommen. Anonymkode: 9fbe9...7dd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå