AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Del Skrevet 16. juni 2024 Kjenner noen som har kjøpt av privatpersoner og bilforhandlere, og kjenner man kommer langt mere med privatpersoner så lenge man sjekker grundig, men bilforhandlere burde man holde seg unna, de blodpriser biler som ikke er sjekket standen på, fra privatpersoner. Har brent meg på dette to ganger. Og kjenner nå flere som har gjort, hva er vits med å handle fra bilforhandlere da? Når bilen ikke er splitter ny. Bruktbil, FINN!!!! Handlet hos en i holmestrand, verste man har vært borti. Anonymkode: 42cbd...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Del Skrevet 16. juni 2024 Jepp, forhandlere er proffe på å lure folk. Deres forretningsmodell er å tjene på en informasjonsulikhet, og å kreve mer penger enn en vare er verdt. Klart du stiller dårligere hos forhandler. Anonymkode: 7d8d7...6cd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. juni 2024 #3 Del Skrevet 16. juni 2024 Dette var ganske unyansert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dutullernå? Skrevet 16. juni 2024 #4 Del Skrevet 16. juni 2024 Det er ingen som har blitt lurt ved bilkjøp fra privatpersoner? Jeg har kjøpt bruktbil to ganger fra bilforhandler og var godt fornøyd begge ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Del Skrevet 17. juni 2024 Kan være samme ulla på begge sider, lurt å ha med noen som kan bil, eller ha time hos NAF test, før kontrakt! Anonymkode: c1bc7...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #6 Del Skrevet 18. juni 2024 Hva er "bilforhandler"? Hvis du har kjøpt av de som står under "Annet bilutsalg" på FINN, så har du bare deg selv å takke. Den kategorien kaller jeg for garasje-utsalg, og den eneste forskjellen mellom "Privat og Annet bilutsalg" er at de liksom har registrert seg som et slags foretak, som de kan legge ned når som helst by the way. Nei, det er ikke noe bedre å kjøpe av privatpersoner. Det er nettopp disse to kategoriene, nemlig "Privat" og "Annet bilutsalg" på FINN det er mest tull med. Hold deg til merkeforhandlere som er veletablert, holdt på i mange år og som passer på sine kunder. De såkalte "bilforhandlere" du henviser til er ikke annet enn garasje-utsalg som jeg kaller det. Mye på-grensa-til-svindel der, og en del går over den grensa også, så legger de bare ned og erklærer seg konkurs. Anonymkode: b1d06...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #7 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er nettopp disse to kategoriene, nemlig "Privat" og "Annet bilutsalg" på FINN det er mest tull med. Har du tall eller er det bare en påstand? Anonymkode: 7d8d7...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 21. juni 2024 #8 Del Skrevet 21. juni 2024 Jeg tenker motsatt. Billige biler kan jeg handle privat, men dyrere biler ønsker jeg ha et sted å forholde meg til med reklamasjon og utbedringer om det skulle bli nødvendig. Det su betaler for er jo nettopp det. Men det er mange useriøse der ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #9 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 13.16): Kjenner noen som har kjøpt av privatpersoner og bilforhandlere, og kjenner man kommer langt mere med privatpersoner så lenge man sjekker grundig, men bilforhandlere burde man holde seg unna, de blodpriser biler som ikke er sjekket standen på, fra privatpersoner. Har brent meg på dette to ganger. Og kjenner nå flere som har gjort, hva er vits med å handle fra bilforhandlere da? Når bilen ikke er splitter ny. Bruktbil, FINN!!!! Handlet hos en i holmestrand, verste man har vært borti. Anonymkode: 42cbd...204 Selvsagt blir det dyrere når du skal fø på en forhandler du ikke trenger. Har trolig kjøpt over 30 biler og ingen fra forhandler. Anonymkode: b4fb5...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 24. juni 2024 #10 Del Skrevet 24. juni 2024 Er ikke opptatt av bil, kjøper en relativ ny bruktbil rav 4 fra forhandler hver 10 år, hvorfor? Fordi det er lett, å de tar bilen som innbytte bil. Orker ikke å bli ringt ned fra folk fra Finn. Om man taper på det? Ja dette er jo kjent for alle, vi velger det fordi det er en lett måte å gjøre det på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå