Gå til innhold

Sekk til kjole i utlandet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ute etter en funksjonell men pen sekk, som jeg kan bruke på ferie. Den må måle litt vann, og være stor nok til at jeg har plass til power bank, vannflaske, regnjakke, en liten toalettmappe. Ikke så stor at den er plagsom for andre hvis jeg står i kø. Den skal brukes over mange timer, så den kan ikke ha sånne spagettistropper. Men jeg vil kunne bruke den med en søt sommerkjole, eller shorts. Så ikke typ sekk til jobb eller tur..

 

Noen tips? Tenkte maks 2000, gjerne under. 

Anonymkode: acdcc...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du ikke har fått svar, og ikke sikkert mitt svar er helt treffende, men jeg har en liten Beckmann-sekk for dette formålet. Legger ved link til deres minste, som kanskje er mest aktuell. Hadde jeg vært i utlandet hadde jeg foretrukket en litt mer ordentlig sekk som jeg også kunne ha litt i. Mulig denne vil plage noen bak en da. 🤔

 https://beckmann.no/ung-student/sekk/city-light/city-light-blue-fade/

Ellers finnes det jo sekker beregnet på reise, med glidelås/åpning inn mot ryggen for sikkerhet. Har ikke personlig erfaring og aner ikke prisen, men det er gjerne også noe å se etter? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt packsafe til reise i utlandet. De er spesielt designet for å motvirke tyveri.

Ellers er ospray sekkene veldig gode.

Anonymkode: bc914...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...