Gå til innhold

Myk chips/potetgull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del utfordringer med tennene og munnen min, og har også regulering. Jeg spiser normalt sett ikke chips, men det kan av og til være godt. Siden jeg ikke er så bevandret i chipsverden så sliter jeg litt med hvilke som passer. Den som er avbildet går fint, sånn for å illustrere. Tortillachips går derimot ikke. 

Noen tips? 

IMG_3827.jpeg

Anonymkode: 68ae1...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er en bismak på alt av potetprodukter.Gå for french fries om du liker det.

Anonymkode: e79f3...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes det er en bismak på alt av potetprodukter.Gå for french fries om du liker det.

Anonymkode: e79f3...aa0

Ja den er god, og fikk den faktisk på kupong på Meny til uken 😊 Er ikke ofte jeg spiser chips, men liker å ha noe liggende, samt ha til gjester. 

Anonymkode: 68ae1...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetskruer.

 

Anonymkode: 102ea...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Potetskruer.

 

Anonymkode: 102ea...8fb

Takk! Vurderte dem igår, samt bamsechips. Kan kanskje kjøpe potetskruer til neste besøk, så kan de få det med seg om det blir en utfordring å spise 😊

Anonymkode: 68ae1...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste bamsechips og french fries da jeg hadde trukket visdomstann og var ekstremt fysen på potetgull. Gikk fint, tygde forsiktig på motsatt side av den der tanna hadde vært. Elsker french fries, men jeg savner den med paprika. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostepop er salt og mjukt

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår også et slag for ostepop (og cheez ballz) som smelter i munnen. I tillegg smelter chicken pomms, air crunch, salte hjerter og sombreros (men kantene kan være litt harde). Bitene i tortilla mix som ikke er tortilla chips, gjør det samme. :ler:

Anonymkode: 98251...28f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...