Gå til innhold

Negativ test 9 dpo


Erosrose

Anbefalte innlegg

Føler automatisk at håpet er ute når jeg ikke kan skimte en svak strek 9 dpo...

Første graviditet fikk jeg positivt 8 dpo

Andre graviditet fikk jeg også positivt 8 dpo

Tredje fikk jeg positivt 9 dpo...

Vet at det er en sjans, men føler ikke det ift symptomer. Jeg har alltid hatt symptomer som: kvalme - halsbrann - aura migrene - tisse om natta - og rare drømmer. Men ingen av disse symptomene nå heller.

 

Er det noen her som har hatt symptomer i tidligere graviditeter, men som har vært symptomfri nå, og likevel gravid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt noe form for symptomer i det hele før etter uke 6 i mine svangerskap så for min del er aldri håpet ute før mensen kommer. Egget kan ha festet seg senere denne gang etc.. 

Anonymkode: 180e7...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pos test 12dpo. Er nå 6+1 uker og nesten ikke symptomer. Bare smått kvalm av og til og litt ømme bryster. Forrige gang kjentes det ut som at brystene skulle sprekke og var mer kvalm og trøtt. Nesten så jeg føler meg usikker nå.

Anonymkode: 58e47...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk pos test 12dpo. Er nå 6+1 uker og nesten ikke symptomer. Bare smått kvalm av og til og litt ømme bryster. Forrige gang kjentes det ut som at brystene skulle sprekke og var mer kvalm og trøtt. Nesten så jeg føler meg usikker nå.

Anonymkode: 58e47...bd3

Godt å høre at det er flere som meg... Jeg har ALLTID hatt symptomer 2-3 dager før positive tester... Så at jeg ikke har noenting nå, får meg til å tvile🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen symptomer med nummer tre, trodde ikke på testene før jeg fikk det bekreftet på tidlig ultralyd i uke 6. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med jentene hadde jeg masse symptomer før forventet mens, superømme pupper og en helt sinnsyk luktesans. En del kvalme forbundet med lukter.

Med gutten visste jeg ikke at jeg var gravid før uteblitt mens.

Får også skikkelig synlige blodårer på puppene veldig tidlig i svangerskapet, sånn omtrent samtidig med positiv gtest. 

Anonymkode: 753b8...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente at jeg ikke hadde noen symptomer annet enn uteblitt mens med gutten..

Anonymkode: 753b8...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så stresset når jeg ikke fikk positiv test med jenta mi verken 9 eller 10 dpo, var velt sikker på at jeg ikke var gravid. Men 11dpo kom verdens svaaaakeste strek, og jeg var langtidsprøver med strekøyet. Denne gangen fikk jeg positiv test 8dpo, som er ganske sykt.

Anonymkode: f58aa...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporing. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...