AnonymBruker Skrevet 17. juni #81 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Maks 1000-2000 kr på bruks. Anonymkode: 7d0a4...9b2 Hva brukes da "bruks"kontoen til? Anonymkode: aebae...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #82 Del Skrevet 17. juni 1-20k. Setter heller alt som går over ikke på aksjekonto der jeg kan ta ut penger på dagen om det skulle trengs. Lite som frustrerer meg mer enn folk som har mye penger inne på bankkonto. Anonymkode: 7c900...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #83 Del Skrevet 17. juni 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hva brukes da "bruks"kontoen til? Anonymkode: aebae...59e Hvis jeg mot formodning skulle trenge cash til noe er det fint å kunne ta ut noe gebyrfritt. Og hvis jeg plutselig trenger nødpass eller noe. Bruker det også til Norsk Tipping. Anonymkode: b5137...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #84 Del Skrevet 17. juni Ca. 21k kr nå. Anonymkode: 6f88c...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 17. juni #85 Del Skrevet 17. juni Alltid alt for lite..😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #86 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 1-20k. Setter heller alt som går over ikke på aksjekonto der jeg kan ta ut penger på dagen om det skulle trengs. Lite som frustrerer meg mer enn folk som har mye penger inne på bankkonto. Anonymkode: 7c900...a71 Lite som frustrerer meg mer enn folk som velger risikoen med aksjer, og så skryter av at de er lurere enn andre. Anonymkode: 74511...851 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #87 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 1.05): Lurer på hva som er vanlig å ha i brukskontoen. Pleier alltid å ha mellom 20-30K, men vet ikke om det er så lurt, for sparer mindre da det skal en del til før jeg klarer å tømme kontoen. Anonymkode: c1d6d...b8c Er det ikkje dårleg økonomi å ha 20 /30 K på brukskonto, men her kommer det selvsagt mye an på utgiftene. ? En bufferkonto gir igjennomsnittleg mer i rente i løpet av eit år eller både en lønnskonto og bufferkonto, og bankene gir ikkje fra seg noe gratis- Personleg velger å ha minst muleg på en brukskonto, men passer på å føre penger fra bufferkonto til brukskonto. Anonymkode: c2611...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #88 Del Skrevet 17. juni 270000. Pleier ikke ha så mye. Anonymkode: 4569a...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #89 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lite som frustrerer meg mer enn folk som velger risikoen med aksjer, og så skryter av at de er lurere enn andre. Anonymkode: 74511...851 Jeg har tjent inn hele huslånet mitt på 6 år, kun ved aksjer. Tenker det var lurt😊 Anonymkode: 4569a...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #90 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis jeg mot formodning skulle trenge cash til noe er det fint å kunne ta ut noe gebyrfritt. Og hvis jeg plutselig trenger nødpass eller noe. Bruker det også til Norsk Tipping. Anonymkode: b5137...a84 Men da har du jo andre brukskontoer også? Anonymkode: aebae...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #91 Del Skrevet 17. juni 31 minutter siden, AnonymBruker said: Lite som frustrerer meg mer enn folk som har mye penger inne på bankkonto. Anonymkode: 7c900...a71 13 minutter siden, AnonymBruker said: Lite som frustrerer meg mer enn folk som velger risikoen med aksjer, og så skryter av at de er lurere enn andre. Anonymkode: 74511...851 Lite som forundrer meg mer enn at man kan bli frustrert av hvordan andre oppbevarer sparepengene sine 😅 Det måtte evt være om det er en man håper å arve en dag. Anonymkode: b5137...a84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #92 Del Skrevet 17. juni Nå er det 12000 så blir det 5000. så 36000 når lønn kommer. Det er bruks og regningskonto. Anonymkode: 30a8a...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #93 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Lite som frustrerer meg mer enn folk som velger risikoen med aksjer, og så skryter av at de er lurere enn andre. Anonymkode: 74511...851 Ja lite risiko med å ha penger i banken isteden, der er du garantert at de blir mindre verdt over tid. Flott det. Anonymkode: 7c900...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #94 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lite som forundrer meg mer enn at man kan bli frustrert av hvordan andre oppbevarer sparepengene sine 😅 Det måtte evt være om det er en man håper å arve en dag. Anonymkode: b5137...a84 Vet godt at jeg er sær som reagerer på det, men vi er alle sære på ett eller annet vis. Anonymkode: 7c900...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dutullernå? Skrevet 17. juni #95 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): 1-20k. Setter heller alt som går over ikke på aksjekonto der jeg kan ta ut penger på dagen om det skulle trengs. Lite som frustrerer meg mer enn folk som har mye penger inne på bankkonto. Anonymkode: 7c900...a71 🤣 Har du vurdert psykolog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #96 Del Skrevet 17. juni Dutullernå? skrev (4 minutter siden): 🤣 Har du vurdert psykolog? Tror ikke en psykolog kan hjelpe meg med å ikke bli frustrert over dumme økonomiske avgjørelser. Har vært sånn siden jeg var liten. Anonymkode: 7c900...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dutullernå? Skrevet 17. juni #97 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror ikke en psykolog kan hjelpe meg med å ikke bli frustrert over dumme økonomiske avgjørelser. Har vært sånn siden jeg var liten. Anonymkode: 7c900...a71 Spesielt. Jeg har 4 millioner på bankkonto - regner med at det ødela kvelden din 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #98 Del Skrevet 17. juni Dutullernå? skrev (3 minutter siden): Spesielt. Jeg har 4 millioner på bankkonto - regner med at det ødela kvelden din 🤭 Hva tilfeldige idioter på KG driver med påvirker meg lite. Anonymkode: 7c900...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dutullernå? Skrevet 17. juni #99 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva tilfeldige idioter på KG driver med påvirker meg lite. Anonymkode: 7c900...a71 Rapportert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #100 Del Skrevet 17. juni Dutullernå? skrev (1 minutt siden): Rapportert Haha, du som sa jeg burde gå til psykolog? Noen folk ass. Anonymkode: 7c900...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå