Gå til innhold

Hvordan vil han reagere om jeg ikke besvarer meldingen hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt skuffet over en mann som sa han ville gi lyd i løpet av helgen. Han er på tur med et av barna sine men sa han kom til å melde meg, mest sannsynlig, I dag for da ville han ha en del tid for seg selv. Ikke hørt noe om det skuffer meg. Han hadde klart sende en melding om han ville. 

Kjenner jeg han rett, hører jeg fra han i morgen. En melding. Jeg tror rett og slett ikke jeg gidder svare på den. Er litt for sår på at jeg ikke har hørt fra han i dag. Trenger tid så jeg ikke oppleves utrygg/needy. 

Hvordan vil en mann reagere om dama han er interessert i (han har sagt han håper han blir mannen min en dag) ikke besvarer mld hans? Skal selvsagt svare, men dagen etter evt, tenkte jeg. Vil det gjøre han usikker? Eller bør jeg svare og skrive noe som han ikke forventer? Kommer aldri til å vise meg sur eller skuffet. Lettere å ikke svare da. 

Anonymkode: 7ad97...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres needy ut, ja, som venter på SMS fra en fyr som er på tur med barnet sitt i helgen. La han få bruke tiden med barnet sitt. Få deg et eget liv. 

Anonymkode: d2593...67d

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt...

Anonymkode: 5e629...353

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette blir for dumt...

Anonymkode: 5e629...353

Hvorfor? Når man har noe på gang så klarer man sende en melding eller? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du høres needy ut, ja, som venter på SMS fra en fyr som er på tur med barnet sitt i helgen. La han få bruke tiden med barnet sitt. Få deg et eget liv. 

Anonymkode: d2593...67d

Har et eget liv, jeg. Vært på konsert med fem venner i dag, trent og vært ute og spist med folk. Så joda.. Men er det så rart jeg blir skuffet over at han ikke gir lyd? En melding er da enkelt å sende? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Hvordan vil en mann reagere om dama han er interessert i (han har sagt han håper han blir mannen min en dag) ikke besvarer mld hans? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

Jeg hadde tenkt «fuck det tullet her», trukket på skuldrene, mistet interessen og gått videre🤷🏼‍♂️

Spill av denne typen her, hard to get osv er som å skru av interesseknappen. Når den skrus av, så er jeg mentalt gått videre i løpet av sekunder.

Anonymkode: faa60...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde tenkt «fuck det tullet her», trukket på skuldrene, mistet interessen og gått videre🤷🏼‍♂️

Spill av denne typen her, hard to get osv er som å skru av interesseknappen. Når den skrus av, så er jeg mentalt gått videre i løpet av sekunder.

Anonymkode: faa60...c0b

For det hadde ikke slått deg at kanskje du hadde litt skyld i at hun ikke svarte? 

Og hadde du virkelig gått videre og gitt opp dama du vil ha, bare fordi hun ikke svarer så raskt som vanlig EN gang? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så sår. Du ver at han er på tur med barnet sitt. Barna kommer alltid først. Synes det viser at han er en flott pappa. Tenk heller at han er en pappa som tar ansvar og er glad i barna sine. Det er nok av det motsatte og om du er på vei inn i et forhold med han så er dette positive egenskaper. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macaron skrev (4 minutter siden):

Ikke vær så sår. Du ver at han er på tur med barnet sitt. Barna kommer alltid først. Synes det viser at han er en flott pappa. Tenk heller at han er en pappa som tar ansvar og er glad i barna sine. Det er nok av det motsatte og om du er på vei inn i et forhold med han så er dette positive egenskaper. 

Veldig enig i at barna kommer først. Det gjør mine og, og det har vi snakket om. Syns det er nydelig at han fokuserer sånn på gutten sin (10 år) på tur.... Blir likevel litt sår, tenker at han fint kunne sendt en melding i det minste? Tar ikke akkurat mye tid og krefter å gi et livstegn.... 😔

Jeg har dessverre en vond historie i bagasjen som gjør at jeg lett blir redd og sår på slikt som dette. Og det vet han jo.... 

Anonymkode: 7ad97...dd4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For det hadde ikke slått deg at kanskje du hadde litt skyld i at hun ikke svarte? 

Og hadde du virkelig gått videre og gitt opp dama du vil ha, bare fordi hun ikke svarer så raskt som vanlig EN gang? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

Om jeg var bortreist med barna mine og du visste det, så hadde det ikke slått meg at det var «min skyld» nei. 

Du fremviser et reaksjonsmønster jeg kunne forventet av min 14 år gamle datter, ikke av en voksen kvinne.

Om en dame bevist ikke hadde svart, for «å ta igjen», så hadde det vært nok til at jeg hadde mistet interessen ja. Det er et forvarsel på et forhold preget av barnslige spill og manipulasjon. For meg et stort nok rødt flagg til at et forhold ikke er «liv laga».
 

Anonymkode: faa60...c0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli ganske opphengt og needy selv, men her tenker jeg du er over grensa.
Hvis du fortsatt vil ha noe med han å gjøre, bør du la dett gå upåaktet hen.
Å være med barnet sitt og oppleve at daten blir sur for at man ikke meldte én dag er turn off.

Anonymkode: cdd78...319

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om jeg var bortreist med barna mine og du visste det, så hadde det ikke slått meg at det var «min skyld» nei. 

Du fremviser et reaksjonsmønster jeg kunne forventet av min 14 år gamle datter, ikke av en voksen kvinne.

Om en dame bevist ikke hadde svart, for «å ta igjen», så hadde det vært nok til at jeg hadde mistet interessen ja. Det er et forvarsel på et forhold preget av barnslige spill og manipulasjon. For meg et stort nok rødt flagg til at et forhold ikke er «liv laga».
 

Anonymkode: faa60...c0b

Skjønner. Så å ta ansvar for å trygge den dama du er glad i, når du vet hun dessverre har en kjip bagasje med seg og trenger å trygges, så ville du likevel bare gitt bengen I henne i stedet for å prøve forstå hvorfor hun er såret? 

Syns du virkelig ikke fyren kunne klart sende en mld altså? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan bli ganske opphengt og needy selv, men her tenker jeg du er over grensa.
Hvis du fortsatt vil ha noe med han å gjøre, bør du la dett gå upåaktet hen.
Å være med barnet sitt og oppleve at daten blir sur for at man ikke meldte én dag er turn off.

Anonymkode: cdd78...319

OK. Trenger høre det og det er derfor jeg legger det ut her. Så jeg ikke gjør noe dumt. For han kommer jo til å gi lyd imorgen, det vet jeg. 

Jeg bør altså ikke en gang si noe om at han ikke sendte mld I dag? 

Tror bare dette handler om at han vet jeg trenger trygges, også velger han å ikke gjøre det.... Det blir litt sårt for meg. Er jo ikke meningen å bli sur på han. 

Noen ganger føles det som han tester hvor mye jeg tåler. Liker det ikke. Han har gjort det før også. Eller så prøver han herde meg litt, siden han vet jeg kan være needy 😔

Anonymkode: 7ad97...dd4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner. Så å ta ansvar for å trygge den dama du er glad i, når du vet hun dessverre har en kjip bagasje med seg og trenger å trygges, så ville du likevel bare gitt bengen I henne i stedet for å prøve forstå hvorfor hun er såret? 

Syns du virkelig ikke fyren kunne klart sende en mld altså? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

Som du skrev høyere opp: «jeg har dessverre en vond historie i bagasjen som gjør at jeg lett blir redd og sår på slikt som dette

 Vil du ha ærlige svar? Eller vil du ha støtte fra de som enige med deg og som ikke har et problem med manipulasjon som en taktikk for å «ta igjen» mot en som ikke har gjort mer galt en å være bortreist med barnet sitt?

Du har bagasje. Du har issues. At du er redd og sår grunnet dette er din sak å løse. Det er urettferdig på alle måter å legge dette på en mann du dater. Det er urettferdig å gjøre det til han sin oppgave å «trygge deg» langt utover det som normalt forventes av voksne mennesker.

Du har altså en mann du dater, som er opptatt på tur med sitt barn og ikke sender deg en sms…en sms!. Det er alt som skal til før du tyr til manipulering og gjengjeldelse! Som om han har vært slem liksom.

Det som er trøblete med denne situasjonen, er ikke at han ikke sendte deg en sms, men at du ikke ser din egen atferd og hvor destruktiv og urettferdig den er. 

Anonymkode: faa60...c0b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som du skrev høyere opp: «jeg har dessverre en vond historie i bagasjen som gjør at jeg lett blir redd og sår på slikt som dette

 Vil du ha ærlige svar? Eller vil du ha støtte fra de som enige med deg og som ikke har et problem med manipulasjon som en taktikk for å «ta igjen» mot en som ikke har gjort mer galt en å være bortreist med barnet sitt?

Du har bagasje. Du har issues. At du er redd og sår grunnet dette er din sak å løse. Det er urettferdig på alle måter å legge dette på en mann du dater. Det er urettferdig å gjøre det til han sin oppgave å «trygge deg» langt utover det som normalt forventes av voksne mennesker.

Du har altså en mann du dater, som er opptatt på tur med sitt barn og ikke sender deg en sms…en sms!. Det er alt som skal til før du tyr til manipulering og gjengjeldelse! Som om han har vært slem liksom.

Det som er trøblete med denne situasjonen, er ikke at han ikke sendte deg en sms, men at du ikke ser din egen atferd og hvor destruktiv og urettferdig den er. 

Anonymkode: faa60...c0b

👏👏👏

Godt sagt, og jeg kunne ikke vært mer enig!

Anonymkode: 7d217...950

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som du skrev høyere opp: «jeg har dessverre en vond historie i bagasjen som gjør at jeg lett blir redd og sår på slikt som dette

 Vil du ha ærlige svar? Eller vil du ha støtte fra de som enige med deg og som ikke har et problem med manipulasjon som en taktikk for å «ta igjen» mot en som ikke har gjort mer galt en å være bortreist med barnet sitt?

Du har bagasje. Du har issues. At du er redd og sår grunnet dette er din sak å løse. Det er urettferdig på alle måter å legge dette på en mann du dater. Det er urettferdig å gjøre det til han sin oppgave å «trygge deg» langt utover det som normalt forventes av voksne mennesker.

Du har altså en mann du dater, som er opptatt på tur med sitt barn og ikke sender deg en sms…en sms!. Det er alt som skal til før du tyr til manipulering og gjengjeldelse! Som om han har vært slem liksom.

Det som er trøblete med denne situasjonen, er ikke at han ikke sendte deg en sms, men at du ikke ser din egen atferd og hvor destruktiv og urettferdig den er. 

Anonymkode: faa60...c0b

Hrmpf! 🤔Jeg SER jo absolutt at jeg er ute og kjøre og jeg VIL korrigeres, det skrev jeg som svar til en annen over her... Det er jo derfor jeg legger ut dette og blottstiller meg. Jeg trenger faktisk at noen sier "hør her, nå overreagerer du" for det vet jeg at jeg gjør rett som det er og periodevis har jeg dyttet han litt vekk på den måten, dvs han har hatt behov for en timeout av og til desverre. Men han er så glad i meg at han alltid kommer tilbake. 

Men jeg syns fortsatt han kunne gitt lyd. Er det for mye å forvente når han faktisk sa han trodde han kom til å gi lyd i dag? 

Og til info så går jeg til psykolog og jobber med dette! 

Anonymkode: 7ad97...dd4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet for noen svar..

Ts, en mann som er interessert ville så klart funnet tid til å sende en mld i løpet av helgen. Om han er så opptatt av barnet sitt at han ikke kan bruke 20sek på å skrive en mld, bikker det over til å være sykelig. En bortprioriterer ikke barnet sitt om man sender en mld. 

Ts er absolutt ikke needy fordi hun forventer en (1!!) mld av kjæresten sin i løpet av noen dager.

Selvsagt har folk forskjellige prioriteringer, men da må man finne noen som er lik som en selv. Mannen og jeg er enig i slike ting og ringer, snapper og tekster i løpet av dagen. For oss er det viktig og helt naturlig. Ingen av oss er needy av den grunn. 

Ts, jeg vet ikke hva du skal gjøre/si/reagere, men jeg ville ventet til han tok kontakt og tatt det fra der. Jeg ville nok ha svart, jeg hadde ikke klart å la være. Jeg ville på en eller annen måte fått frem at du hadde ventet på å høre fra han, at du feks savnet en mld. Altså på en hyggelig og casual måte. Bare pass på slik at han ikke tror at du har sittet hjemme for deg selv i helgen og sturet.

Men ja, en mann som  er interessert ville vist det og ikke latt være å høre fra seg på dagesvis. 

Anonymkode: cdf45...78c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

For det hadde ikke slått deg at kanskje du hadde litt skyld i at hun ikke svarte? 

Og hadde du virkelig gått videre og gitt opp dama du vil ha, bare fordi hun ikke svarer så raskt som vanlig EN gang? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

Ikke gått videre fordi du ikke svarte så raskt som vanlig, men fordi du lar være å svare som hevn/straff - det er umoden dramaqueen oppførsel som jeg ikke hadde orket. 

Da er det bedre å bare si at du er litt skuffet over at han ikke klarte å finne et minutt i løpet av en hel helg til å sende deg en melding, men folk som spiller spill er helt turn off.

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Skjønner. Så å ta ansvar for å trygge den dama du er glad i, når du vet hun dessverre har en kjip bagasje med seg og trenger å trygges, så ville du likevel bare gitt bengen I henne i stedet for å prøve forstå hvorfor hun er såret? 

Syns du virkelig ikke fyren kunne klart sende en mld altså? 

Anonymkode: 7ad97...dd4

Jeg synes han burde klart å sende en melding, men det gir ingen mening å ikke svare på meldingen du ville ha fordi den kommer for sent. 

 

Men hvorfor sitter su og venter på melding? Hva med å heller bare skrive til ham og spørre om de har det fint på tur, og se om han da gidder å svare? Gjør han ikke det hadde jeg nok droppet hele fyren, for med mindre de er et sted uten dekning så har han tid til å svare på en melding i løpet av helgen, om det så er mens han er på do eller etter ungen har sovnet.

Anonymkode: 14f8a...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herlighet for noen svar..

Ts, en mann som er interessert ville så klart funnet tid til å sende en mld i løpet av helgen. Om han er så opptatt av barnet sitt at han ikke kan bruke 20sek på å skrive en mld, bikker det over til å være sykelig. En bortprioriterer ikke barnet sitt om man sender en mld. 

Ts er absolutt ikke needy fordi hun forventer en (1!!) mld av kjæresten sin i løpet av noen dager.

Selvsagt har folk forskjellige prioriteringer, men da må man finne noen som er lik som en selv. Mannen og jeg er enig i slike ting og ringer, snapper og tekster i løpet av dagen. For oss er det viktig og helt naturlig. Ingen av oss er needy av den grunn. 

Ts, jeg vet ikke hva du skal gjøre/si/reagere, men jeg ville ventet til han tok kontakt og tatt det fra der. Jeg ville nok ha svart, jeg hadde ikke klart å la være. Jeg ville på en eller annen måte fått frem at du hadde ventet på å høre fra han, at du feks savnet en mld. Altså på en hyggelig og casual måte. Bare pass på slik at han ikke tror at du har sittet hjemme for deg selv i helgen og sturet.

Men ja, en mann som  er interessert ville vist det og ikke latt være å høre fra seg på dagesvis. 

Anonymkode: cdf45...78c

Takk,!! Der er det jeg prøver å si, at det krever jo fint lite å sende en melding. Han kan selvsagt ha vært veldig opptatt men så send en melding når du er på do, da 😏

Jeg tenker jo som deg. Han er interessert men gir liksom ikke lyd? Mest sannsynlig hører jeg jo fra han i morgen. Det har han jo lovet, at jeg skulle høre fra han innen imorgen. Mulig han bare har koblet helt fullstendig ut mobilen... 

Men ja jeg bør vel svare. Ble bare litt lei meg, er ikke så rart det vel... 😔

Anonymkode: 7ad97...dd4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herlighet for noen svar..

Ts, en mann som er interessert ville så klart funnet tid til å sende en mld i løpet av helgen. Om han er så opptatt av barnet sitt at han ikke kan bruke 20sek på å skrive en mld, bikker det over til å være sykelig. En bortprioriterer ikke barnet sitt om man sender en mld. 

Ts er absolutt ikke needy fordi hun forventer en (1!!) mld av kjæresten sin i løpet av noen dager.

Selvsagt har folk forskjellige prioriteringer, men da må man finne noen som er lik som en selv. Mannen og jeg er enig i slike ting og ringer, snapper og tekster i løpet av dagen. For oss er det viktig og helt naturlig. Ingen av oss er needy av den grunn. 

Ts, jeg vet ikke hva du skal gjøre/si/reagere, men jeg ville ventet til han tok kontakt og tatt det fra der. Jeg ville nok ha svart, jeg hadde ikke klart å la være. Jeg ville på en eller annen måte fått frem at du hadde ventet på å høre fra han, at du feks savnet en mld. Altså på en hyggelig og casual måte. Bare pass på slik at han ikke tror at du har sittet hjemme for deg selv i helgen og sturet.

Men ja, en mann som  er interessert ville vist det og ikke latt være å høre fra seg på dagesvis. 

Anonymkode: cdf45...78c

. Helt fullstendig enig!

 

Virker som man overhodet ikke kan forvente noe som helst, før man blir stemplet som needy. Jeg har barn selv. Og har aldri hatt det så travelt, at jeg ikke kan sende en sms til noen jeg bryr meg om

Endret av Hannah80
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...