Iia Skrevet 15. juni #1 Del Skrevet 15. juni Blir det godt? F eks disse sjokoladerutene med bønner: https://www.vektklubb.no/inspirasjon/mat-og-kosthold/mat-og-maaltider/93v3X5/sunnere-sjokoladebiter-med-hvite-boenner?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row27_pos2&utm_medium=dre-666c27944fcd2ed562e18497 Eller har du egne oppskrifter på noe som er godt men samtidig sunt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 16. juni #2 Del Skrevet 16. juni Ingen oppskrift, men de rosineskene med smak av bringebær er utrolig gode! Ellers er det jo sesong for både jordbær og nektariner nå, utrolig gldt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Del Skrevet 16. juni Ingrid oppskrift, men folk pleier å undervurdere hvor godt druer er. Veldig lite kalorier og sykt godt! Anonymkode: d722b...2b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #4 Del Skrevet 16. juni Luftig skur med litt knuste valnøtter oppi. Nam! 😊 Anonymkode: d2898...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Del Skrevet 16. juni Bønner smaker lite, så tror de er gode har prøvd å lage cookies med kikerter, smakte helt vanlig. Men ellers frukt med høyt vanninnhold. Som jordbær og vannmelon Anonymkode: afb6a...3d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Del Skrevet 18. juni Ikke prøvd den oppskriften, men er glad i å teste ulike varianter av "sunnere" søtsaker. Min erfaring er at ca. halvparten av oppskriftene funker for meg. Noe får "feil" ettersmak eller konsistens etter min smak. Min favoritt er kuler lagd av dadler, havregryn og peanøttsmør. Moser i foodprosessor og ruller i kakaopulver eller dyppes i smeltet mørk sjokolade. Veldig godt, men også veldig mektig, så blir vanskelig å overspise på samtidig som jeg får tilfredsstilt søtbehovet. Pleier også å bruke samme blanding av dadler/havregryn/peanøttsmør til å lage energibarer. I stedet for å trille de til kuler så skjevler jeg de til de har passe tykkelse, gjerne med hakkede nøtter i blandingen også. Smører smeltet mørk sjokolade utenpå, og gjerne litt saltede peanøtter på topp. Helt nydelig. Anonymkode: 0f326...200 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 19. juni #7 Del Skrevet 19. juni Blåbær med smelta sjokolade over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 19. juni #8 Del Skrevet 19. juni Spiser det kun en gang i uka og da trenger man ikke å velge sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Del Skrevet 20. juni Usaltede ikke-ristet nøtter Frukt, grønnsaker (med avokado dip eller hummus) og bær Ikke direkte sunt, men dadler, tørket frukt er jo godt og bedre enn smågodt Anonymkode: b5dd6...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 21.20): Ikke prøvd den oppskriften, men er glad i å teste ulike varianter av "sunnere" søtsaker. Min erfaring er at ca. halvparten av oppskriftene funker for meg. Noe får "feil" ettersmak eller konsistens etter min smak. Min favoritt er kuler lagd av dadler, havregryn og peanøttsmør. Moser i foodprosessor og ruller i kakaopulver eller dyppes i smeltet mørk sjokolade. Veldig godt, men også veldig mektig, så blir vanskelig å overspise på samtidig som jeg får tilfredsstilt søtbehovet. Pleier også å bruke samme blanding av dadler/havregryn/peanøttsmør til å lage energibarer. I stedet for å trille de til kuler så skjevler jeg de til de har passe tykkelse, gjerne med hakkede nøtter i blandingen også. Smører smeltet mørk sjokolade utenpå, og gjerne litt saltede peanøtter på topp. Helt nydelig. Anonymkode: 0f326...200 Kan jeg få oppskrift med mer nøyaktige mål på energi barene? Anonymkode: b5dd6...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Del Skrevet 20. juni Druer Anonymkode: d722b...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #12 Del Skrevet 21. juni Jeg pleier å lage dipp av nøtter eller kikerter (cashewnøtter, valnøtter, hummus), også har jeg gulrot, paprika, agurk, stangselleri, etc til. Blir som kveldsmat og snacks i ett. Grei næringsverdi i tillegg at det er mye bedre for kroppen enn godteri. Ellers kan man jo lage daddelkuler/energikuler hvis man har foodprosessor og ønsker litt mer smak av godteri. Bløtlegge dadler, og mikse med kakao, litt nøtter, etc. Anonymkode: d4876...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #13 Del Skrevet 21. juni Rullndruer i sukkerfritt gelépulver, hiv de i fryseren. Vanvittig digg! Ellers er jo gulrøtter/agurk og dipp godt. Jordbær og kiwi dyppet i litt sjokolade. Mager vaniljekesam med frukt og litt hakket sjokolade, eller sukkerfri sjokoladesaus Anonymkode: d39fe...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #14 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 20.22): Ingrid oppskrift, men folk pleier å undervurdere hvor godt druer er. Veldig lite kalorier og sykt godt! Anonymkode: d722b...2b1 Og på sommeren er frosne druer sykt digg. Anonymkode: 00b78...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Del Skrevet 22. juni Moreller 😘 Anonymkode: e65db...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 12. juli Forfatter #16 Del Skrevet 12. juli https://www.vektklubb.no/inspirasjon/mat-og-kosthold/mat-og-maaltider/3JKwa0/soetpotetis-hjemmelaget-sunn-is?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1&utm_medium=dre-668289a3e4748e1a36606cac Har noen prøvd denne oppskriften? Is laget av søtpotet, banan, appelsinjiuce og honning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #17 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 21.20): Ikke prøvd den oppskriften, men er glad i å teste ulike varianter av "sunnere" søtsaker. Min erfaring er at ca. halvparten av oppskriftene funker for meg. Noe får "feil" ettersmak eller konsistens etter min smak. Min favoritt er kuler lagd av dadler, havregryn og peanøttsmør. Moser i foodprosessor og ruller i kakaopulver eller dyppes i smeltet mørk sjokolade. Veldig godt, men også veldig mektig, så blir vanskelig å overspise på samtidig som jeg får tilfredsstilt søtbehovet. Pleier også å bruke samme blanding av dadler/havregryn/peanøttsmør til å lage energibarer. I stedet for å trille de til kuler så skjevler jeg de til de har passe tykkelse, gjerne med hakkede nøtter i blandingen også. Smører smeltet mørk sjokolade utenpå, og gjerne litt saltede peanøtter på topp. Helt nydelig. Anonymkode: 0f326...200 Ikke stygt ment, men det hørtes ut som en kaloribombe uten like. Anonymkode: c3c1e...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 12. juli #18 Del Skrevet 12. juli Hjemmelagede kuler og kaker med frukt og bønner synes jeg ikke er godt. Jeg har prøvd mange oppskrifter. Holder meg til godteri en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #19 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke stygt ment, men det hørtes ut som en kaloribombe uten like. Anonymkode: c3c1e...c19 TS spurte om sunne oppskrifter, ikke kalorifattige. 90-tallet og Grete Roede ringer og vil ha deg tilbake 🤭 Anonymkode: b7de4...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå