Vålull Skrevet 20. juni 2024 #21 Del Skrevet 20. juni 2024 Luksusbia skrev (10 minutter siden): Slankere i hvert fall Trenger ikke å kommentere på kropp. Det er ansiktet spørsmålet får ut på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 21. juni 2024 #22 Del Skrevet 21. juni 2024 Ncih skrev (6 timer siden): Trenger ikke å kommentere på kropp. Det er ansiktet spørsmålet får ut på! Ansiktet er vel som før? Men nordmenn blir oftere overvektig og får rundere ansikt. Jeg tror ikke vi blir penere egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 22. juni 2024 #23 Del Skrevet 22. juni 2024 (endret) Jeg tror det henger sammen med wacky klær, briller og hårfrisyrer. Det gjør utrolig mye med hvordan man oppfatter ansikter til en person. Det er fascinerende å se hvordan gode skuespillere kan framstå som attraktive eller uattraktive bare ved å endre litt på klær, frisyre, kroppsspråk og mimikk. Tenk på hvor forskjellig Lene Kongsvik, R Stoltenberg og K Vågenes kan fremstå. Det er samme ansiktstrekk i alle rollene. Endret 22. juni 2024 av Isambard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #24 Del Skrevet 24. juni 2024 Du ser for mye på sosiale medier. Ta en tur ut i det virkelige liv. Da får du se selv. De aller fleste er helt vanlige, kjedelige og dødelige. Anonymkode: bb62b...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 24. juni 2024 #25 Del Skrevet 24. juni 2024 Ncih skrev (På 21.6.2024 den 1.47): Trenger ikke å kommentere på kropp. Det er ansiktet spørsmålet får ut på! Trenger ikke begrense min ytringsfrihet når dette er en tråd om utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #26 Del Skrevet 24. juni 2024 Dette stemmer ikke med virkeligheten. Vi er definitivt blitt feitere. Og ikke penere, det må i tilfelle være vår higen etter å se glattere og likere ut. Vi er i ferd med å miste vår karakter etter vår jakt etter det ‘perfekte’. Anonymkode: 88417...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #27 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 20.21): Jeg er faktisk ikke enig. De er usminket nesten. Anonymkode: 55ea0...529 De har sminke, men de sminker seg for å se naturlig og usminket ut. Det finnes selvfølgelig unntak, men de er få. Mine døtre ser veldig naturlig ut selv om de sminker seg. Det samme med venninnene deres. De sminker seg på en helt annen måte enn vi gjorde som ungdom på 90-tallet. Anonymkode: fbef6...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #28 Del Skrevet 24. juni 2024 Synes de ser billigere ut og langt fra normale. Anonymkode: 4be6b...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #29 Del Skrevet 24. juni 2024 Nabojenta her er veldig pen med sminke. Uten sminke er hun ikke mye pen. Ingen fillers og sånt ennå. Iflg faren hennes bruker hun enormt mye tid på sminking når hun skal på skolen og ut etter skolen. 16-17 år gammel. Anonymkode: f382b...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klott Skrevet 24. juni 2024 #30 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 22.02): Nei. Jeg ser forskjellen med en gang. Anonymkode: 55ea0...529 Det er da virkelig ikke sikkert. Står du tett inntil og studerer huden deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå