AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Del Skrevet 15. juni 2024 Jeg har lagt merke til at dagens unge ( 15-22) er en generasjon med veldig mange ansiktspene? spessielt i de store byene ser jeg mennesker i denne alderen med plettfrie og vakre ansiktstrekk. og det er ikke bare en her og der men jeg syntes flertallet er veldig pene. Jeg er ikke så gammel selv, men jeg er kvinne født i 1995. Jeg ser tilbake på bilder fra vi selv var på denne alderen og jeg må si, vi var ikke på langt nær like ansiktspene. Og at jeg kan huske tilbake på at det selvfølgelig var ansiktspene av ungdomskullet vårt også. Men det var ikke på langt nær like mange. Og folk hadde en mye mer avarage look, selv om vi var like unge. Er det flere som har lagt merke til dette? har det generelt blitt flere pene mennesker i Norge nå kontra før? Anonymkode: 178d6...2ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Del Skrevet 15. juni 2024 Det brukes mye mer sminke, fillers, fyll i lepper, behandling av bryn og vipper osv. Men jeg lurer mer på hvordan de vil se ut når de blir 50. Anonymkode: 62896...cc6 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det brukes mye mer sminke, fillers, fyll i lepper, behandling av bryn og vipper osv. Men jeg lurer mer på hvordan de vil se ut når de blir 50. Anonymkode: 62896...cc6 Nei ikke helt dette heller. naturlige ansiktstrekk , uten fillers osv. Anonymkode: 178d6...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Del Skrevet 15. juni 2024 Ikke blitt penere, men folk har fått bedre råd og mer penger til hudpleie, frisør, sminke osv. Selv synes jeg mange unge jenter er veldig fine på håret, men så hørte jeg at det i Oslo er helt vanlig å ha noe dyson-air et eller annet som koster 7000kr men lager flotte bølger i håret. Og så husker du sikkert litt dårlig - dere var penere enn du husker, eller generelt ikke så opptatt av å se pene ut som de er i dag. Anonymkode: f08af...af0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #5 Del Skrevet 15. juni 2024 Hvordan noen går kledd foreksempel betyr mye. Og for min del var det kjempe mange ansiktsplene blandt mine jevnaldrende. Anonymkode: a3e3c...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #6 Del Skrevet 15. juni 2024 Synes folk har blitt styggere. Spesielt siden de føler de må kline på seg all type sminke. Fillers gjør en og styggere. Anonymkode: 39ebc...976 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #7 Del Skrevet 15. juni 2024 Dette har jeg også lagt merke til!! Er også født i 95. Nesten ALLE tenåringer og i tidlig 20-årene er utrolig ansiktspene. Og de bruker lite sminke også. Ser ikke ut som de har fillers heller. Det er naturlig. Anonymkode: 55ea0...529 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #8 Del Skrevet 15. juni 2024 Dette er evolusjon i praksis i moderne samfunn der mennesker kan velge partner etter andre kriterier enn før, man blir ikke lenger sammen med en person på grunn av økonomi, sosial status eller press fra familie. Pene mennesker finner hverandre og de som er mindre heldige med utseendet har mindre sjanse til å formere seg. Anonymkode: c7780...780 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #9 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 15.34): Dette er evolusjon i praksis i moderne samfunn der mennesker kan velge partner etter andre kriterier enn før, man blir ikke lenger sammen med en person på grunn av økonomi, sosial status eller press fra familie. Pene mennesker finner hverandre og de som er mindre heldige med utseendet har mindre sjanse til å formere seg. Anonymkode: c7780...780 Du skjønner åpenbart lite av hvordan evolusjon virker. Anonymkode: c43ba...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. juni 2024 #10 Del Skrevet 18. juni 2024 Vi så penere ut på 70- og 80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #11 Del Skrevet 18. juni 2024 De lærer å sminke seg profesjonelt på nettet, og er mye mer opptatt av utseende enn hva vi var. Vi hadde ikke internett og sosiale medier, som hjernevasket oss og fortalte oss at vi måtte se sånn og sånn ut for å bli godtatt. Anonymkode: 22f69...019 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #12 Del Skrevet 18. juni 2024 TikTok….Fuck Off! Fake it to you make it… Anonymkode: 84b89...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #13 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De lærer å sminke seg profesjonelt på nettet, og er mye mer opptatt av utseende enn hva vi var. Vi hadde ikke internett og sosiale medier, som hjernevasket oss og fortalte oss at vi måtte se sånn og sånn ut for å bli godtatt. Anonymkode: 22f69...019 Jeg er faktisk ikke enig. De er usminket nesten. Anonymkode: 55ea0...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 18. juni 2024 #14 Del Skrevet 18. juni 2024 (endret) On 6/15/2024 at 2:15 PM, AnonymBruker said: Jeg har lagt merke til at dagens unge ( 15-22) er en generasjon med veldig mange ansiktspene? spessielt i de store byene ser jeg mennesker i denne alderen med plettfrie og vakre ansiktstrekk. og det er ikke bare en her og der men jeg syntes flertallet er veldig pene. Jeg er ikke så gammel selv, men jeg er kvinne født i 1995. Jeg ser tilbake på bilder fra vi selv var på denne alderen og jeg må si, vi var ikke på langt nær like ansiktspene. Og at jeg kan huske tilbake på at det selvfølgelig var ansiktspene av ungdomskullet vårt også. Men det var ikke på langt nær like mange. Og folk hadde en mye mer avarage look, selv om vi var like unge. Er det flere som har lagt merke til dette? har det generelt blitt flere pene mennesker i Norge nå kontra før? Anonymkode: 178d6...2ab jeg tror det er det samme overall i Vesten. Folk er penere nå enn de var bare for 50 år siden. Ikke peiling hvorfor.. kosthold ? De er også høyere enn før. Endret 18. juni 2024 av NatNat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 18. juni 2024 #15 Del Skrevet 18. juni 2024 Stadig bedre kosthold vil jeg tro er grunnen. De unge i dag er barn av en generasjon som er langt mer bevisst på kosthold enn tidligere. Det gir nok utslag. Som nevnt i kommentaren over så ser de høyere ut også. Som også er et tegn på bedre ernæring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #16 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er faktisk ikke enig. De er usminket nesten. Anonymkode: 55ea0...529 De er sminket for å se usminket ut Anonymkode: 22f69...019 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #17 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De er sminket for å se usminket ut Anonymkode: 22f69...019 Nei. Jeg ser forskjellen med en gang. Anonymkode: 55ea0...529 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #18 Del Skrevet 18. juni 2024 De er mye flinkere til å sminke seg slik at det ikke synes så godt, enn folk var før. Anonymkode: da3b4...d70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 20. juni 2024 #19 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 20.12): De lærer å sminke seg profesjonelt på nettet, og er mye mer opptatt av utseende enn hva vi var. Vi hadde ikke internett og sosiale medier, som hjernevasket oss og fortalte oss at vi måtte se sånn og sånn ut for å bli godtatt. Anonymkode: 22f69...019 Ser på bilder fra 9. klasse og vgs fra 70- tallet og dere var alle sykt opptatt av hva som var kult og moderne. Frisyre, slengbukser elker jeans og mye sennepsgule, brune, røde eller oransje gensere. Folk har alltid villet pynte seg og passe inn i tenårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 20. juni 2024 #20 Del Skrevet 20. juni 2024 Honey Dew skrev (På 18.6.2024 den 19.09): Vi så penere ut på 70- og 80-tallet. Slankere i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå