Gjest Blåmonster Skrevet 18. juni 2024 #21 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 20.45): Har aldri biler bak meg Anonymkode: 4d572...b38 Hm… er dette noe Harry Potter magi greie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #22 Del Skrevet 18. juni 2024 Passer på farten mer. Men det hjelper jo ikke alltid. Ble stoppet en gang for sjekk. Jeg virket vel sus med leiebil og sent på kvelden på akkurat den plassen. politiet er ikke farlig folkens Anonymkode: b5e3f...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #23 Del Skrevet 18. juni 2024 10 minutter siden, Blåmonster said: Hm… er dette noe Harry Potter magi greie? kjører jo fra de skjønner du vel Anonymkode: b5e3f...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 18. juni 2024 #24 Del Skrevet 18. juni 2024 Kjører som ellers. Har jeg polisen bak meg og ei sinke forran meg så smetter jeg forbi der det lar seg gjøre. Polisen har meget lang lunte i trafikken om dem har andre ting fore har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #25 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 20.18): Da hender det at jeg stopper i en lomme og later som jeg må ordne noe. Teit, men blir så skjelven og nervøs av politibiler. Anonymkode: 38f9f...d55 haha , det gjør jeg og. Svinger av første innkjøring. Jeg kjører pent til vanlig og har lite å frykte men likevel er det stressende å ha politibil bak. Anonymkode: 1a257...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #26 Del Skrevet 18. juni 2024 Det hender ofte (bor i by) så jeg kjører helt som vanlig. Ble litt stressa en gang, jeg ventet på grønn pil da jeg skulle krysse gata mot venstre. Politibilen bak meg satte plutselig på blålysene så jeg måtte kjøre frem så de slapp forbi. Anonymkode: 048b1...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #27 Del Skrevet 18. juni 2024 Følger fartgrensa slavisk, aldri sjekker jeg speedometer oftere. Kjenner meg anspent, men i bunn og grunn har jeg ingenting å stresse over. Jeg er en lovlydig sjåfør, med unntak av at jeg ofte ligger 5-10 over fartsgrensa når det er over 60. Anonymkode: 4a76f...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #28 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg kjører politibil hver dag på jobb. På 4 felten ligger jeg alltid 10 over. Rett og slett fordi mange ikke tørr å kjøre forbi selv vi ligger i fartsgrensen og det køer seg opp bakover.. Så vi er kjent med fenomenet og forsøker å ta hensyn til det 😇 Anonymkode: f0473...e31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. juni 2024 #29 Del Skrevet 18. juni 2024 Da kjører jeg overraskende pent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 18. juni 2024 #30 Del Skrevet 18. juni 2024 kjører som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #31 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg kjører like fort som jeg ville gjort ellers, det vil si 4-6 km/t over fartsgrensa. Min bil viser litt for lite, så jeg kjører på GPS. Jeg kjører alltid i denne farta forbi fotobokser. Har aldri blitt tatt. Anonymkode: f2029...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 18. juni 2024 #32 Del Skrevet 18. juni 2024 Ingen vits i å ha noe overdreven frykt for politibiler. De vil jo alltids havne bak en eller annen bil når de er ute og kjører. Fikk en som slo på blålysa bak meg en gang men kjørte bare videre uten å stoppe og svingte inn til venstre for å bli kvitt den. Den fulgte ikke etter så var åpenbart bare noe tull de drev på med i politibilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #33 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 20.18): Da hender det at jeg stopper i en lomme og later som jeg må ordne noe. Teit, men blir så skjelven og nervøs av politibiler. Anonymkode: 38f9f...d55 Du er ikke alene om det🙈 Anonymkode: 33e28...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #34 Del Skrevet 19. juni 2024 Kjører som om jeg har 40 kilo heroin i bagasjerommet. Kjører med hjerte i halsen og så perfekt som mulig, slik at se ikke får noen grunn til å stoppe meg. Blir så stressa! De burde ikke få lov til å ferdes i trafikken uten mål og mening 😅 Anonymkode: acebe...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #35 Del Skrevet 19. juni 2024 Akkurat raskt nok til at de trigges av at speedometeret viser noen over og sakte nok til at laser vil være innenfor fartsgrensen. Anonymkode: 4cc4d...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #36 Del Skrevet 19. juni 2024 Først kjører jeg litt får sent, deretter litt får fort - og så kan vi repetere dette helt til de er borte 🤣 har aldri blitt stoppa pga av det hittil 😅 føler ikke det hjelper å ta av en annen vei da de pleier å følge meg et godt stykke 🙊 En gang kom jeg i en kontroll i 80 sona, la ned til 70 i panikk å dagen etter så jeg at måleren min var 10 feil så lå egentlig i 60 🙊 ble ikke stoppet. Men personlig så er jeg reddere får vegvesenet 😵 Anonymkode: 04f09...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #37 Del Skrevet 19. juni 2024 Ja, dette er rart. Har kjørt bil uten uhell i flere tiår. Kommer det en politibil bak meg, med kanskje en uerfaren politispire som sannsynligvis ikke er i nærheten av min erfaring på veien, er det likevel jeg som sitter på nåler og er nervøs. Anonymkode: 4c86b...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #38 Del Skrevet 20. juni 2024 Loke37 skrev (På 15.6.2024 den 20.21): Haha, kjørte bak en politibil ned en tunell med to felt. Politibilen holdt fartsgrensen, jeg lå bak. Alle bilene som kom opp på siden av meg og skulle suse forbi, oppdaget politibilen og la seg stille og rolig inn i høyrefeltet igjen. Ingen turte kjøre forbi politibilen 😂 Dette! Mannen og jeg var på tur og havna et par biler bak en politibil. Alle som egentlig skulle forbi i andre feltet la seg pent og pyntelig bak og foran oss. Aldri sett venstre feltet på E18 så tomt noen sinne 🤭 Anonymkode: de01c...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå