AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #201 Del Skrevet 16. juni 2024 KallePils skrev (17 minutter siden): Så søte dere er… som ikke dater disse damene, men likevel tror at dere vet bedre enn meg som faktisk gjør det hvordan det er å date dem. Det må jo kreve en mangel på selvinnsikt på et helt spesielt nivå å sitte og oppføre seg slik? 😂😂😂 Det er DU som byttet mellom personlige opplevelser og å dra en gigantisk generaliiseringskam over alle kvinner hver gang det passer seg for deg. Fremmedfugl er mye smartere. Anonymkode: 5fa85...507 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 16. juni 2024 #202 Del Skrevet 16. juni 2024 (endret) KallePils skrev (45 minutter siden): Her var det rett og slett så mye tøys at jeg ikke gidder gå gjennom det. Nøyer meg med å påpeke at situasjonen ikke er hverken kvinners eller menns skyld, men er derimot forårsaket av destruktiv barneoppdragelse motivert av den hat-ideologien som ny-feminisme er blitt. Nesten alt du skriver er av den grunn å skyte på feil blink i utgangspunktet, så noen "anvisning" gir ingen mening. Og legger man så til at det selvfølgelig ikke er min jobb å "få" en dame til å oppføre seg (har det rablet for deg?), kan jeg faktisk ikke finne en eneste riktig ting du presterte å lira av deg. Så her er det bare å gratulere. 😄 Skjønner at du synes det jeg skriver er tøys når du lever under en sterk og nær konspiratorisk overbevisning som er virkelighetsfjern for kvinner generelt. Du drar ting mot ny-feminisme, og for å være litt enig med deg så har ikke jeg heller sans for ytterpolen "ekstremfeminister" som ønsker å kappe ballene av menn eller i verstefall kvele menn for godt for å hevde seg selv. Jeg misliker disse like mye som jeg misliker "kvinnehatere". Men dette er da ikke et stort generelt problem. Dette gjelder et svært lite antall kvinner i dag. Og hvis det er disse du "alltid" møter så gjør du noe grassat feil selv. Ellers synes jeg kvinner generelt forholder seg til mer bedagelig feminisme, herav i likestillingens navn. Og jeg er, ikke overraskende for deg sikkert, i den leiren selv. Jeg er for likestilling. Jeg mener alle har godt av det. Også du. Kanskje særlig du. Du klarte selvfølgelig å vri det jeg skrev rundt for å undergrave meg. Fint det, men det blir ikke særlig god debatt da. Har aldri bedt deg om å "få" en dame til å oppføre seg. Jeg ber DEG om å oppføre deg, slik at du får mye bedre betingelser i møte med folk. Oppfører du deg som en hestkuk så blir også motpart en hestkuk tilbake. Sånn er det. Da er det deg det ligger på, og ikke motpart. Det skjønner selv du. Så det blir for lett å skylde på andre, og mene at verden rundt må godta og tilpasse seg deg. Ta heller å start med deg selv. Det er faktisk det eneste du kan gjøre noe med. Det som er interessant oppi dette er at du skrev dette tidligere i tråden: KallePils skrev (12 timer siden): Steg 1: Innse at problemet ikke bare er "de andre". Steg 2: Innse at vi alle faktisk må jobbe med oss selv. Steg 3: Irrelevant, vi kommer aldri forbi steg 1 og 2. Steg 1 og 2 er jo hele budskapet mitt til deg rundt det du misforstod med vilje... Det var kanskje ikke "vi" og "oss" du mente i innlegget, men kvinner? Endret 16. juni 2024 av Bombasi 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #203 Del Skrevet 16. juni 2024 Det er helt riktig at man som slank pen singel kvinne mellom 20 og 25 år, kan velge og vrake i menn. Imidlertid blir mann også i denne alderen stalket og gjort tilnærmelser til av menn man ikke er interessert i, og det kan være ganske plagsomt. Og det er fortsatt vanskelig å finne en snill, trofast mann blandt alle som maser. og så har man fortsatt problemer med mensen, penger , jobb, venner, studier og bolig. og så har vi et liv etter vi er 30 år og, faktisk mesteparten av livet, der menn ikke er noe særlig interessert. men det er riktig observert : å finne seg noen å ligge med som slank, singel , pen 24 år gammel kvinne er ikke vanskelig. So what… Anonymkode: 2030c...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #204 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 9.24): Er det vanskeligere for en mann å være kjekk enn det er å være pen for en kvinne? Anonymkode: ebe18...852 Det er vanskeligere å bygge masse muskler og høyde enn å bare spise mindre så man er slank ja. Anonymkode: 2a7cf...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #205 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er helt riktig at man som slank pen singel kvinne mellom 20 og 25 år, kan velge og vrake i menn. Imidlertid blir mann også i denne alderen stalket og gjort tilnærmelser til av menn man ikke er interessert i, og det kan være ganske plagsomt. Og det er fortsatt vanskelig å finne en snill, trofast mann blandt alle som maser. og så har man fortsatt problemer med mensen, penger , jobb, venner, studier og bolig. og så har vi et liv etter vi er 30 år og, faktisk mesteparten av livet, der menn ikke er noe særlig interessert. men det er riktig observert : å finne seg noen å ligge med som slank, singel , pen 24 år gammel kvinne er ikke vanskelig. So what… Anonymkode: 2030c...c3b Selv om populariteten avtar med årene og kiloene så blir det aldri i nærheten av så dårlig stilt som det er for de fleste menn. Anonymkode: 2a7cf...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 16. juni 2024 #206 Del Skrevet 16. juni 2024 Hermann skrev (På 15.6.2024 den 9.17): Unge norske kvinner er ekstremt heldige på dating markedet. Bare tenk på det. Alle samfunnstrender går i deres favør. Det blir født en del flere menn enn kvinner. Siden menn går etter litt yngre kvinner, så tjener det kvinnene at generasjonene blir mindre og mindre (lav fruktbarhet i mange år). Siden det er veldig mange eldre å plukke av, men ikke like mange for mennene å velge i. Innvandringen er for det meste menn. Klart, det er ikke alle som er interessert i slike forhold, men det plukker likevel bort konkurrenter og gjør alt mye enklere. Det er enkelt å fylle kravene menn har. Som i hovedsak er å være snill og pen + kjemi. Mens det er blitt værre å fylle kravene kvinner har for menn. Som er å være en respektabel mann, med alt på stell og ikke minst å være kjekk. Høykonkurranse samfunnet med fri flyt av folk varer og tjenester er så tøff at flere faller fra. De er ikke gode nok for en tøff verden. Alt går de unge kvinnenes vei. Hva tenker dere om dette? jeg tenker du surrer en god del😉. historisk sett har menn alltid vært i lederposisjon både figurativt og bokstavelig talt. At vi begynner å «catche opp» på endel områder i samfunnet er virkelig ikke det problem! særlig ikke når man tenker over at generelt sett er det fortsatt vi som bærer hovedtyngden for hus og eventuelle barn mens dere kan drikke øl og se på fotball. (satt på spissen selvsagt, sier ikke alle forhold eller ekteskap er sånn, men du forstår hva jeg mener👍🏻) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #207 Del Skrevet 16. juni 2024 Hermann skrev (På 15.6.2024 den 9.17): Unge norske kvinner er ekstremt heldige på dating markedet. Bare tenk på det. Alle samfunnstrender går i deres favør. Det blir født en del flere menn enn kvinner. Siden menn går etter litt yngre kvinner, så tjener det kvinnene at generasjonene blir mindre og mindre (lav fruktbarhet i mange år). Siden det er veldig mange eldre å plukke av, men ikke like mange for mennene å velge i. Innvandringen er for det meste menn. Klart, det er ikke alle som er interessert i slike forhold, men det plukker likevel bort konkurrenter og gjør alt mye enklere. Det er enkelt å fylle kravene menn har. Som i hovedsak er å være snill og pen + kjemi. Mens det er blitt værre å fylle kravene kvinner har for menn. Som er å være en respektabel mann, med alt på stell og ikke minst å være kjekk. Høykonkurranse samfunnet med fri flyt av folk varer og tjenester er så tøff at flere faller fra. De er ikke gode nok for en tøff verden. Alt går de unge kvinnenes vei. Hva tenker dere om dette? Jeg tenker at jeg er svært privilegert som etnisk norsk, høyt utdannet kvinne på rundt 30. Men for meg har det ingenting med menn å gjøre og utvalget jeg har, for det vet jeg ikke helt om jeg syns er så mye å skryte av? Tror du undervurderer kvinner og hva som egentlig betyr noe for mange av oss. Spesielt de «privilegerte» av oss! For jeg har jo både hus, utdanning og god økonomi. Det jeg ønsker meg i en mann har ingenting med verken penger eller status å gjøre… Det handler mer om egenskaper som at han er lojal, trofast, omsorgsfull, snill, morsom! Egenskaper det egentlig er ganske enkelt å besitte? Det finnes mange menn som har godt med penger, er pene og se på og sikkert har mange gode egenskaper i tillegg. Problemet er at veldig mange pene menn med penger tror det er de to tingene de har å bidra med i forholdet - også er det det de bør verdsettes for og forventes å bidra med. Det holder ikke når man vil ha et langvarig stabilt forhold, med barn og respekt. Da må man ha tålmodighet, omsorg for andre, empati? Mange gutter og menn nå ønsker å være fri. De vil finne den diggeste dama, være singel og ligge rundt i årevis - og helst ikke forplikte seg helt. Giftemål? Neitakk! Men barn går. Vel, det er jo litt merkelig tankegang? Så skal de fremstå som forsørger, mens dama bidrar like mye. De «passer» egne barn så fort de er alene med dem? Vel, det er mange rare holdninger ute i landet. Både blant kvinner og menn… men jeg har enda til gode å bli jævla imponert over utvalget for å være ærlig 😅 Da snakker jeg ikke utseendemessig, for det fins mange fine mannfolk å se på. Men det gjelder verdier! Det er jo derfor damer ikke vil ha mannfolka du snakker om, vi vil bli sett på som menneske for alt vi er. Ikke bare pen og snill som du sier. Vi vil at dere skal være interessert i oss på et dypere nivå. Anonymkode: eca3a...311 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #208 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at jeg er svært privilegert som etnisk norsk, høyt utdannet kvinne på rundt 30. Men for meg har det ingenting med menn å gjøre og utvalget jeg har, for det vet jeg ikke helt om jeg syns er så mye å skryte av? Tror du undervurderer kvinner og hva som egentlig betyr noe for mange av oss. Spesielt de «privilegerte» av oss! For jeg har jo både hus, utdanning og god økonomi. Det jeg ønsker meg i en mann har ingenting med verken penger eller status å gjøre… Det handler mer om egenskaper som at han er lojal, trofast, omsorgsfull, snill, morsom! Egenskaper det egentlig er ganske enkelt å besitte? Det finnes mange menn som har godt med penger, er pene og se på og sikkert har mange gode egenskaper i tillegg. Problemet er at veldig mange pene menn med penger tror det er de to tingene de har å bidra med i forholdet - også er det det de bør verdsettes for og forventes å bidra med. Det holder ikke når man vil ha et langvarig stabilt forhold, med barn og respekt. Da må man ha tålmodighet, omsorg for andre, empati? Mange gutter og menn nå ønsker å være fri. De vil finne den diggeste dama, være singel og ligge rundt i årevis - og helst ikke forplikte seg helt. Giftemål? Neitakk! Men barn går. Vel, det er jo litt merkelig tankegang? Så skal de fremstå som forsørger, mens dama bidrar like mye. De «passer» egne barn så fort de er alene med dem? Vel, det er mange rare holdninger ute i landet. Både blant kvinner og menn… men jeg har enda til gode å bli jævla imponert over utvalget for å være ærlig 😅 Da snakker jeg ikke utseendemessig, for det fins mange fine mannfolk å se på. Men det gjelder verdier! Det er jo derfor damer ikke vil ha mannfolka du snakker om, vi vil bli sett på som menneske for alt vi er. Ikke bare pen og snill som du sier. Vi vil at dere skal være interessert i oss på et dypere nivå. Anonymkode: eca3a...311 Savner det dypere nivået, er jo det som er kjærligheten. Skjønner ikke hvorfor det som oftest i slike samtaler ikke en gang er med som et emne, så takk for å nevne det 😊 Anonymkode: 5fa85...507 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #209 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Savner det dypere nivået, er jo det som er kjærligheten. Skjønner ikke hvorfor det som oftest i slike samtaler ikke en gang er med som et emne, så takk for å nevne det 😊 Anonymkode: 5fa85...507 Jeg tenker at det er det mange savner! At noen kjenner deg skikkelig. At de spør og interesserer seg, vet hva du trenger på en dårlig dag og hva du liker! Du kan være så pen og rik du bare vil, men er du en tulling som tror du kan vifte med penger for å få dama på ryggen så er det liksom litt turnoff… Jeg har vært singel en stund (et par år nå) og har møtt på menn som har tilbudt meg penger for sex, vil vise meg kontoutskriften sin, lurer på om jeg vil være hjemmeværende eller lignende. Jeg har ikke sånne verdier og da snur jeg med en gang…. Jeg vil mye heller ha en barnehageansatt som sitter på huk og fisker krabber med barna, enn en mann som spanderer dyre sydenturer hvert år fordi han kan drikke øl og slippe unna barna mens de er på «klubb». Så menn idag må slutte å jage etter de ytre tingene fordi de selv er overfladiske, og heller spørre damene hva de egentlig trenger og ønsker seg. Penger kan man tape, miste og skjønnhet falmer. Men innsiden forsvinner ikke, er den god match kan kan bli lykkelige selv når sexlivet er forduftet og rynkene får oss til å se ut som skrukketroll. Da kan man sitte og prate sammen om gamledager og livets store spørsmål. Det minsker ensomhet og gir trivsel, tenker jeg❤️ Anonymkode: eca3a...311 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #210 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg tenker at det er det mange savner! At noen kjenner deg skikkelig. At de spør og interesserer seg, vet hva du trenger på en dårlig dag og hva du liker! Du kan være så pen og rik du bare vil, men er du en tulling som tror du kan vifte med penger for å få dama på ryggen så er det liksom litt turnoff… Jeg har vært singel en stund (et par år nå) og har møtt på menn som har tilbudt meg penger for sex, vil vise meg kontoutskriften sin, lurer på om jeg vil være hjemmeværende eller lignende. Jeg har ikke sånne verdier og da snur jeg med en gang…. Jeg vil mye heller ha en barnehageansatt som sitter på huk og fisker krabber med barna, enn en mann som spanderer dyre sydenturer hvert år fordi han kan drikke øl og slippe unna barna mens de er på «klubb». Så menn idag må slutte å jage etter de ytre tingene fordi de selv er overfladiske, og heller spørre damene hva de egentlig trenger og ønsker seg. Penger kan man tape, miste og skjønnhet falmer. Men innsiden forsvinner ikke, er den god match kan kan bli lykkelige selv når sexlivet er forduftet og rynkene får oss til å se ut som skrukketroll. Da kan man sitte og prate sammen om gamledager og livets store spørsmål. Det minsker ensomhet og gir trivsel, tenker jeg❤️ Anonymkode: eca3a...311 Du har så rett. Bildet du maler av pappen og barna med krabbene er så skjønnt. Kanskje ikke for krabbene da 😅 Båndet vi har med andre er så dyrebart og godt ❤️ Og overgår absolutt de mer overfladiske delene av livet. Nå er jo noen mer sosiale enn andre, men personlig så føler jeg mye av gleden med masse forsvinner når det ikke skal deles med noen, men kanskje mest når det aldri kommer noen hjem. Er føad for å være singel, for det er jo et privilegiet å få valget, å prøver å tenke på det. Hvor mange før oss som hadde drept for mitt liv, selv om jeg tenker det ikke er allverden. Da jeg gikk hjemover ganske mutt idag etter å ha avsluttet en relasjon som er tung å miste, men som var på overtid og det merket jeg på hvor lite han liker å være med meg, møtte jeg tilfeldigvis på en i familien. Å bare høre noens glade stemme rope navnet ditt, tulle litt sammen, være velkommen. Det er ikke alle vi har den følelsen med, å jeg må være flinkere til å ta vare på det som er og være mer nøye med å ikke prøve å presse på relasjoner som ikke ønsker meg som jeg gjør dem, vennskapelig også, tvinger ingen til nærhet. Å ha en relajson basert på utsendet og penger, forstår jeg ikke. Høres så hult ut med de som viser bankutskrifter. Lurer på om det er det de egentlig har lyst til, eller om de ikke innser at noen vil bli kjennt med dem som mennesker også, bare være sammen uten alt fokuset på å måtte bevise og flashe hva de har. Jeg liker ting da, men ikke over gode relajsoner. Som du sier så er det jo variasjon i hvordan vi er ja. Men litt bra å da, for det er sikkert kvinner som søker lignende som mennene som byr pengeseddelen for noen bedårende øyne og stram kropp, enn en mer jordnær kontakt som vi søker. Relajsoner er ikke lett og tiden er så brå. Må jo bare prøve å gjøre det beste utav det da. Gruver meg sånn til å møte han på butikken som bekjente fra fortiden om 10 år, eller se han som en gammel fremmed mann en dag å få høre at katten ikke lever lenger. Men på den tiden vil det sikkert være nye ting og distansen vil sikkert skje naturlig, når jeg tørr å gi slipp på det som aldri kan bli. Sorry for å kaste alt på dere, vokste opp med han 😭 Anonymkode: 5fa85...507 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #211 Del Skrevet 17. juni 2024 On 6/15/2024 at 10:33 AM, Bacteria said: Tja, nå skal menn se ut som rotter, er håpfor flere nå 😂😂 https://www.nrk.no/kultur/na-skal-menn-se-ut-som-rotter-1.16925007 Er det ikke slik folkemord starter? Å sammenligne folk med rotter, insekter og kakelakker? Koselig. Anonymkode: d975c...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #212 Del Skrevet 17. juni 2024 Jeg sverget til evig singel fra alder 24 til 30 Så dukket han opp. Pen, snill mot folk og komfortabel i livet Han var 28. Er noe rart med det. Ingen av oss lette eller ønsket. Som gamere avslår vi mange pr uke men klaffet for oss. Anonymkode: 8099c...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 17. juni 2024 #213 Del Skrevet 17. juni 2024 Haha. Denne rantingen om kvinner født på 90-tallet er bare søt. De er faktisk veldig ålreite, i det store og hele. Hvis noen sliter med å finne gode koneemner, sier det en hel del både om kravstorhet og hva slags personer man tiltrekkes av. Syns mer synd på kvinnene som må filtrere vekk tanketomme fuckboys og forholde seg til menn som ikke har beveget seg forbi prompehumorstadiet innad i egen vennegjeng. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermennesket Skrevet 17. juni 2024 #214 Del Skrevet 17. juni 2024 (endret) Ida Øye Bjørkvold er død. Hun betegnes som en av de viktigste stemmene for #sjekk-deg – NRK Innlandet – Lokale nyheter, TV og radio Covid-19-studiene tar ikke hensyn til at kvinner og menn er ulike (forskning.no) Endret 17. juni 2024 av Supermennesket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #215 Del Skrevet 17. juni 2024 Somarfugelen skrev (14 timer siden): Forventet levealder for barnløse menn er dystert lav, og en vesentlig porsjon av dem når aldri det punktet hvor de har et behov for pleiehjem. Leste en studie som hevdet at forventet levealder for menn med autisme var i 40-årene. De som når den alderen hadde nok vært bedre tjent med en legalisering av aktiv dødshjelp fremfor en uverdig tilværelse på et offentlig sykehjem. Det er sikkert sant om man inkluderer de med autisme som har utviklingshemninger. Gjelder neppe Hans på 40 med Asperger. Anonymkode: 7907f...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #216 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tenker at jeg er svært privilegert som etnisk norsk, høyt utdannet kvinne på rundt 30. Men for meg har det ingenting med menn å gjøre og utvalget jeg har, for det vet jeg ikke helt om jeg syns er så mye å skryte av? Tror du undervurderer kvinner og hva som egentlig betyr noe for mange av oss. Spesielt de «privilegerte» av oss! For jeg har jo både hus, utdanning og god økonomi. Det jeg ønsker meg i en mann har ingenting med verken penger eller status å gjøre… Det handler mer om egenskaper som at han er lojal, trofast, omsorgsfull, snill, morsom! Egenskaper det egentlig er ganske enkelt å besitte? Det finnes mange menn som har godt med penger, er pene og se på og sikkert har mange gode egenskaper i tillegg. Problemet er at veldig mange pene menn med penger tror det er de to tingene de har å bidra med i forholdet - også er det det de bør verdsettes for og forventes å bidra med. Det holder ikke når man vil ha et langvarig stabilt forhold, med barn og respekt. Da må man ha tålmodighet, omsorg for andre, empati? Mange gutter og menn nå ønsker å være fri. De vil finne den diggeste dama, være singel og ligge rundt i årevis - og helst ikke forplikte seg helt. Giftemål? Neitakk! Men barn går. Vel, det er jo litt merkelig tankegang? Så skal de fremstå som forsørger, mens dama bidrar like mye. De «passer» egne barn så fort de er alene med dem? Vel, det er mange rare holdninger ute i landet. Både blant kvinner og menn… men jeg har enda til gode å bli jævla imponert over utvalget for å være ærlig 😅 Da snakker jeg ikke utseendemessig, for det fins mange fine mannfolk å se på. Men det gjelder verdier! Det er jo derfor damer ikke vil ha mannfolka du snakker om, vi vil bli sett på som menneske for alt vi er. Ikke bare pen og snill som du sier. Vi vil at dere skal være interessert i oss på et dypere nivå. Anonymkode: eca3a...311 Jeg tror ikke vi er så ulike, vi menn og kvinner. Utvalget har vel strengt tatt aldri vært veldig bra på noe stadiet i livet hva gjelder forhold? Vi er jo prisgitt våre omgivelser og de vi omgås. Har vel alltid vært slik (for de fleste) at det gjerne har vært en og annen vi fester blikket på gjennom ungdomsskolen, videregående, studier, hobbyer, jobb? Det er vel ingen der ute som har det problemet at man har så mange potensielle reelle kandidater at man ikke klarer å velge? Problemet for disse mennene her er jo gjerne det samme, at det ikke er noen de kunne tenke seg forhold med. Og frustrasjonen bunner i at de likevel vil ha sex, og tilgangen på sex er de prisgitt kvinner. Og når inntrykket deres er at kvinner ligger hele tiden (for dette ville de gjort), så blir alt bare så URETTFERDIG Anonymkode: 76812...fa1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #217 Del Skrevet 17. juni 2024 Dette er et utsagn fra en bitter mannlig dater. Unge kvinner er uheldige som vurderes kun etter utseendet. Anonymkode: b6495...7af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 17. juni 2024 #218 Del Skrevet 17. juni 2024 Hermann skrev (På 15.6.2024 den 9.17): Unge norske kvinner er ekstremt heldige på dating markedet. Bare tenk på det. Alle samfunnstrender går i deres favør. Det blir født en del flere menn enn kvinner. Siden menn går etter litt yngre kvinner, så tjener det kvinnene at generasjonene blir mindre og mindre (lav fruktbarhet i mange år). Siden det er veldig mange eldre å plukke av, men ikke like mange for mennene å velge i. Innvandringen er for det meste menn. Klart, det er ikke alle som er interessert i slike forhold, men det plukker likevel bort konkurrenter og gjør alt mye enklere. Det er enkelt å fylle kravene menn har. Som i hovedsak er å være snill og pen + kjemi. Mens det er blitt værre å fylle kravene kvinner har for menn. Som er å være en respektabel mann, med alt på stell og ikke minst å være kjekk. Høykonkurranse samfunnet med fri flyt av folk varer og tjenester er så tøff at flere faller fra. De er ikke gode nok for en tøff verden. Alt går de unge kvinnenes vei. Hva tenker dere om dette? At du er en mann som ikke har draget på damene, og skylder på alle andre. Grow a pair. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #219 Del Skrevet 17. juni 2024 9 hours ago, KallePils said: Så søte dere er… som ikke dater disse damene, men likevel tror at dere vet bedre enn meg som faktisk gjør det hvordan det er å date dem. Det må jo kreve en mangel på selvinnsikt på et helt spesielt nivå å sitte og oppføre seg slik? 😂😂😂 Åh buhu! På’n igjen. Selvfølgelig har andre menn ingen forståelse av hvordan det er å være på datingmarkedet og date kvinner. Deres mening teller ikke! Det er selvfølgelig bare din mening som betyr noe her i verden! Verden kretser rundt deg, din opplevelse og vi alle andre her i verden skal bare holde kjeft! For vi må selvfølgelig tilpasse oss den perfekte og flotte Kalle. Hvem var det du sa ikke hadde selvinnsikt? Du syter og klager, men nekter å innse at det er du som er problemet. Gode menn finner seg gode kvinner. Dårlige menn finner seg dårlige kvinner. Du får det du fortjener. Anonymkode: 271ff...455 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #220 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh buhu! På’n igjen. Selvfølgelig har andre menn ingen forståelse av hvordan det er å være på datingmarkedet og date kvinner. Deres mening teller ikke! Det er selvfølgelig bare din mening som betyr noe her i verden! Verden kretser rundt deg, din opplevelse og vi alle andre her i verden skal bare holde kjeft! For vi må selvfølgelig tilpasse oss den perfekte og flotte Kalle. Hvem var det du sa ikke hadde selvinnsikt? Du syter og klager, men nekter å innse at det er du som er problemet. Gode menn finner seg gode kvinner. Dårlige menn finner seg dårlige kvinner. Du får det du fortjener. Anonymkode: 271ff...455 Om man opplever en idiot, kan det godt hende han eller hun er en idiot. Opplever man to idioter er det lurt å kaste et blikk på seg selv. Kalle, du virker absolutt som en smart og reflektert mann, og jeg tviler ikke på at det finnes en hel masse bra og godt, med og i deg. Og dette ville jeg prøvd å få frem mer om jeg var deg. Jeg forstår mye av de tankene du har, men de gavner deg virkelig ikke. Virker som du identifiserer deg med en offerrolle, og behersker den så godt at du ikke ser det selv. Det er så mange andre måter å tenke på og ulike perspektiver å ta, noe som er verdt å teste ut. Anonymkode: 76812...fa1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå