Gå til innhold

Forstår unge norske kvinner hvor priviligerte de er?

Hermann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Just now, KallePils said:

Ingen eksempler, altså. Da konkluderer vi deretter. 😄

Som sagt, så evner du ikke å forstå noe så elementært. Jeg forstår godt at du sliter på datingmarkedet. 

Anonymkode: 271ff...455

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KallePils skrev (17 minutter siden):

Og fremdeles forstår du ikke at det faktisk ligger en snev av sannhet i bunn her. Du tror fremdeles at alt, absolutt alt, utelukkende bunner i rene ondsinnede vrangforestillinger om disse stakkars uskyldsrene englene som unge kvinner i 2024 faktisk er.

🤣🤣🤣

På generelt grunnlag, hva er denne sannheten i bunn, mener du? 

KallePils skrev (4 minutter siden):

Klage er nettopp det jeg ikke gjør. Tror du må jobbe litt med leseforståelsen din.

Jeg bare konstaterer at yngre kvinner i 2024 ikke lenger er konemateriale, og påpeker de åpenbare konsekvensene dette må få.

Observere og reagere.

Hva legger du i begrepet "konemateriale"?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, Trolltunge said:

👏👏👏👏👏

Problemet er ufattelig omfattende. Selv min sønn, som har vokst opp med mor han virkelig er glad i og samtidig tydelig har stor respekt for både bestemor og søster, og som aldri har hatt et snev av problemer med kvinner, hadde plutselig fått så radikale tanker om diverse angående kvinner at jeg holdt på å gå i bakken. Årsak: Han hadde hørt og lest det så mange ganger og så mange steder at han hadde begynt å tro det var sant. Han hørte jo ikke annet heller. Selv gode menns kjærlige spøker/erting om/til kjerring bekreftet slikt når det var eneste man hørte. At kvinner er onde, vrange, vanskelige, og gjør menns liv fryktelig og unødvendig vanskelig med vilje. Han begynte å virkelig tro dette om kvinner, og at vi kvinner i hans familie var hederlige, men sjeldne unntak. 

Jeg har en sønn selv, som går på ungdomsskolen, og han har nettopp fått tilgang til sosiale medier. Jeg skal innrømme at det skremmer meg, om hvordan dette vil gå, fordi at de er overalt. På dette tidspunktet nå så er han så stor at venner er de som er hans største påvirkning! Jeg krysser fingrene og ber om at det går bra! Heldigvis så ser jeg mange menn på tiktok og instagram tar til motmæle. ❤️ Den gifte maskulinitet som flommer i samfunnet og drar menn ned, ja, den er skremmende og farlig. Og den eneste som den skader er menn.

• Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (27 minutter siden):

Og fremdeles forstår du ikke at det faktisk ligger en snev av sannhet i bunn her. Du tror fremdeles at alt, absolutt alt, utelukkende bunner i rene ondsinnede vrangforestillinger om disse stakkars uskyldsrene englene som unge kvinner i 2024 faktisk er.

🤣🤣🤣

Det er ingen sannhet at kvinner er ondere vesener enn menn. Vi er vel det kjønnet som blir mest grillet i omtanke, og det har vært vår tradisjonelle rolle. Kvinner har ikke blitt onde, men vi er mennesker som innimellom er usikre og som gjør feil vi også, på lik linje med menn. Vi er ikke mer demoner enn menn er det. Vi er mennesker på godt og vondt, nøyaktig som menn. 

Når hans far tuller med "aldri fred å få!" bare ler min sønn, for han vet at far er den som maser så på meg at det faller på egen urimelighet, men han trodde likevel på at kvinner flest var needy, urimelige og masete generelt, fordi det er hva han hører overalt. Vi var derfor i hans hode et unntak, og vi måtte ta noen seriøse samtaler med ham begge to, selv om gutten alltid har hatt nært forhold til sin søster, hadde gode venninner og aldri har hatt problemer med kvinner. 

Nå er han i et godt forhold til en herlig ung kvinne. Ville han etterhvert blitt i stand til det dersom han faktisk trodde at kvinner var grusomme, og ikke hadde foreldre som tok tak i utviklingen av slikt tankegods? Slikt dritt sniker seg inn i det unge menn faktisk begynner å tro på, og ødelegger muligheten til gode relasjoner for mange. For min del var det et sjokk at han også kunne bli påvirket av slikt, men det ble han. Heldigvis fikk vi stoppet utviklingen. 

Ingen mennesker er perfekte nok til å tåle å bli målt på en djevelens vekt uten å "feile". Vi trenger alle, både menn og kvinner, å bli behandlet som at vi ikke mener å være ondskapsfulle om vi ikke alltid er absolutt perfekte. For ingen er absolutt perfekte alltid, og dømmes vi konsekvent etter en djevelens vekt vil samtlige av oss falle gjennom som ikke god nok. Også menn. Vi er mennesker. Mennesker gjør feil. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (1 minutt siden):

På generelt grunnlag, hva er denne sannheten i bunn, mener du? 

Hva legger du i begrepet "konemateriale"?

Har forklart dette så mange ganger at jeg ærlig talt begynner å gå lei. Men kort sagt:

Min generasjons kvinner er for alle praktiske formål blitt uskikket for fungerende ekteskap. De er oppdratt under et ny-feministisk ideal om kvinnen som "overmenneske", til å bli en gjeng brautende, konfliktsøkende, bortskjemte, promiskuøse egoister som ikke bare blir fornærmet men beint fram aggressive hvis noen våger å insinuere at et samliv med et annet menneske er noe også de må tilpasse seg.

Det er "jeg, meg og mitt" fra morra til kveld, og gud bedre om noen eller noe skulle komme i veien for "selvrealiseringen" deres.

Ja, frem til de er godt oppe i 30-årene og begynner å få dårlig tid med graviditeter og sånn. Da forventes det selvsagt at en eller annen tøffel med alt på stell skal stå klar for å danne bakteppet i neste akt i den store sagen om Hennes Liv og Levned.

Et koneemne er derimot en kvinne som er innstilt på å samarbeide for å få et ekteskap til å fungere, som innser at den rammen et ekteskap danner for barns trygge oppvekst er uvurderlig, og som forstår at fundamentet for familien er et godt forhold mellom mor og far.

Kast et slikt ego-monster som "norsk kvinne født på 90-tallet" inn i en slik rolle, og se hva som skjer.

Det blir ikke færre vanskjøttede barn med adferdsvansker i årene fremover, for å si det forsiktig. Og det selv om fødselstallene styrter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 minutt siden):

Har forklart dette så mange ganger at jeg ærlig talt begynner å gå lei. Men kort sagt:

Min generasjons kvinner er for alle praktiske formål blitt uskikket for fungerende ekteskap. De er oppdratt under et ny-feministisk ideal om kvinnen som "overmenneske", til å bli en gjeng brautende, konfliktsøkende, bortskjemte, promiskuøse egoister som ikke bare blir fornærmet men beint fram aggressive hvis noen våger å insinuere at et samliv med et annet menneske er noe også de må tilpasse seg.

Det er "jeg, meg og mitt" fra morra til kveld, og gud bedre om noen eller noe skulle komme i veien for "selvrealiseringen" deres.

Ja, frem til de er godt oppe i 30-årene og begynner å få dårlig tid med graviditeter og sånn. Da forventes det selvsagt at en eller annen tøffel med alt på stell skal stå klar for å danne bakteppet i neste akt i den store sagen om Hennes Liv og Levned.

Et koneemne er derimot en kvinne som er innstilt på å samarbeide for å få et ekteskap til å fungere, som innser at den rammen et ekteskap danner for barns trygge oppvekst er uvurderlig, og som forstår at fundamentet for familien er et godt forhold mellom mor og far.

Kast et slikt ego-monster som "norsk kvinne født på 90-tallet" inn i en slik rolle, og se hva som skjer.

Det blir ikke færre vanskjøttede barn med adferdsvansker i årene fremover, for å si det forsiktig. Og det selv om fødselstallene styrter.

Mens gutta ikke trenger noe modning og erfaring for å bli gode partneremner? De er perfekte partnere fra de er svært unge? Ingen feiling og erfaring, eller modning nødvendig? 

Hvorfor er det et krav om at kvinner skal komme ferdig formet og med en stor modenhet gutta selv så absolutt ikke kan skryte av? 

Vi kvinner trenger selvfølgelig også mulighet til å feile og lære av det, og utvikle oss slik at vi etterhvert forstår hva som må til for å forvalte et forhold godt. Akkurat som gutta. Nøyaktig som hos gutta! 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, KallePils said:

Syns du. 

For det første så er det mange milliarder kvinner på denne jordkloden og du kan ikke uttale deg på vegne av alle. For det andre i Norge så er det mange som blir samboere, gifter seg og får barn. At du sutrer og klager over at du ikke finner noen som orker å holde ut med den elendige oppførselen din, betyr ikke at kvinner er uegnet til ekteskap. Som sagt i mange tråder, så er fellesnevneren for alle de dårlige relasjonen du har hatt, deg

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (30 minutter siden):

Så bra at du begynner å bli lei. Håper du blir så lei at du slutter. For dette ble mange generaliserte oppskutte stråmenn, aka vås som det også heter. Men greit å få et innblikk i hvorfor du mener det du gjør. 

Skulle ønske du kunne krydret meningene med noen realitetssjekker og ikke minst hvordan menn i dag står i forhold til dette.

I henhold til realitetssjekk klarer jeg ikke, som mann som omgåes 80 og 90-tallskvinner, i det hele tatt kjenne meg igjen i det du skriver. Selvfølgelig kan det finnes noen svært få av de du beskriver, men jeg har enda pr dags dato ikke møtt på noen som er slik. Klart, jeg har såpass selvinnsikt at jeg vet jeg ikke er verdens navle, men det tror jeg ikke du heller er, så det er rart at du har møtt på en overvekt av slike kvinner, mens jeg ikke har møtt noen. Så kanskje det har med hvordan man møter opp som mann også?

Det er absolutt ikke slik at menn er imøtekomne, likestilte, medgjørlige og trygge som virkelig er villig til å inngå kompromiss alle veier for å få til et samliv av det. Hvis det er slik at kvinner har blitt så egoistiske og "fæle" mot menn, så bør man ta noen runder med oss selv og lure på hvor i all verden har det gått galt for oss, og spørre oss hva vi kan gjøre med det. Er det èn ting vi IKKE burde gjøre, så er det å krydre denne forestillingen med giftig maskulinitet, dickpicks, respektløshet og guttastemning iallfall.

For øvrig tror jeg også at fremtidens generasjoner vil bli formet av dagens ukultur, og da til det negative. Men det er ikke kvinners feil. Det er dynamikken mellom kjønnene sin feil. Det er alle generaliserte stråmenn, krav, feilforventninger, giftige holdninger, murer og kompromissløshet som vil forme barna i møte med hverandre senere. En totalpakke der begge kjønn er skyldig.

Så hva kan du og jeg gjøre med det? Vi kan kun endre oss selv. Man kan ikke sitte hjemme og forvente at hele verden endrer seg rundt en. Skal DU møte jordnære og empatiske koneemner så må du faktisk legge opp til det selv. Og du kan jo alltids starte med å overprestere som den beste versjonen av deg selv der du har lagt bort all forutinntatthet, bias og stråmenn. Gjør du dette så kan jeg love deg at kvinnen du møter ikke møter deg som "brautende, konfliktsøkende, bortskjemte, promiskuøse egoister". I verstefall er alt dette nedtonet. I bestefall utgår dette helt. 

Så istedenfor å irritere deg over andres selvrealisering, kanskje du burde starte på din egen slik at du letter på dine egne muligheter. Bare et tips på slutter her. Lykke til! :) 

Endret av Bombasi
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KallePils skrev (1 time siden):

Jeg prøver da ikke å "skremme" noen med noe?

Alt jeg prøver å gjøre er å minne menn om at de ikke trenger å finne seg i ny-feministisk dritt fra kvinner, og kvinner om at de er i ferd med å få det de har bedt om.

At menn "bare vil ha sex" er i ferd med å bli like sant som det er komisk at kvinner i 2024 klager over det istedet for å gå i seg selv. 😄

Men hvorfor skal du endre andre menn i ditt bilde? Det fantes mange menn som lå rundt og gjorde naive tjenestepiker gravide i alle tider. Så har det alltid fantes ordentlige menn. Det er intet nytt. Alle er forskjellige. Lev med det. 

Anonymkode: e7616...cce

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns du. Det er din mening, og ikke en felles sannhet. 

Nettopp. Min sønn er forlovet med ei jevnaldrende dame. Han anser henne altså som konemateriale. Men han har heller ikke pult rundt som Kalle. Derfor har han tiltrukket seg ei ordentlig dame. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Syns du. 

For det første så er det mange milliarder kvinner på denne jordkloden og du kan ikke uttale deg på vegne av alle. For det andre i Norge så er det mange som blir samboere, gifter seg og får barn. At du sutrer og klager over at du ikke finner noen som orker å holde ut med den elendige oppførselen din, betyr ikke at kvinner er uegnet til ekteskap. Som sagt i mange tråder, så er fellesnevneren for alle de dårlige relasjonen du har hatt, deg

Nettopp. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du  fremstår faktisk som en komplett idiot.

Anonymkode: e0c3e...bc7

Du vet det at den opprinnelige greske definisjonen av idiot var en person som ikke engasjerer seg i politikk، ikke sant? 

Jeg har framdeles til gode å høre hvordan en velferdsstat som intrådde på 60-tallet med et massivt kvinneoverskudd og hvor kvinner hadde et dårligere økonomisk utgangspunkt, og hvor sex var knyttet til forplantning, framdeles er relevant i et norge hvor det motsatte er tilfellet, hvor en  ytterliggere porsjon av kvinner velger å leve uten en ektemann og heller velger å oppdra barnet på det kollektives regning, og hvor mange kvinner har en slags hovmodig selvgold holdning og kan virke til å godte seg over at menn sliter?

Hvorfor gagner det da de menn som ikke får seg barn å bidra til og opprettholde og innrette et felleskap når de er en mindreverdig del av det? 

Kan du svare meg på det uten å ty til personangrep?

Dette er et legitimt spørsmål og et som du ikke kan ignorere for evig. Ting rundt deg begynner allerede å slå sprekker. 

Anonymkode: 6d958...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gagner det da de menn som ikke får seg barn å bidra til og opprettholde og innrette et felleskap når de er en mindreverdig del av det? 

Kan du svare meg på det uten å ty til personangrep?

Dette er et legitimt spørsmål og et som du ikke kan ignorere for evig. Ting rundt deg begynner allerede å slå sprekker. 

At barnløse menn er mindreverdige medlemmer av samfunnet får stå på din regning, men for å gi et svar. Barnløse er mer avhengige av at  samfunnet har ordninger som kan ta vare på dem når de blir gamle og syke enn folk som har (voksne) barn. Derfor er det ikke så dumt med velferdsstat når man er barnløs.

Å ha barn er ingen garanti for at noen vil ta vare på deg, men i samfunn der det finnes få statlige støtteordninger er det som regel (stor-) familiens rolle å ta vare på de eldre, og det å få barn er viktig for å føre familien videre. 

Anonymkode: 1c1aa...bd8

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At barnløse menn er mindreverdige medlemmer av samfunnet får stå på din regning, men for å gi et svar. Barnløse er mer avhengige av at  samfunnet har ordninger som kan ta vare på dem når de blir gamle og syke enn folk som har (voksne) barn. Derfor er det ikke så dumt med velferdsstat når man er barnløs.

Å ha barn er ingen garanti for at noen vil ta vare på deg, men i samfunn der det finnes få statlige støtteordninger er det som regel (stor-) familiens rolle å ta vare på de eldre, og det å få barn er viktig for å føre familien videre. 

Forventet levealder for barnløse menn er dystert lav, og en vesentlig porsjon av dem når aldri det punktet hvor de har et behov for pleiehjem. Leste en studie som hevdet at forventet levealder for menn med autisme var i 40-årene.

De som når den alderen hadde nok vært bedre tjent med en legalisering av aktiv dødshjelp fremfor en uverdig tilværelse på et offentlig sykehjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Somarfugelen skrev (8 minutter siden):

Forventet levealder for barnløse menn er dystert lav, og en vesentlig porsjon av dem når aldri det punktet hvor de har et behov for pleiehjem. Leste en studie som hevdet at forventet levealder for menn med autisme var i 40-årene.

De som når den alderen hadde nok vært bedre tjent med en legalisering av aktiv dødshjelp fremfor en uverdig tilværelse på et offentlig sykehjem. 

Autisme? Hva har det med denne debatten å gjøre?

Ulempen med slike statistikker som kan gi foruroligende resultater er at de samler alle barnløse i en sekk. En del av disse er barnløse av en grunn som også påvirker dødeligheten. De som har alvorlige fysiske eller psykiske sykdommer eller stoffproblemer f.eks. De fleste barnløse er jo ikke i noen av disse gruppene, men de som er det, dør dessverre ofte svært unge og trekker ned gjennomsnittet. I den grad det fortsatt er en effekt etter at man har korrigert for dette, viser det vel at familier fortsatt bidrar til å ta vare på hverandre. Det gjør ikke velferdsstaten mindre viktig for de som ikke har nær familie, snarere tvert i mot vil jeg si.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (6 timer siden):

Som leder for et par hundre kvinner, far til voksne kvinner og gift med en kvinne. 

Skjønner ikke hvilken planet du lever på. Selvfølgelig finnes det ugreie kvinner og menn, men generelt er det utrolig mye flotte fine mennesker som har hjertet på riktig sted. 

Håper du finner fred enn eller annen gang. Lykke til og ta det med ro med pilsen. 

Endret av Fremmed fugl
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 18.19):

du forstår ikke hva jeg sier overhode. Dette handler ikke om meg og å skaffe meg en kjæreste. Dette handler om samfunnsstruktur og det offentliges rolle, spesifikt dets skala og inngrep i det personlige liv i en verden hvor de intrasosiale forskjellene stadig blir større. Om de blir det, må statens rolle nødvendigvis bli mindre. Du kan ikke ha en uregulert sosial sfære samtidig som du opprettholder en stor velferdsstat og et strengt lovverk. Det er avhengig av et noelunde likt sosialt  utgangspunkt og like muligheter for alle, dette er ulikheter du er ute av stand til å observere, tilsynelatende. Et fritt seksuelt og romantisk, sosialt marked, slik som det praktiseres i dag er uoverstemmelig med et regulert og universelt økonomisk et, på grunn av reproduksjonens mekanikk. Og siden staten ikke kan tvinge kvinner til å gifte seg må vi nødvendigvis deregulere og privatisere det offentlige i tråd med felleskapets synkende verdi. Jeg vet ikke hvordan jeg kan forklare dette klarere.

Nå, kan du slutte med personangrepene og latterliggjøringen og bare gi meg heroinet mitt?

Herregud, til og med heroinet skal du ha gratis. Du får i det minste stå på kne og jobbe for det, som andre "privilegerte" kvinner. 

Anonymkode: 499a1...895

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (7 timer siden):

Så bra at du begynner å bli lei. Håper du blir så lei at du slutter. For dette ble mange generaliserte oppskutte stråmenn, aka vås som det også heter. Men greit å få et innblikk i hvorfor du mener det du gjør. 

Skulle ønske du kunne krydret meningene med noen realitetssjekker og ikke minst hvordan menn i dag står i forhold til dette.

I henhold til realitetssjekk klarer jeg ikke, som mann som omgåes 80 og 90-tallskvinner, i det hele tatt kjenne meg igjen i det du skriver. Selvfølgelig kan det finnes noen svært få av de du beskriver, men jeg har enda pr dags dato ikke møtt på noen som er slik. Klart, jeg har såpass selvinnsikt at jeg vet jeg ikke er verdens navle, men det tror jeg ikke du heller er, så det er rart at du har møtt på en overvekt av slike kvinner, mens jeg ikke har møtt noen. Så kanskje det har med hvordan man møter opp som mann også?

Det er absolutt ikke slik at menn er imøtekomne, likestilte, medgjørlige og trygge som virkelig er villig til å inngå kompromiss alle veier for å få til et samliv av det. Hvis det er slik at kvinner har blitt så egoistiske og "fæle" mot menn, så bør man ta noen runder med oss selv og lure på hvor i all verden har det gått galt for oss, og spørre oss hva vi kan gjøre med det. Er det èn ting vi IKKE burde gjøre, så er det å krydre denne forestillingen med giftig maskulinitet, dickpicks, respektløshet og guttastemning iallfall.

For øvrig tror jeg også at fremtidens generasjoner vil bli formet av dagens ukultur, og da til det negative. Men det er ikke kvinners feil. Det er dynamikken mellom kjønnene sin feil. Det er alle generaliserte stråmenn, krav, feilforventninger, giftige holdninger, murer og kompromissløshet som vil forme barna i møte med hverandre senere. En totalpakke der begge kjønn er skyldig.

Så hva kan du og jeg gjøre med det? Vi kan kun endre oss selv. Man kan ikke sitte hjemme og forvente at hele verden endrer seg rundt en. Skal DU møte jordnære og empatiske koneemner så må du faktisk legge opp til det selv. Og du kan jo alltids starte med å overprestere som den beste versjonen av deg selv der du har lagt bort all forutinntatthet, bias og stråmenn. Gjør du dette så kan jeg love deg at kvinnen du møter ikke møter deg som "brautende, konfliktsøkende, bortskjemte, promiskuøse egoister". I verstefall er alt dette nedtonet. I bestefall utgår dette helt. 

Så istedenfor å irritere deg over andres selvrealisering, kanskje du burde starte på din egen slik at du letter på dine egne muligheter. Bare et tips på slutter her. Lykke til! :) 

Her var det rett og slett så mye tøys at jeg ikke gidder gå gjennom det. Nøyer meg med å påpeke at situasjonen ikke er hverken kvinners eller menns skyld, men er derimot forårsaket av destruktiv barneoppdragelse motivert av den hat-ideologien som ny-feminisme er blitt.

Nesten alt du skriver er av den grunn å skyte på feil blink i utgangspunktet, så noen "anvisning" gir ingen mening.

Og legger man så til at det selvfølgelig ikke er min jobb å "få" en dame til å oppføre seg (har det rablet for deg?), kan jeg faktisk ikke finne en eneste riktig ting du presterte å lira av deg.

Så her er det bare å gratulere. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (2 timer siden):

Som leder for et par hundre kvinner, far til voksne kvinner og gift med en kvinne. 

Skjønner ikke hvilken planet du lever på. Selvfølgelig finnes det ugreie kvinner og menn, men generelt er det utrolig mye flotte fine mennesker som har hjertet på riktig sted. 

Håper du finner fred enn eller annen gang. Lykke til og ta det med ro med pilsen. 

Så søte dere er… som ikke dater disse damene, men likevel tror at dere vet bedre enn meg som faktisk gjør det hvordan det er å date dem.

Det må jo kreve en mangel på selvinnsikt på et helt spesielt nivå å sitte og oppføre seg slik?

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (12 minutter siden):

Så søte dere er… som ikke dater disse damene, men likevel tror at dere vet bedre enn meg som faktisk gjør det hvordan det er å date dem.

Det må jo kreve en mangel på selvinnsikt på et helt spesielt nivå å sitte og oppføre seg slik?

😂😂😂

Som jeg skrev, jeg er gift. Så selvfølgelig dater jeg ikke noen andre enn når jeg og kone drar på date. Men jeg møter og kjenner massevis av kvinner mye bedre enn hva noen som kun dater noen få. Dagens kvinner er generelt snille og greie med gode verdier og kanskje litt lave krav på oss menn. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...