Fjompenisse Skrevet 16. juni 2024 #161 Del Skrevet 16. juni 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Du er dame eller en veldig femi mann Anonymkode: 499c8...961 Er definitivt ikke en dame og femi er et ord jeg har aldri har hørt bli nevnt om min person. Men jeg har null problemer med å stille meg bak @Bombasi sitt innlegg. Som mann med to døtre som nettopp er blitt voksne, så kjenner jeg altfor godt til disse utskuddene av toxic gutter/menn som det henvises til. Det handler ikke om å være en femi mann, det handler om anstendighet og høflighet i møte med det andre kjønn. Og litt svogerforskning til slutt, så virker det som dette er et utfordring først og fremst i situasjoner mellom mann vs dame, fremstår ikke som like "stort" problem mellom mann vs mann eller dame vs dame. 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #162 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg er verken ung eller på datingmarkedet, men på hvilken måte hjelper det TS om unge kvinner tenker nøye over hvor heldige de er og ber en liten takkebønn hver morgen? Blir det mer på ham av den grunn? Anonymkode: e92d5...90a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 16. juni 2024 #163 Del Skrevet 16. juni 2024 Fjompenisse skrev (53 minutter siden): Og litt svogerforskning til slutt, så virker det som dette er et utfordring først og fremst i situasjoner mellom mann vs dame, fremstår ikke som like "stort" problem mellom mann vs mann eller dame vs dame. Vel… vel, vel, vel. 😂 Prøv å Google litt rundt etter informasjon om markørene for gode relasjoner, gruppert etter forskjellige seksuelle preferanser. Tenker da spesifikt på par som er homofile (mann-mann), heterofile (mann-kvinne) og lesbiske (kvinne-kvinne). Se etter statistikk for samlivsbrudd, sexliv, vold, generell lykke og lignende indikatorer. Det blir plutselig veldig tydelig hvorfor homofile menn kalles "gay" på engelsk. Mens det går raskt nedover jo flere kvinner som blandes inn i forholdet. Merkelig det der… 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 16. juni 2024 #164 Del Skrevet 16. juni 2024 (endret) Trolltunge skrev (11 timer siden): ❤️ Takk for at du gjør det. Det er faktisk veldig mange anstendige, velfungerende og greie menn, men dessverre er det svært få av disse som orker å gi motsvar til menn som kverner rundt i sin mannosfære og sprer kvinnehat og frustrasjon. På en måte kan jeg også forstå det, på grunn av tilbakemeldinger de (inkludert deg) da får av menn som liker å skape ugreie, men ikke ønsker å bli motsagt av menn som slår tilbake (kvinner som slår tilbake er visst bare latterlig og moro). Det er faktisk absolutt nødvendig at oppegående menn kommer på banen og sier slike imot. Kvinner har ikke slike det minste interesse av å lytte til, for vi er jo "fienden", og når gode menn sier ingenting opplever de at utrykker seg på vegne av alle menn. Det er jo hva slike ønsker å tro. Jeg har vært I diskusjon med både min mann og min far angående at de bare rygger unna dialog med slike menn, og selvfølgelig forstår jeg at det er mest fristende. "Orker ikke bruke tid på å diskutere med idioter generelt.", "Identifiserer meg på ingen måte med slike.", "Det blir så tåpelig at jeg bare blir oppgitt. ", "De står for seg selv, og jeg føler meg trygg på at kvinner flest vet at menn generelt ikke er slik.". Joda, men dessverre oppfattes det slik at de som tier samtykker, og det gir derfor konsekvenser at bra menn tier. Vi kvinner trenger at gode menn sier slike imot. Våre sønner og døtre trenger det også. Slike er jo ikke det minste interessert i å lytte til kvinner, og blir ikke det de mener utfordret av klokere menn er det de mener det som får stå som sannheten. Man hører jo ikke fra andre. Når kloke tier vinner dumskap frem. Ja, det er mange anstendige og gode menn der ute. De havner dog litt i skyggen for bermen av menn som bedriver radikal oppførsel og/eller har radikale holdninger med opphøyd ego og offermentalitet. Som for øvrig er litt av en kombinasjon å ha... Hersketeknikker preller av meg. At de er usikker på meg som mann betyr ingenting, for jeg er ganske sikker på meg selv. Så jeg har ikke behov for å bevise for noen at jeg er maskulin, mer enn de kan si om seg selv, og jeg er ikke interessert i å sammenligne kukstørrelser. Om noe tar jeg det som et kompliment at de blir usikker på meg. Å bli kalt feminin er ikke det verste heller, for femininitet handler om høy grad av emosjonell intelligens, og det er jo alltids et kompliment å få. Selv fra menn som mann. Flere menn må på banen, ja. Ukulturen må motsies, og det kan ikke kvinner gjøre. For det kvinner sier når ikke inn. Det er først når radikale menn ser at deres oppførsel og holdninger går imot sin egen kultur at endringer skjer. Menn må slutte å jatte med og fistpumpe giftig radikalitet. Det er ikke slik at den som tier samtykker, men jeg har sett at å tie fører til negative konsekvenser for meg og menn generelt. Menn på generelt grunnlag blir møtt med større skepsis fra kvinner der polariseringen mellom kjønn blir større fordi radikale menn pumper kvinner ned med dårlig oppførsel og/eller holdninger. Jeg og andre menn som ikke er radikal, må derfor svare for og overbevise kvinner om at vi ikke er slik, før vi beviser hvem vi er. Det er en dysfunksjonell og nedbrytende innfallsvinkel. Det er et samfunnsproblem at mange kvinner bygger opp murer som forsvarsstrategi og ser på menn som radikale til det motsatte er bevist. Men det er jo ikke kvinnene det er feil med! Det er de radikale mennene som har sørget for at forsvarsmurene må bygges. For ingen kvinner ønsker å ta del av en radikal manns hverdag. Ingen kvinner ønsker å dele livet med en mann som byr på dickspicks og har høy ego-seksualitet, giftig og falsk maskulinitet, usikkerhet, respektløshet, bitterhet, hersketeknikker osv, eller enda verre er kvinnehatere og incels. Kvinner må derfor skjerme seg mot dette. Selv jeg som heterofil mann, som ikke trenger å dele livet med en radikal mann og som ikke trenger å bekymre meg på noen måter, ønsker å skjerme meg fra en slik mann. For jeg vil ikke assosieres med typen, og vil ikke ha noe med han å gjøre på noen plan i livet mitt. Som sagt, menn er sin egen verste fiende. Dagens guttastemning er giftig på utallige måter. Og det verste er at dette gjelder både en gutt på 15 og en mann på 60 i dag. Så problemet er omfattende. Endret 16. juni 2024 av Bombasi 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #165 Del Skrevet 16. juni 2024 17 minutter siden, KallePils said: Vel… vel, vel, vel. 😂 Prøv å Google litt rundt etter informasjon om markørene for gode relasjoner, gruppert etter forskjellige seksuelle preferanser. Tenker da spesifikt på par som er homofile (mann-mann), heterofile (mann-kvinne) og lesbiske (kvinne-kvinne). Se etter statistikk for samlivsbrudd, sexliv, vold, generell lykke og lignende indikatorer. Det blir plutselig veldig tydelig hvorfor homofile menn kalles "gay" på engelsk. Mens det går raskt nedover jo flere kvinner som blandes inn i forholdet. Merkelig det der… 😄 Du er et veldig godt eksempel på giftig maskulinitet. Så lenge du holder på som du gjør så må du bare innse at du vil dytte alle flotte og gode damer vekk, for ingen vil orke å holde ut med en mann som oppfører seg som du gjør. Du har skrevet i flere tråder om hvordan du er nedlatende og uhøflig mot damer du møter, om hvordan du sutrer og klager, om hvordan du dømmer mennesker du ikke kjenner. Jeg syns veldig synd på deg for det må være forferdelig å sitte så fast i offerrollen, og samtidig så er du ikke smart nok til å forstå at det er du som er problemet. Anonymkode: 271ff...455 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #166 Del Skrevet 16. juni 2024 4 minutter siden, Bombasi said: Ja, det er mange anstendige og gode menn der ute. De havner dog litt i skyggen for bermen av menn som bedriver radikal oppførsel og/eller har radikale holdninger med opphøyd ego og offermentalitet. Som for øvrig er litt av en kombinasjon å ha... Hersketeknikker preller av meg. At de er usikker på meg som mann betyr ingenting, for jeg er ganske sikker på meg selv. Så jeg har ikke behov for å bevise for noen at jeg er maskulin, mer enn de kan si om seg selv, og jeg er ikke interessert i å sammenligne kukstørrelser. Om noe tar jeg det som et kompliment at de blir usikker på meg. Å bli kalt feminin er ikke det verste heller, for femininitet handler om høy grad av emosjonell intelligens, og det er jo alltids et kompliment å få. Selv fra menn som mann. Flere menn må på banen, ja. Ukulturen må motsies, og det kan ikke kvinner gjøre. For det kvinner sier når ikke inn. Det er først når radikale menn ser at deres oppførsel og holdninger går imot sin egen kultur at endringer skjer. Menn må slutte å jatte med og fistpumpe giftig radikalitet. Det er ikke slik at den som tier samtykker, men jeg har sett at å tie fører til negative konsekvenser for meg og menn generelt. Menn på generelt grunnlag blir møtt med større skepsis fra kvinner der polariseringen mellom kjønn blir større fordi radikale menn pumper kvinner ned med dårlig oppførsel og/eller holdninger. Jeg og andre menn som ikke er radikal, må derfor svare for og overbevise kvinner om at vi ikke er slik, før vi beviser hvem vi er. Det er en dysfunksjonell og nedbrytende innfallsvinkel. Det er et samfunnsproblem at mange kvinner bygger opp murer som forsvarsstrategi og ser på menn som radikale til det motsatte er bevist. Men det er jo ikke kvinnene det er feil med! Det er de radikale mennene som har sørget for at forsvarsmurene må bygges. For ingen kvinner ønsker å ta del av en radikal manns hverdag. Ingen kvinner ønsker å dele livet med en mann som byr på dickspicks og har høy ego-seksualitet, giftig og falsk maskulinitet, usikkerhet, respektløshet, bitterhet, hersketeknikker osv. Kvinner må derfor skjerme seg mot dette. Selv jeg som mann, som ikke trenger å dele livet med en radikal mann og som ikke trenger å bekymre meg egentlig, ønsker å skjerme meg fra en slik mann. For jeg vil ikke assosieres med typen, og vil ikke ha noe med han å gjøre på noen plan i livet mitt. Som sagt, menn er sin egen verste fiende. Dagens guttastemning er giftig. Og det verste er at dette gjelder både en gutt på 15 og en mann på 60 i dag. Så problemet er omfattende. Velsigne alt og alle at det finnes menn som deg! ❤️ 🥰 Anonymkode: 271ff...455 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #167 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): okei, ønsker du argumenter? det kan jeg komme med. Saken er slik som TS formidler, at kvinner har en vanvittig fordel i datinglivet, som kun forsterkes med feministiske idealer og seksuell frigjøring. P-piller har frigjort kvinner fra sin biologi og frigjort sex fra reproduksjon så begrensningene kvinner hadde fra naturens side er borte. Men samfunnet er fremdeles strukturer som om dette ikke var tilfellet med alskens fallskjermer for kvinner og barn selv om dette nå er en arena som er eneholdent kontrollert og regulert av kvinner. Det har seg sånn at menn fremdeles er primær-skatteytere og henter mindre ut av det sosiale både i form av trygd og i form av offentlige stillinger. I tillegg er behandlingstiden til menn halvparten så lang som kvinners, de tar mindre sykefravær, utdanner seg mindre dør tidligere som alt bidrar til en skeivfordelig av ressurser i samfunnet på tvers av kjønn. Dette hadde vært helt greit dersom det hadde vært en forutsetning og en reell mulighet for hver mann å kunne forvente å gifte seg å få barn som da igjen drar nytte av hans bidrag til samfunnet men med kvinners absolutte valgfrihet og autonomitet som det aller største idealet vi har i samfunnet er ikke lenger dette tilfellet og menn er dømt til å arbeide og opprettholde et samfunn hvor de differensieres og forskjellsbehandles i det private samtidig som de ikke har mulighet til å dissasosiere seg fra disse kvinnene i det offentlige, kvinner hevder støtt og stadig at de er økonomisk uavhengige fra menn, men det stemmer ikke overhode, de er i aller høyeste grad framdeles avhengige av menn for å gjøre en hel haug med arbeid som de ikke en gang oppfatter, de har blitt frigjort fra mann, men den mannen kan ikke frigjøre seg fra kvinner. De er framdelens pålagt å overholde en utdatert sosialkontrakt og opprettholde et system som ikke gagner dem, og å følge lover tilstede for å verne om barn de aldri kommer til å få. Norske kvinner (som en gruppe) får alt de ønsker seg, det finnes ikke og har aldri fantes en demografi med en mer omfattende valgmulighet, mens menn (som en gruppe) må være stille og gi dem dette og ikke forvente noe som helst igjen. Dette er slik jeg ser det den største inkongruensen i samfunnet og kilden til stort sett alt av problemer vi har innen kjønnspolitikk den dag i dag. Anonymkode: 6d958...64a Veldig godt sagt, og tro meg, du er ikke den eneste som sier dette. Jeg har prøvd å fortelle dette på andre måter, da ved å bruke hvor mye makt kvinner har fått innenfor utdanningssystemet der de diskriminerer gutter fra første stund, og hele veien opp til kommunal og statlig sektor - som for øvrig er blitt fullstendig tatt over av kvinner. Det vil si, der makten lages, nemlig "policy" som det heter på engelsk, er tatt fullstendig av kvinner. Da mener jeg av kvinner som gjerne vil hevne seg på menn ubevisst. Det er en god del av disse rundt. Husk også at det eneste en mannehatende kvinne har til å "forsvare" seg med er å bruke brutal psykisk og såkalt "moralsk" makt i form av ord for gaslighte, "bruke historien om at menn undertrykket kvinner for 200 år siden" til tross for at disse kvinnene som lever nå er IKKE undertrykket noe sted, ei heller er de mennene som undertrykket for 200 år siden i live nå. Så topper disse kvinnene sine "argumenter" med å terrorisere menn ned til mental "submission" der målet er at menn bare skal finne seg i at ting er "slik de er". Kvinnene sine krav, derimot, har eksplodert de siste 20 årene, og du kan sammenligne det ned prisstigningen på leiligheter i Oslo, Bergen, osv. Disse feministiske kvinnene (og noen av deres mannlige White Knights) kommer til å fortelle deg at det er bare å "gjøre deg selv bedre og henge med i utviklingen", men fakta er at det er samfunnet som har sviktet i stadig større grad mange av mennene som faller fra. Jeg liker veldig godt at du nevnte ord som samfunnskontrakten og jeg har lagt merke til at det på et eller annet tidspunkt de siste 15 - 20 år har forklaringene på hvorfor en ikke er "god nok" som mann blitt omgjort til "finansielle aksje" forklaringer, som om mennesker er aksjer som synker og øker i verdi på Børsen. Det er helt latterlig nettopp fordi "det finansielle" aspektet i vår tradisjonelle økonomi begynte ikke å gjelde før ut på 1980-tallet og verden er eldre enn 1980-tallet. Det er sammen med inntoget av finans-ialiseringen og høyredreiingen av økonomien at også feminismen skjøt fart og har blitt helt crazy. At vi har fått altfor mange teknologiske fremskritt også i løpet av svært kort tid, hjelper heller ikke, som ironisk nok ser ut til at kvinner har, uten tvil aller mest nytte av. Det som skjer nå er at det har oppstått veldig mye frustrasjon blant menn i hele USA og resten av Europa. En del av feministene her i tråden burde kanskje lagt merke til det, og det er ikke fordi disse mennene hater kvinner, men heller det at politikken er blitt åpenbart meget fiendtig mot det ene kjønnet, nemlig mennene. Bare for å ta frem et interessant eksempel fra Frankrike. Sånne menn som Marcon er sånt feministene stort sett liker. Høyt utdannet fra "prestisjeskole" som gjør at vaginaen blir våt når det gjelder akademiske titler, samtidig som han ser bra ut for sin alder, og så har han nøyet seg samtidig med en GILF-dame som er 25 år eldre enn han. Macron er liksom feministene sin drøm der han har alt å tilby, nøyer seg med ei langt under hans nivå utseendemessig, men feiler gang på gang når han faktisk får makt til å styre. Men makt fikk han, og det liker "babes" generelt sett. Mens menn, derimot, blir uthengt som nærmest pedofile griser om de ønsker å finne ei søt dame, selv om han eventuelt ikke skulle være like kjekk. For det som var bra tidligere var at menn alltid kunne regne med å finne ei dame. Denne tryggheten er nå borte. For å gå tilbake til Frankrike, så ser vi en politisk radikalisert, og noe av det samme ser vi i Norge, nemlig at venstresiden har dessverre mistet mennene og mennene går til høyresiden. Høyresiden er veldig flinke til å snakke om menns problemer, og det har seg slik at både Høyre og Frp er styrt av kvinner, og selv om jeg er fullstendig uenig i veldig mange ting med Frp, så viser det at det har ingenting med kvinnehat å gjøre, når menn stemmer på ei kvinne som i alle fall retorisk virker å bry seg mer om menn sine problemer. På samme måte som du har mannlige White Knights på venstresiden som hele tiden taller feministene sin sak. Men når det gjelder Frankrike, så ser vi en klar radikalisering hvor Macron-gjengen har svært få menn igjen som stemmer på han. Mennene i Frankrike velger radikale løsninger, og det er ikke så rart, der ytre høyre scorer rundt 30 til 33% på målingene før "parlamentsvalget", mens koalisjonen ut på venstresiden scorer alt mellom 25 - 29%. Macron-gjengen bestående av feminister og noen mannlige White Knights som digger GILFs er redusert til 19%. Tar du med andre små, ymse partier slik som REC og UDC på høyresiden og DVG / EXG på venstresiden, så er det knapt nok en "moderat" pro-feminist mann som ønsker å stemme på Macron sitt pro-GILF parti i Frankrike, som forsvarer dagens utvikling. https://en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_2024_French_legislative_election Og du kan si det sånn, det er altså Macron sitt parti som forsvarer "status quo", som betyr at de forsvarer dagens utvikling slik den er. Jeg er selv på venstresiden, men forstår at høyresiden har greid å få overtaket over mennene i Norge, mens i Frankrike er det langt mer splittet i radikale leirer. Jeg trenger ikke engang nevne USA, og høyresiden sitt overtak over mennene der. For ikke å snakke om at det institusjonelle systemet i USA har begynt å slå hardt tilbake mot alt feministisk, blant annet Supreme Court. Selv om jeg er ingen fan av Trump, så er det åpenbart at rettssakene som hoper seg opp nå er politisk motivert, siden restene av dagens status quo system ikke regnet med at Trump skulle ta nominasjonen så lett og til og med begynne å lede mot Biden i en rekke vippestater. For å gjenta meg selv igjen - både Biden og Trump er tragiske for jeg heller mer mot Bernie Sanders hadde jeg vært i USA, men jeg ser frustrasjonen og forstår at landet der borte nå er "On the brink of the Civil War 2", som man sier, for i USA er det dette brutal blanding av kapitalisme og feminisme fører til. Der kvinnene løftes opp i form av feminismen på bekostning av menn, mens de flyter og drar fordel av en slags liberalisme og kapitalisme i ett. Det er derfor forskere sliter med å definere hva dette er, og derfor blir det enkleste å definere noen blokker nå i "status quo" og mot "status quo" partier. Hvis jeg skal bruke en enklest mulig matematisk uttrykk, så er det slik at vi er totalt sett 100% i "noe", og så deler man dette i 50% kvinner og 50% menn hvis man sammenligner kjønn seg imellom. Det feministene pleier å si når de skal forsvare brutal pro-feministisk politikk er blant annet at det "går ikke utover menn at kvinner tar høyere utdanning", når det er faktisk nettopp det det gjør ettersom vi har et begrenset antall studieplasser, og det betyr når man feirer hver eneste prosentpoeng kvinner ligger over 50%, så har man glemt at man også feier tragien i at tallet reduserer med like mange prosentpoeng på mennene sin side. For når damer har en 61% andel, så er ikke mennene sin andel 50%. Den er nede i 39%. Det er bare et av mange eksempler i et system som er rigget til for jenter, av mannehatende kvinner i sin tid. Dagens politikk kommer til å fortsette å føre til at stadig flere mannlige velgere "radikaliseres" politisk sett, og feministene ønsker helst at mennene som sier dem imot skal hoppe utfor et fjell, eller dø tidligst mulig, men menn har fortsatt stemmerett, og det er viktig å bruke dette og organisere seg mot den brutale pro-feministiske terroren som har dominert dette samfunnet altfor lenge nå. Det er visse lysglimt den siste tiden, nemlig at det skal innføres kjønnskvoter for menn fra våren 2027 når det gjelder Samordnaopptak, så noe positivt er i gang, siden politikere måtte til slutt anerkjenne problemet, men det spørs om det ikke er for sent, for det tar tid før det eventuelt får noe effekt og i mellomtiden vil stadig flere radikaliseres - som naturligvis nok ønsker raskere løsninger og ikke har tid til å vente "for alltid". Til slutt: oppsummert, så fører den radikale feminismen til at man biter seg selv i halen. Det blir ikke flere "myke menn" som legger seg på rygg for feminismen. Tvert imot, de "slår" tilbake og stadig flere radikaliseres av høyresiden som virker tiltrekkende på disse mennene. Dette er veldig lett å se, på samme måte som vi ser at totalt brutal og grådig kapitalisme, vil lett føre til at folk klikker fullstendig og går for revolusjon, siden grådig kapitalisme og mannehatende feminisme kjenner nettopp til ingen "egne grenser". For dem er det alltid: "Greed is Good" og "Feminism is Superior to All Males". Anonymkode: e5ef0...946 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #168 Del Skrevet 16. juni 2024 KallePils skrev (2 timer siden): Meget mulig. Men ikke bli altfor overrasket når du oppdager at dette også gjelder motsatt vei. Ihvertfall for menn med tilgang på flyktigere relasjoner. 😄 Men hva er problemet, da? Hva prøver du å skremme med? Hvis en dame ikke ønsker seg en mann, så spiller det ingen rolle for henne at menn ikke ønsker henne. Jeg er gift. Fordi mannen tilfører meg noe positivt. Hadde jeg måttet hele tiden gå ut av mitt eget skinn for å tilfredsstille en mann, ville jeg ha ønsket å være alene. Jeg har økonomi og alt det andre til det. Anonymkode: e7616...cce 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. juni 2024 #169 Del Skrevet 16. juni 2024 Bombasi skrev (25 minutter siden): Ja, det er mange anstendige og gode menn der ute. De havner dog litt i skyggen for bermen av menn som bedriver radikal oppførsel og/eller har radikale holdninger med opphøyd ego og offermentalitet. Som for øvrig er litt av en kombinasjon å ha... Hersketeknikker preller av meg. At de er usikker på meg som mann betyr ingenting, for jeg er ganske sikker på meg selv. Så jeg har ikke behov for å bevise for noen at jeg er maskulin, mer enn de kan si om seg selv, og jeg er ikke interessert i å sammenligne kukstørrelser. Om noe tar jeg det som et kompliment at de blir usikker på meg. Å bli kalt feminin er ikke det verste heller, for femininitet handler om høy grad av emosjonell intelligens, og det er jo alltids et kompliment å få. Selv fra menn som mann. Flere menn må på banen, ja. Ukulturen må motsies, og det kan ikke kvinner gjøre. For det kvinner sier når ikke inn. Det er først når radikale menn ser at deres oppførsel og holdninger går imot sin egen kultur at endringer skjer. Menn må slutte å jatte med og fistpumpe giftig radikalitet. Det er ikke slik at den som tier samtykker, men jeg har sett at å tie fører til negative konsekvenser for meg og menn generelt. Menn på generelt grunnlag blir møtt med større skepsis fra kvinner der polariseringen mellom kjønn blir større fordi radikale menn pumper kvinner ned med dårlig oppførsel og/eller holdninger. Jeg og andre menn som ikke er radikal, må derfor svare for og overbevise kvinner om at vi ikke er slik, før vi beviser hvem vi er. Det er en dysfunksjonell og nedbrytende innfallsvinkel. Det er et samfunnsproblem at mange kvinner bygger opp murer som forsvarsstrategi og ser på menn som radikale til det motsatte er bevist. Men det er jo ikke kvinnene det er feil med! Det er de radikale mennene som har sørget for at forsvarsmurene må bygges. For ingen kvinner ønsker å ta del av en radikal manns hverdag. Ingen kvinner ønsker å dele livet med en mann som byr på dickspicks og har høy ego-seksualitet, giftig og falsk maskulinitet, usikkerhet, respektløshet, bitterhet, hersketeknikker osv, eller enda verre er kvinnehatere og incels. Kvinner må derfor skjerme seg mot dette. Selv jeg som heterofil mann, som ikke trenger å dele livet med en radikal mann og som ikke trenger å bekymre meg på noen måter, ønsker å skjerme meg fra en slik mann. For jeg vil ikke assosieres med typen, og vil ikke ha noe med han å gjøre på noen plan i livet mitt. Som sagt, menn er sin egen verste fiende. Dagens guttastemning er giftig på utallige måter. Og det verste er at dette gjelder både en gutt på 15 og en mann på 60 i dag. Så problemet er omfattende. 👏👏👏👏👏 Problemet er ufattelig omfattende. Selv min sønn, som har vokst opp med mor han virkelig er glad i og samtidig tydelig har stor respekt for både bestemor og søster, og som aldri har hatt et snev av problemer med kvinner, hadde plutselig fått så radikale tanker om diverse angående kvinner at jeg holdt på å gå i bakken. Årsak: Han hadde hørt og lest det så mange ganger og så mange steder at han hadde begynt å tro det var sant. Han hørte jo ikke annet heller. Selv gode menns kjærlige spøker/erting om/til kjerring bekreftet slikt når det var eneste man hørte. At kvinner er onde, vrange, vanskelige, og gjør menns liv fryktelig og unødvendig vanskelig med vilje. Han begynte å virkelig tro dette om kvinner, og at vi kvinner i hans familie var hederlige, men sjeldne unntak. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 16. juni 2024 #170 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er et veldig godt eksempel på giftig maskulinitet. Så lenge du holder på som du gjør så må du bare innse at du vil dytte alle flotte og gode damer vekk, for ingen vil orke å holde ut med en mann som oppfører seg som du gjør. Du har skrevet i flere tråder om hvordan du er nedlatende og uhøflig mot damer du møter, om hvordan du sutrer og klager, om hvordan du dømmer mennesker du ikke kjenner. Jeg syns veldig synd på deg for det må være forferdelig å sitte så fast i offerrollen, og samtidig så er du ikke smart nok til å forstå at det er du som er problemet. Anonymkode: 271ff...455 Jeg er høfligheten selv mot damer jeg møter. Her demonstrerer du hovedproblemet med damer i 2024: Brautende og arrogant skråsikker uten fjerneste peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 16. juni 2024 #171 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Men hva er problemet, da? Hva prøver du å skremme med? Hvis en dame ikke ønsker seg en mann, så spiller det ingen rolle for henne at menn ikke ønsker henne. Jeg er gift. Fordi mannen tilfører meg noe positivt. Hadde jeg måttet hele tiden gå ut av mitt eget skinn for å tilfredsstille en mann, ville jeg ha ønsket å være alene. Jeg har økonomi og alt det andre til det. Anonymkode: e7616...cce Jeg prøver da ikke å "skremme" noen med noe? Alt jeg prøver å gjøre er å minne menn om at de ikke trenger å finne seg i ny-feministisk dritt fra kvinner, og kvinner om at de er i ferd med å få det de har bedt om. At menn "bare vil ha sex" er i ferd med å bli like sant som det er komisk at kvinner i 2024 klager over det istedet for å gå i seg selv. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #172 Del Skrevet 16. juni 2024 1 minutt siden, KallePils said: Jeg er høfligheten selv mot damer jeg møter. Her demonstrerer du hovedproblemet med damer i 2024: Brautende og arrogant skråsikker uten fjerneste peiling. Du skriver veldig åpent i mange tråder at det er du ikke, men samtidig så skriver du også at du blir veldig sint når folk ikke aksepterer den dårlige oppførselen din. Du som mann forventer å bli behandlet med respekt, men samtidig så nekter du å behandle kvinner med respekt. Det handler jo om at med den sure og sinte energien du har, den dårlige og respektløse holdningen, så får du akkurat det som du fortjener. Du demonstrer poenget med giftig og farlig maskulinitet, en mann som kvinner bør holde seg unna. Og igjen, en mann som er fanget i en offerrolle uten kapasitet og forståelse for at han får akkurat som han fortjener. Anonymkode: 271ff...455 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 16. juni 2024 #173 Del Skrevet 16. juni 2024 Trolltunge skrev (33 minutter siden): 👏👏👏👏👏 Problemet er ufattelig omfattende. Selv min sønn, som har vokst opp med mor han virkelig er glad i og samtidig tydelig har stor respekt for både bestemor og søster, og som aldri har hatt et snev av problemer med kvinner, hadde plutselig fått så radikale tanker om diverse angående kvinner at jeg holdt på å gå i bakken. Årsak: Han hadde hørt og lest det så mange ganger og så mange steder at han hadde begynt å tro det var sant. Han hørte jo ikke annet heller. Selv gode menns kjærlige spøker/erting om/til kjerring bekreftet slikt når det var eneste man hørte. At kvinner er onde, vrange, vanskelige, og gjør menns liv fryktelig og unødvendig vanskelig med vilje. Han begynte å virkelig tro dette om kvinner, og at vi kvinner i hans familie var hederlige, men sjeldne unntak. Og fremdeles forstår du ikke at det faktisk ligger en snev av sannhet i bunn her. Du tror fremdeles at alt, absolutt alt, utelukkende bunner i rene ondsinnede vrangforestillinger om disse stakkars uskyldsrene englene som unge kvinner i 2024 faktisk er. 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #174 Del Skrevet 16. juni 2024 2 minutter siden, KallePils said: Jeg prøver da ikke å "skremme" noen med noe? Alt jeg prøver å gjøre er å minne menn om at de ikke trenger å finne seg i ny-feministisk dritt fra kvinner, og kvinner om at de er i ferd med å få det de har bedt om. At menn "bare vil ha sex" er i ferd med å bli like sant som det er komisk at kvinner i 2024 klager over det istedet for å gå i seg selv. 😄 Det smalt virkelig fra rett kjeft syns du ikke? Det eneste du gjør er å klage over kvinner, men samtidig så evner du ikke å gå i deg selv. Du syns du er denne perfekte skapningen, som forventer det beste, og selvfølgelig så er det kvinner som det er noe galt med som ikke forstår hvor perfekt og fantastisk du er. Anonymkode: 271ff...455 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #175 Del Skrevet 16. juni 2024 Tror ikke det. Mesteparten av verden, asia og afrika lever unge kvinner med frihetsberøvelser fra religion og kultur. Vi er veldig privilegerte her på berget, vi må stå i mot innflytelse fra uønskede elementer. Anonymkode: 9f098...f49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 16. juni 2024 #176 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du skriver veldig åpent i mange tråder at det er du ikke, men samtidig så skriver du også at du blir veldig sint når folk ikke aksepterer den dårlige oppførselen din. Du som mann forventer å bli behandlet med respekt, men samtidig så nekter du å behandle kvinner med respekt. Det handler jo om at med den sure og sinte energien du har, den dårlige og respektløse holdningen, så får du akkurat det som du fortjener. Du demonstrer poenget med giftig og farlig maskulinitet, en mann som kvinner bør holde seg unna. Og igjen, en mann som er fanget i en offerrolle uten kapasitet og forståelse for at han får akkurat som han fortjener. Anonymkode: 271ff...455 Nå må du klare å skille virkelighet fra fantasi her. Eller eventuelt linke til noen eksempler… 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 16. juni 2024 #177 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det smalt virkelig fra rett kjeft syns du ikke? Det eneste du gjør er å klage over kvinner, men samtidig så evner du ikke å gå i deg selv. Du syns du er denne perfekte skapningen, som forventer det beste, og selvfølgelig så er det kvinner som det er noe galt med som ikke forstår hvor perfekt og fantastisk du er. Anonymkode: 271ff...455 Klage er nettopp det jeg ikke gjør. Tror du må jobbe litt med leseforståelsen din. Jeg bare konstaterer at yngre kvinner i 2024 ikke lenger er konemateriale, og påpeker de åpenbare konsekvensene dette må få. Observere og reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #178 Del Skrevet 16. juni 2024 1 minutt siden, KallePils said: Nå må du klare å skille virkelighet fra fantasi her. Eller eventuelt linke til noen eksempler… 😂 Du har vært her lenge og skriver veldig åpent om hvordan du er med kvinner. Som jeg sa tidligere, så syns jeg fryktelig synd på deg. Å være så fengslet i alle disse vonde tankene som du er, bare fordi at kvinner ikke vil ha deg, og samtidig være så lite intelligent at du ikke forstår selv at den dårlige oppførselen din er noe du må endre. Tja, du snakker om at kvinner må gå i seg selv, men samtidig så er det du nekter å gjøre selv. Du forventer det beste, men nekter å behandle andre på den måten du vil bli behandlet. Anonymkode: 271ff...455 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 16. juni 2024 #179 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har vært her lenge og skriver veldig åpent om hvordan du er med kvinner. Som jeg sa tidligere, så syns jeg fryktelig synd på deg. Å være så fengslet i alle disse vonde tankene som du er, bare fordi at kvinner ikke vil ha deg, og samtidig være så lite intelligent at du ikke forstår selv at den dårlige oppførselen din er noe du må endre. Tja, du snakker om at kvinner må gå i seg selv, men samtidig så er det du nekter å gjøre selv. Du forventer det beste, men nekter å behandle andre på den måten du vil bli behandlet. Anonymkode: 271ff...455 Ingen eksempler, altså. Da konkluderer vi deretter. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #180 Del Skrevet 16. juni 2024 1 minutt siden, KallePils said: Klage er nettopp det jeg ikke gjør. Tror du må jobbe litt med leseforståelsen din. Jeg bare konstaterer at yngre kvinner i 2024 ikke lenger er konemateriale, og påpeker de åpenbare konsekvensene dette må få. Observere og reagere. Syns du. Det er din mening, og ikke en felles sannhet. Anonymkode: 271ff...455 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå