AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #81 Del Skrevet 15. juni 2024 Hermann skrev (19 minutter siden): Jeg er helt enig med han. Klart det er moralsk feil å tvinge enslige menn til å betale for gildet til foreldre, barn og særlig kvinner i Norge. Det burde være et skattelette til oss. Ufrivillig enslig og barnløs fradraget. Slik at vi ikke blir utnyttet. Om ikke må vi jo gjøre det vi kan for å jukse vi også. Slik som er vanlig i andre miljøer her i Norge. Som kjent er menn som anonym 64a og jeg de snilleste, mest moralsk høyverdige og inntelligente mennene i Norge. At vi blir undertrykt på denne er kvalmende. Ps: narkotika burde bli lovlig for enslige og barnløse menn. I tillegg til gratis nødalarm i tilfelle vi trenger helsehjelp. Skal begynne å si at det er ufrivillig at jeg som kvinne er singel. Er sinnsykt ensom men har sosial angst. Stakkars meg, bør få skattelette, syns du ikke? Jeg har traumer med sex, bør få skattelette for å ikke kunne være nært noen, ikke sannt???????? Dere er så sinnsykt stakkarslige, å jeg mente det jeg sa om traumer rundt sex og vanskelig med sosialisering. Jeg er på mange måter ei pingle, men aldri om jeg kommer til å bli så patetisk som dere. Skam dere, serriøst. Bor i et av verdens beste land og sutrer for alt er så urettferdig, no føkking shit Sherlockck, se deg rundt. Anonymkode: 5fa85...507 13 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #82 Del Skrevet 15. juni 2024 SPOCA skrev (6 timer siden): Vel, jeg ønsker en mann som ikke bare finner meg søt og pen, jeg vil også at han er sammen med meg fordi han synes jeg er intelligent, smart og interessant. Det hjelper heller ikke hvis mannen er kjekk, hvis han ikke har noe særlig mellom ørene. Som høyt utdannet og politisk aktiv i en årrekke, trenger jeg noen å sparre med og som kan tilfredstille meg intellektuelt. Det betyr ikke at han selv trenger å være politisk aktiv eller være spesielt høyt utdannet, men han må følge med og være samfunnsengasjert. Det hjelper jo ikke at mannen er "kjekk" og "flott", hvis jeg ikke klarer å respektere han og ikke finner han spesielt smart. Dette er sikkert arrogant, men jeg tar altså ikke til takke med hva som helst. Nå har jeg aldri regnet meg spesielt pen eller vakker, så det privileget du snakker om kjenner jeg meg ikke veldig godt igjen i. Det sagt; jeg ER priviligert fordi jeg bor i Norge og er ekstremt heldig med mulighetene det gir meg. Det har dog lite med kjønn å gjøre sånn sett. Det er ikke jeg som blir valgt hvis man stiller meg opp i en rekke med andre kvinner. Jeg er søt og snill liksom, ikke akkurat en konkurrent andre damer "frykter". De eneste gangene jeg blir sett på som en konkurrent er i en jobbsøkerprosess, og det er ikke mye å skryte av, egentlig. MEN. Det spiller egentlig ingen rolle. Jeg har funnet min mann som finner meg vakker og pen, i tillegg også smart og intelligent. Han tilfredsstiller meg på alle plan, og da er jeg kjempefornøyd. Tok noen år å komme dit, skal sies. Det er synd at bare det å være et menneske ikke medfører at man får respekt. Livet i seg selv er ekstremt krevende for de aller fleste, og bare det å være frisk til sinns er en bragd i dag. Dette gjelder oss alle, og alle fortjener respekt i det minste. Selv i et land som Norge vil man ha ulikt utgangspunkt, og noen har det enklere enn andre. Men Norge som i de aller fleste land, så vil det by på mange utfordringer om man ikke mestrer samfunnet til punkt og prikke, om man ikke er heldig med genene, foreldrene, omgivelsene. Men respekt bør man aldri være for god for å ha for andre. Selv du som skriver dette er ikke mer verdt enn han eller hun som sliter med hva enn det måtte være. Og jeg er ikke bedre enn deg Anonymkode: 76812...fa1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #83 Del Skrevet 15. juni 2024 Kan ikke dere menn som ikke lykkes å finne kjærligheten med norske kvinner si til dere selv" Nei, nå skal jeg slutte å henge med leppa og heller finne lykken andre steder". Det bor bortimot 9 milliarder mennesker på denne jorda, halvparten av de er kvinner. Av de 4,5 milliarder kvinner fra 0 til 110 år så er det kanskje 1 milliard som er i din aldersgruppe, av de igjen så er det kanskje 10 millioner i gruppen dere kunne tenke dere å bli sammen men.. Slutt å gjør dere så forferdelige tafatte med å klage på internett - for når sant skal sies så høres dere ut som ei kvinne som "bare må fortelle alt de har på hjertet for å ventilere og få sympati og støtte". Menn, altså de menn som er attraktive sitter ikke bak PCen og sutrer slik dere gjør. Det er det som gjør de attraktive, sånn til opplysning. Anonymkode: fcf45...057 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. juni 2024 #84 Del Skrevet 15. juni 2024 Jeg har aldri skrevet at jeg er bedre enn noen. Jeg respekterer alle mennesker uavhengig av bakgrunn. Det betyr ikke at jeg ikke ville blitt kjæreste med alle av dem. Og det er det jeg snakker om. Selvfølgelig skal man behandle hverandre med respekt, det betyr ikke at man nødvendigvis kan eller vil være sammen med alle. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #85 Del Skrevet 15. juni 2024 Jeg tenker at du er rimelig privilegert, TS, som ikke innser hvor privilegert du er som mann i Norge. Jeg skjønner jo at du er bitter fordi du tydeligvis sliter på datingmarkedet, men skyld ikke på kvinner. Gå litt inn i deg selv i stedet, så ser du nok årsaken. Anonymkode: 9a463...ab0 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #86 Del Skrevet 15. juni 2024 SPOCA skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri skrevet at jeg er bedre enn noen. Jeg respekterer alle mennesker uavhengig av bakgrunn. Det betyr ikke at jeg ikke ville blitt kjæreste med alle av dem. Og det er det jeg snakker om. Selvfølgelig skal man behandle hverandre med respekt, det betyr ikke at man nødvendigvis kan eller vil være sammen med alle. Det du skriver her klinger mye bedre Anonymkode: 76812...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #87 Del Skrevet 15. juni 2024 Om du ser på kvinners og menns posisjon i samfunnet gjennom tidene, og i enkelte land den dag i dag, unner du oss sikkert dette, ts Anonymkode: 8ca74...c97 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #88 Del Skrevet 15. juni 2024 Hermann skrev (8 timer siden): Det var ikke det jeg tenkte. Men når du først stiller spørsmål ved det, tror jeg faktisk det er vanskeligere å være kjekk for en mann enn pen for ei kvinne. Variasjonen i akseptabelt og attraktivt utseende for kvinner er høyere enn for menn. Kvinner går veldig ofte etter mye av det samme. Det hun er fortalt av samfunnet rundt, hollywood ol. er hvordan en mann skal være. Det gjør menn også, for å si det pent. 🤣 Det er utrolig hvem som klarer å finne seg partner sånn utseendemessig, både kvinner og menn. Jeg kjenner one ty med menn som ikke nødvendigvis var så heldige med genene sånn utseendemessig, men sannelig klarer de å finne seg partner likevel. Fordi de ikke sitter hjemme og er bitre og hater kvinner og synes synd på seg selv. Og de finner seg også gjerne en partner med lignende mate value. Hvis du selv bare er sånn gjennomsnittlig minus er det veldig lite lurt å kun gå etter filmstjerneaktige personer - dette gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 9a463...ab0 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #89 Del Skrevet 15. juni 2024 Hermann skrev (8 timer siden): Unge norske kvinner er ekstremt heldige på dating markedet. Bare tenk på det. Alle samfunnstrender går i deres favør. Det blir født en del flere menn enn kvinner. Siden menn går etter litt yngre kvinner, så tjener det kvinnene at generasjonene blir mindre og mindre (lav fruktbarhet i mange år). Siden det er veldig mange eldre å plukke av, men ikke like mange for mennene å velge i. Innvandringen er for det meste menn. Klart, det er ikke alle som er interessert i slike forhold, men det plukker likevel bort konkurrenter og gjør alt mye enklere. Det er enkelt å fylle kravene menn har. Som i hovedsak er å være snill og pen + kjemi. Mens det er blitt værre å fylle kravene kvinner har for menn. Som er å være en respektabel mann, med alt på stell og ikke minst å være kjekk. Høykonkurranse samfunnet med fri flyt av folk varer og tjenester er så tøff at flere faller fra. De er ikke gode nok for en tøff verden. Alt går de unge kvinnenes vei. Hva tenker dere om dette? Noen hovedpunkter om det å være jente: Kvinner / jenter får mensen når de er ca 11-13 år og blør ut fra tissen hver måned halve livet. Med de utfordringer det medfører både på skolen og i fritidsaktiviteter hvor du må passe på å ikke blø gjennom, ha tilgang på do, huske på ekstra bind etc. Flere uker hver eneste måned er påvirket av til dels store hormonsvingninger. Det kan innebære både veldig tunge, triste dager / uker (pms) til noen som blir dypt deprimert (pmdd) Verden tar ikke hensyn til dette på noen måte, har man prøver, eksamener, hva som helst og samtidig menssmerter, er man dårligere stilt. Så er det risikoen for å bli gravid. Vi må gjerne ta p-piller e.l. Da slipper vi kanskje blødninger og det verste hormonsirkuset, men ppiller kan også ha ulemper - slett ikke alle tåler dem. Noen tvinger seg til å holde ut bivirkninger likevel. Fordi vi risikerer å bli gravid, er det vanligere for jenter å være vanskelige å få på kroken, rett og slett fordi vi er programmert sånn. Fordi: det er risiko for både mor og barns liv om man blir gravid. -Nå snakker vi altså evolusjonsbiologi, ikke enkeltindivider. Abort er ikke en enkel løsning! Historien har vist seg å favorisere gutter og menn i de fleste stillinger og posisjoner i samfunnet, så her må jenter ofte jobbe hardere for å hevde seg, med mindre det er snakk om yrker som sykepleier og lærer. Så blir man gravid, noe som kan være tungt i seg selv. Da må vi risikere å miste muligheter i jobb, ja sånn er det faktisk, og vi skal ha ansvar for små barn *samtidig* som vi skal jobbe igjen, ha et sosialt liv "se bra ut" er et press fra samfunnet (noen klarer å stå imot). Man skal ikke hente for sent i barnehagen, dårlig samvittighet for alt man ikke rekker, søvnmangel, kanskje ikke kroppen blir sprek igjen etter svangerskap så kjapt man ønsker. Sånn går dagene, alt samtidig, helt til ungene blir så store at de klarer seg selv og jenter/damer får litt pusterom, før kroppen i slutten av 30-årene (jepp) starter omgiring mot overgangsalder. Nye endringer i hormoner. ******** TL;DR - ja, det er jammen et privilegium å være jente. Anonymkode: 655fc...36e 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #90 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at du er rimelig privilegert, TS, som ikke innser hvor privilegert du er som mann i Norge. Jeg skjønner jo at du er bitter fordi du tydeligvis sliter på datingmarkedet, men skyld ikke på kvinner. Gå litt inn i deg selv i stedet, så ser du nok årsaken. Anonymkode: 9a463...ab0 Det første tegnet på en privilegert person er en som gir seg så snart man møter litt motstand, får seg en utfordring. Når noe ikke er enkelt, så gir man opp. Dessverre sitter biologien så dypt i de fleste av oss, at søken etter en partner ikke så enkelt gi opp. Løsningen blir da syting, klaging, frustrasjon og hat. Man ser bare seg selv og hva som er feil med alle andre. Dette gjør både menn og kvinner, man beskytter den dårlige selvfølelsen ved å si at ingen er god nok for meg. For meg er dette bare et tegn på at man ikke er klar for noe forhold. Rydd opp i eget følelsesliv og sinn, bli glad i det livet du har og åpne deg for alle typer mennesker. Du kan bli overrasket Iver når, hvor, hvem og hvordan Anonymkode: 76812...fa1 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #91 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dette holder jeg med din bestefar i. Og ikke minst deg hva gjelder frykt. Ingen land i verden er tryggere, men trygghet gjør oss fryktelig redd for alt. Har man ingenting å være redd for, får man tydeligvis tid nok til å fantasere og konstruere ting å frykte. Det tryggeste landet å bade i, men her er vi redd for alt fra fisk til dyr som ikke finnes her, eller i virkeligheten. Vi er redde for kontakt med det motsatte kjønn i dette landet, men ingen land er mer likestilt, vi er redde for menn i dette landet, men ingen land har mindre å være redde menn for enn Norge. Vi har absolutt alle muligheter i dette, de færreste i denne verden har mulighet til å reise, men vi reiser verden over, vi er helt i toppen over land som bruker penger på interiør, luksus og generelt materielle ting, men vi ligger høyt på selvmordsstatistikken. Anonymkode: 76812...fa1 Mjaaa, er det sant egentlig? Mtp. de enorme mørketallene og lave domfellelsesraten når det kommer til voldtekt. Det er så og si risikofritt å voldta. Anonymkode: 4f228...09c 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. juni 2024 #92 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det du skriver her klinger mye bedre Anonymkode: 76812...fa1 Det er det jeg alltid har ment, jeg har som sagt aldri skrevet at jeg ikke respekterer noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 15. juni 2024 #93 Del Skrevet 15. juni 2024 Forstår unge norske kvinner hvor priviligerte de er? Det var et ganske dristig spørsmål å stille på et kvinneforum. Og så får mannen generelt også så hatten passer . . Men når vi skal holde oss til det som var saken, nemlig datingmarkedet, tyder jeg svarene her på et ubetinget NEI. De forstår det ikke . . Eller vil de ikke forstå . . ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #94 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mjaaa, er det sant egentlig? Mtp. de enorme mørketallene og lave domfellelsesraten når det kommer til voldtekt. Det er så og si risikofritt å voldta. Anonymkode: 4f228...09c Visst er det sånn det er. Men det betyr ikke at verden ikke er farlig for mennesker her i Norge også. Norge er gjerne det tryggeste landet i verden på nærmest alle områder. Norge er verden light, og er man redd her til lands, så burde man kanskje rasjonalisere verdensbildet litt. Det er livsfarlig å leve, vi skal alle oppleve sorg og smerte. Men jeg forstår at det kan være vanskelig å akseptere dette i barnehagen Norge. Å kalle Norge for barnehage er meny som et komplement, og noe jeg setter pris på ved dette landet Anonymkode: 76812...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #95 Del Skrevet 15. juni 2024 senior skrev (Akkurat nå): Forstår unge norske kvinner hvor priviligerte de er? Det var et ganske dristig spørsmål å stille på et kvinneforum. Og så får mannen generelt også så hatten passer . . Men når vi skal holde oss til det som var saken, nemlig datingmarkedet, tyder jeg svarene her på et ubetinget NEI. De forstår det ikke . . Eller vil de ikke forstå . . ? Eller forstår ikke mannen som spør fra starten av?? For det er problemet i hver eneste samtale noen har om dating markedet. De har absolutt ingen forståelse og vil kun tenke gruppe. De er ute av stand til å se variasjoner, å derfor vil aldri samtalen bli noe mer nyansert enn kvinner liker ikke menn buhu. De tar aldri til seg så mye som en setning med innblikk. Aldri! Å jeg har hatt denne diskusjonen i over 2 hele år med ulike menn både i Norge og internasjonalt, det er alvorlig hvor mange som ligger laaaaaaaangt bak i sosial forståelse. De evner det ikke, bare meg meg gruppe gruppe, forklaringer som skal beskytte meg fra at jeg er skyld eller må fortsette å lete eller er nødt til å bli kjennt med folk bla bla bla hat hat hat ✨️ta ifra kvinner rettigheter✨️ Anonymkode: 5fa85...507 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #96 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): om jeg ikke kan få meg, sex en hustru og en familie må jeg i det minste få lov til å bruke heroin som en håndteringsmekanisme uten å frykte straffeforfølgelse forventer du at jeg skal lide meg igjennom ensomheten og differensieringen, og godta at jeg må være en del av samfunnet og bidra til å opprettholde livene til de som er heldigere enn meg, helt edru? det er ondskap Anonymkode: 6d958...64a Du prater som et bortskjemt barn. «Buhuu mamma! får jeg ikke viljen min så har jeg rett til ditt og datt og jeg vil ødelegge for alle som har det ikke jeg har». I og med du virker så veldig umoden så tenker jeg at du er svært ung og det er stort håp om at du kan komme på bedre tanker. For det første er er det ingen som ønsker seg en umoden partner. Ingen som vil ha barn med et barn. En maskulin egenskap er nettopp dette å ta ansvar og ikke spille offer, eller å skylde på noen. Synd om du sliter på datingmarkedet. Men da mangler du muligens noen nøkler for å lykkes med kvinner. Du finner ikke disse nøklene ved å oppføre deg eller å tenke som den bortskjemte ungen som ikke får det som han vil. Skjønner du ikke at tankegangen din ødelegger for deg selv? Ta tak. Skyv vekk tankene på at noen skylder deg noe. Begynn nå å være hyggelig mot alle du møter. Slikt tiltrekker. Bitterheten må vekk for den lyser så til de grader gjennom, og er noe av det minst attraktive og frastøtende man bringer til torgs om man ønsker seg en kjæreste. Anonymkode: 091f9...8b5 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 15. juni 2024 #97 Del Skrevet 15. juni 2024 Glad jeg har andre hobbyer en dere andre menn😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #98 Del Skrevet 15. juni 2024 Blåmonster skrev (10 minutter siden): Glad jeg har andre hobbyer en dere andre menn😅 Hvilke hobbyer har du? 😊 Anonymkode: 5fa85...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #99 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du prater som et bortskjemt barn. «Buhuu mamma! får jeg ikke viljen min så har jeg rett til ditt og datt og jeg vil ødelegge for alle som har det ikke jeg har». I og med du virker så veldig umoden så tenker jeg at du er svært ung og det er stort håp om at du kan komme på bedre tanker. For det første er er det ingen som ønsker seg en umoden partner. Ingen som vil ha barn med et barn. En maskulin egenskap er nettopp dette å ta ansvar og ikke spille offer, eller å skylde på noen. Synd om du sliter på datingmarkedet. Men da mangler du muligens noen nøkler for å lykkes med kvinner. Du finner ikke disse nøklene ved å oppføre deg eller å tenke som den bortskjemte ungen som ikke får det som han vil. Skjønner du ikke at tankegangen din ødelegger for deg selv? Ta tak. Skyv vekk tankene på at noen skylder deg noe. Begynn nå å være hyggelig mot alle du møter. Slikt tiltrekker. Bitterheten må vekk for den lyser så til de grader gjennom, og er noe av det minst attraktive og frastøtende man bringer til torgs om man ønsker seg en kjæreste. Anonymkode: 091f9...8b5 du forstår ikke hva jeg sier overhode. Dette handler ikke om meg og å skaffe meg en kjæreste. Dette handler om samfunnsstruktur og det offentliges rolle, spesifikt dets skala og inngrep i det personlige liv i en verden hvor de intrasosiale forskjellene stadig blir større. Om de blir det, må statens rolle nødvendigvis bli mindre. Du kan ikke ha en uregulert sosial sfære samtidig som du opprettholder en stor velferdsstat og et strengt lovverk. Det er avhengig av et noelunde likt sosialt utgangspunkt og like muligheter for alle, dette er ulikheter du er ute av stand til å observere, tilsynelatende. Et fritt seksuelt og romantisk, sosialt marked, slik som det praktiseres i dag er uoverstemmelig med et regulert og universelt økonomisk et, på grunn av reproduksjonens mekanikk. Og siden staten ikke kan tvinge kvinner til å gifte seg må vi nødvendigvis deregulere og privatisere det offentlige i tråd med felleskapets synkende verdi. Jeg vet ikke hvordan jeg kan forklare dette klarere. Nå, kan du slutte med personangrepene og latterliggjøringen og bare gi meg heroinet mitt? Anonymkode: 6d958...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 15. juni 2024 #100 Del Skrevet 15. juni 2024 (endret) Hermann skrev (9 timer siden): Unge norske kvinner er ekstremt heldige på dating markedet. Bare tenk på det. Alle samfunnstrender går i deres favør. Det blir født en del flere menn enn kvinner. Siden menn går etter litt yngre kvinner, så tjener det kvinnene at generasjonene blir mindre og mindre (lav fruktbarhet i mange år). Siden det er veldig mange eldre å plukke av, men ikke like mange for mennene å velge i. Innvandringen er for det meste menn. Klart, det er ikke alle som er interessert i slike forhold, men det plukker likevel bort konkurrenter og gjør alt mye enklere. Det er enkelt å fylle kravene menn har. Som i hovedsak er å være snill og pen + kjemi. Mens det er blitt værre å fylle kravene kvinner har for menn. Som er å være en respektabel mann, med alt på stell og ikke minst å være kjekk. Høykonkurranse samfunnet med fri flyt av folk varer og tjenester er så tøff at flere faller fra. De er ikke gode nok for en tøff verden. Alt går de unge kvinnenes vei. Hva tenker dere om dette? Når alt kommer til alt så har de fleste kvinner kun simple minimumsverdier der en mann innfrir så lenge han kan oppføre seg, viser normal grad av folkeskikk, har sosiale antenner, respekterer kvinnen, er likestilt i det daglige, vasker seg og holder seg sånn høvelig fysisk OK, og så handler det om kjemi utover det. Problemet i dag er at det er så altfor mange menn der ute som ikke innfrir disse minimumsverdiene, som igjen gjør at kvinner skrur opp skepsisen enda noen hakk og ser seg nødt til å legge ved enda flere krav for å sjalte ut de verste menn i tidligst mulig fase. Det er ikke godt nok av den store gruppen norske menn/gutter å behandle kvinner som sexobjekt og hushjelp samtidig som man tøffer seg med fake "bro"-maskulinitet for å maskere sine usikkerheter, hvor man overlesser kvinner med dickpicks og indirekte pornofantasier, der mannen knapt klarer å føre en givende sosial samtale pga mangel på sosial intelligens og tyr til ghosting eller respektløshet i mangel på emosjonell intelligens eller i frykt for å vise følelser. Det nytter ikke å være en "priviligert" kvinne med mange valgmuligheter når standarden på valgmulighetene har sunket som en stein i takt med tiden og de teknologiske mulighetene som har kommet. Menn i dag må ta seg sammen og bli bedre mennesker. Gentlemans-faktene, genuiniteten og seriøsiteten har forsvunnet helt fra majoriteten norske menn. Der er hèr dissonansen i dagens kjønnsbalanse ligger. Og en god start er at du slutter å synes synd på deg selv samtidig som du slutter med å belemre kvinner for dine egne forbedringspotensialer. Endret 15. juni 2024 av Bombasi 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå