AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Del Skrevet 14. juni Jeg har en kattepus som trenger pass når jeg skal være borte i drøyt tre måneder. Jeg står for mat, kattesand og dyrlegeutgifter hvis det skulle skje noe med katten (den er forsikret, vaksinert og chippet) Har ikke råd til å betale over 20 000,- for kattepass. Har skjønt at mange passere tar 6-7000,- pr måned. Anonymkode: bc7a6...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Del Skrevet 14. juni Du har ikke noen venner/ bekjente som har vurdert å skaffe seg katt sånn de kanskje ville prøvd å passe? Men det er vel vanskelig om du er borte hele sommeren. Hadde ikke jeg hatt katt skulle jeg gjerne ha passet den 💐 Anonymkode: 1aeda...0df 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har ikke noen venner/ bekjente som har vurdert å skaffe seg katt sånn de kanskje ville prøvd å passe? Men det er vel vanskelig om du er borte hele sommeren. Hadde ikke jeg hatt katt skulle jeg gjerne ha passet den 💐 Anonymkode: 1aeda...0df Nei jeg har ikke venner som vurderer å skaffe seg katt, og katten min er utekatt så det beste for den er å få være ute når den bor hos kattepasseren. Dette er i januar, februar og mars neste år. Ts Anonymkode: bc7a6...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei jeg har ikke venner som vurderer å skaffe seg katt, og katten min er utekatt så det beste for den er å få være ute når den bor hos kattepasseren. Dette er i januar, februar og mars neste år. Ts Anonymkode: bc7a6...70b Du kan ikke ha katten ute med mindre noen bor hos deg. Hva med å høre om noen vil bo gratis i boligen din de månedene mot å passe katten? Anonymkode: eb1bc...fb1 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Del Skrevet 14. juni Ansvar med å ha dyr. Ingen ferie før dyret er sikret pass selvfølgelig. Lag annonnse på finn.no. HUSK bli kjent med personen om det er en fremmed!!! Anonymkode: 66819...e1d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Del Skrevet 14. juni Hadde lett gjort det for familie og gode venner, så hør med de Anonymkode: d1d96...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Del Skrevet 14. juni Kan ikke tenke meg at noen vil passe en katt gratis i 3 mnd, å i tillegg måtte bo hos deg for å tilpasse seg kattens vaner. Anonymkode: 7071b...e47 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Del Skrevet 14. juni Nå er jeg ikke i en situasjon hvor det er mulig, men jeg hadde lett gjort det om her hadde tenkt på noe slikt da jeg var uten forpliktelser. Anonymkode: 195cc...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #9 Del Skrevet 14. juni Jeg ville ikke gitt katten min til hvem som helst. Sørg for å ha en kjennskap til de du gir katten til. Anonymkode: 1a3c6...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aureka Skrevet 14. juni #10 Del Skrevet 14. juni (endret) Noen bor gratis hos deg og passer katten. Det finnes FB grupper . Jeg er selv meget glad i dyr, men jeg er også veldig glad i å reise. Derfor har jeg ikke egne dyr, men passer gladelig for venner når de trenger. Endret 15. juni av Aureka 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en kattepus som trenger pass når jeg skal være borte i drøyt tre måneder. Jeg står for mat, kattesand og dyrlegeutgifter hvis det skulle skje noe med katten (den er forsikret, vaksinert og chippet) Har ikke råd til å betale over 20 000,- for kattepass. Har skjønt at mange passere tar 6-7000,- pr måned. Anonymkode: bc7a6...70b Vi passet en skogskatt hos oss i nesten et halvt år i mens matmor studerte i utlandet. Var bare koselig. Hadde ikke tenkt tanken på å ta betalt for det. Men dette var jo en vennetjeneste. Hadde du derimot lagt ut annonse på Finn kunne jeg nok godt funnet på å ta kontakt for å passe uten ta betalt🙂 Anonymkode: 15863...c23 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Del Skrevet 15. juni Kom på en ting til. Da jeg var 20 år og enda bodde hjemme trengte en tante kattepass i 4 uker. Da var det helt topp å ‘få bo alene 4 uker hos henne for å passe katten. Har du noen tantebarn eller venners barn som kanskje kunne likt det samme? Anonymkode: 15863...c23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13 Del Skrevet 15. juni Bor du på en studentplass? Det er mange dyreglade studenter som bor uten dyr. Som nok med glede ville passet hos seg. Eller til og med bodd hos deg gratis for å spare penger. Anonymkode: 8000e...6b7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ansvar med å ha dyr. Ingen ferie før dyret er sikret pass selvfølgelig. Lag annonnse på finn.no. HUSK bli kjent med personen om det er en fremmed!!! Anonymkode: 66819...e1d Det er ikke ferie jeg skal på. Ts Anonymkode: bc7a6...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Del Skrevet 15. juni Det er ikke akkurat heldagsjobb å passe en katt da, bare å gi mat og la den få lufte seg litt. Hadde gjort det gratis om jeg bodde i nærheten. Anonymkode: 1bed0...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Del Skrevet 15. juni Kanskje du kan annonsere etter en student, eller noe, som ønsker seg en ferie fra kollektivet sitt og da kan bo hos deg for å passe katten. Men du bør fortsatt betale noe for det. Eller at du hører med en nabo (ungdom i nabolaget) som man se etter katten, slippe den inn og ut (montere katteluke i forkant av reisen din?), gi mat, kos osv. Men det bør du også betale noe for. Anonymkode: 8d32a...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #17 Del Skrevet 15. juni Noen jeg vet av brukte en student. Studenten fikk bo gratis mot å passe dyrene og huset. Anonymkode: b515f...bad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Del Skrevet 15. juni 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en kattepus som trenger pass når jeg skal være borte i drøyt tre måneder. Jeg står for mat, kattesand og dyrlegeutgifter hvis det skulle skje noe med katten (den er forsikret, vaksinert og chippet) Har ikke råd til å betale over 20 000,- for kattepass. Har skjønt at mange passere tar 6-7000,- pr måned. Anonymkode: bc7a6...70b Trusted Housesitters, så lenge du har et hus de kan bo i. Blir nok vanskelig å finne noen som tar katten hjem til seg i så mange måneder gratis. Anonymkode: 70323...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19 Del Skrevet 15. juni På Finn har jeg sett mange annonsere for at de vil passe katter og hunder, så tror du kanskje kan finne noen der Anonymkode: c0580...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #20 Del Skrevet 15. juni Hadde jeg ikke hatt katt sjøl, kunne jeg fint ha gjort det. Jeg ville dog ikke hatt ansvaret for en utekatt på et nytt sted, så da måtte vi i utgangspunktet bodd veldig tett på hverandre, Anonymkode: f5869...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå