Gå til innhold

Harvard-studie bekrefter at aliens kan være blant oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men spørsmålet er: Er de også å finne i Norge; kanskje til og med på Kvinneguiden? Hva tror dere ...?

Harvard researchers suggest aliens may live among us, underground or on moon

https://ktla.com/news/local-news/harvard-researchers-suggest-aliens-may-live-among-us-underground-or-on-moon/

Quote

“UAP may reflect activities of intelligent beings concealed in stealth here on Earth (e.g., underground), and/or its near environs (e.g., the moon), and/or even ‘walking among us’ (e.g., passing as humans),” wrote Tim Lomas and Brendan Case of Harvard’s Human Flourishing Program and biological anthropology professor Michael P. Masters of MTU in a report this month. “Although this idea is likely to be regarded [skeptically] by most scientists, such are the nature of some UAP that we argue this possibility should not be summarily dismissed, and instead deserves genuine consideration in a spirit of epistemic humility and openness.”

 

Anonymkode: 7c3ca...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger aliens å være farlig? Hva er aliens? Mennesker ville også vært aliens på en annen hjemplanet enn deres. Det er godt mulig det er aliens blant oss. Har du hørt om starseed?

Mange barn som blir født nå sies nettopp å være starseed og det er derfor verdensbefolkningstallet er gått så mye mer opp nå, kontra hvordan det var før for 100 år siden.

Jeg utelukker ikke selv at jeg er fra en annen planet - dvs aliens, men jeg ser ikke på meg som skremmende. Hvorfor er mange så redde for aliens og at de skal komme hit? Jeg trur ikke det er noe å være redde for, men aliens kan være mer utviklet i deres rase enn mennesker er og de er her for å hjelpe oss mennesker med bl.a. ny teknologi, nye medisinske fremskritt, nytt klima tiltakk og annet som vil gjøre livet lettere og føre til mindre jobb

Nå er det mye sykdom i samfunnet. Mange er uføre og mange i arbeid og i forhold har det ikke bra. Ting er absolutt ikke helt som ment til

Jeg ønsker aliens velkommen jeg ;)

Anonymkode: 23388...d17

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliens kommer bare til USA av en eller annen grunn. Aliens blir observert som oftest på plasser i USA der folk har lav uttdanning. Rart med det.

 

Kanskje de kan lære oss noe? 👽
 

Anonymkode: 45039...889

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt finnes de. Og selvsagt finnes de også i Norge- som i resten av verden. 
Men hadde de vært onde og ute etter å ta oss hadde de gjort det for lenge siden. 

Anonymkode: e8d8b...a3a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger aliens å være farlig? Hva er aliens? Mennesker ville også vært aliens på en annen hjemplanet enn deres.

Anonymkode: 23388...d17

Ja, og historisk sett har vi behandlet nye steder og mennesker helt upåklagelig.

eller vent…

Anonymkode: b66da...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid følt meg som en alien. Hadde vært fint å møte andre som også er det.

Anonymkode: f4142...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selvsagt finnes de. Og selvsagt finnes de også i Norge- som i resten av verden. 
Men hadde de vært onde og ute etter å ta oss hadde de gjort det for lenge siden. 

Anonymkode: e8d8b...a3a

Er stor sannsynlighet for at de allerede har tatt oss, men pga kvantemekanikk og bølgekollaps så lever vi videre i en verden der de enda ikke har utryddet oss.

Anonymkode: 45760...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de kommer til jorden som slimete snegleskapninger og lurer seg inn i oss mens vi spiser eller sover. På den måten overtar de kroppen vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har alltid følt meg som en alien. Hadde vært fint å møte andre som også er det.

Anonymkode: f4142...4da

Hvordan føles dette?

Anonymkode: 95963...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan føles dette?

Anonymkode: 95963...9f3

Kanskje det er dette som er grunnen til epidemien med alle som føler seg født i feil kropp. 

Anonymkode: b66da...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 0.00):

Men spørsmålet er: Er de også å finne i Norge; kanskje til og med på Kvinneguiden? Hva tror dere ...?

Harvard researchers suggest aliens may live among us, underground or on moon

https://ktla.com/news/local-news/harvard-researchers-suggest-aliens-may-live-among-us-underground-or-on-moon/

 

Anonymkode: 7c3ca...96f

Å "bekrefte at aliens kan være blant oss" er en mildt sagt diffus setning. Tar vi høyde for at det kan finnes andre sivilisasjoner og at de teoretisk kan komme til oss så kan absolutt alle "bekrefte at det finnes aliens blant oss".

Anonymkode: 0d3c2...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...