Lena89 Skrevet 14. juni #1 Del Skrevet 14. juni (endret) Hei!🙂 Tips for en vellykket kjendisparty? 👡 Bursdagsfeiring med venner. 🎉 Endret 15. juni av Lena89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Del Skrevet 14. juni Hadde hata det. Anonymkode: 07656...9c2 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 14. juni #3 Del Skrevet 14. juni Hadde vært mer gøy hvis alle måtte kle seg ut som pokemons, og bursdagsbarnet "got to catch them all". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Del Skrevet 14. juni Voyeur skrev (2 timer siden): Hadde vært mer gøy hvis alle måtte kle seg ut som pokemons, og bursdagsbarnet "got to catch them all". 🤣🤣🤣 Anonymkode: 7c22f...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Del Skrevet 14. juni Gøy å kle seg ut som kjendis, men ikke felles gjettelek Anonymkode: 7c22f...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Del Skrevet 14. juni Omg, skal på "utkledningsfest" i morgen. Har lyst til å melde meg syk, det er SÅ kleint 😵💫 Anonymkode: f888f...02d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Del Skrevet 14. juni Tips for en vellykket bursdagsfeiring med utkledning, er å invitere folk som synes sånne ting er gøy. Jeg virkelig hater å kle meg ut, så ville ikke likt det uansett. Er invitert i fest/bursdag senere i sommer og alle må kle seg sånn at det er lett å se hvilket tiår man er født. Kommer ikke til å gå og kan ikke forstå hvorfor man ikke bare kan få kle seg i det man ønsker selv. Anonymkode: 20d81...616 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tips for en vellykket bursdagsfeiring med utkledning, er å invitere folk som synes sånne ting er gøy. Jeg virkelig hater å kle meg ut, så ville ikke likt det uansett. Er invitert i fest/bursdag senere i sommer og alle må kle seg sånn at det er lett å se hvilket tiår man er født. Kommer ikke til å gå og kan ikke forstå hvorfor man ikke bare kan få kle seg i det man ønsker selv. Anonymkode: 20d81...616 Du kan jo kle deg i 2020 tiåret Anonymkode: e8e8b...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan jo kle deg i 2020 tiåret Anonymkode: e8e8b...92f Tror du vedkommende er fire år? Anonymkode: e7c37...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tips for en vellykket bursdagsfeiring med utkledning, er å invitere folk som synes sånne ting er gøy. Jeg virkelig hater å kle meg ut, så ville ikke likt det uansett. Er invitert i fest/bursdag senere i sommer og alle må kle seg sånn at det er lett å se hvilket tiår man er født. Kommer ikke til å gå og kan ikke forstå hvorfor man ikke bare kan få kle seg i det man ønsker selv. Anonymkode: 20d81...616 Samme her. Takker nei hvis det innebærer mer enn å ta på seg mer enn et hodeplagg eller et par briller for å kle seg ut. Anonymkode: cd0a9...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Del Skrevet 15. juni Takker konsekvent nei til alle utkledningsfester! Jeg er 32, men har hatet sånne fester så lenge jeg kan huske. Anonymkode: de9f9...e80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Del Skrevet 15. juni Jeg setter uendelig mer pris på å dra på fest i min nyeste sommerkjole framfor å gå kledd som Elton John/Lady Gaga/Madonna/Marilyn Manson/whatever. Anonymkode: a1761...0e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 15. juni #13 Del Skrevet 15. juni Ville hatt lav terskel på hva som regnes som utkledning. Å sminke seg som kjendisen eller gå med solbriller/annen småting som kan minne om en kjendis kan være bra nok. Jeg kan synes det er gøy med utkledningsfest, kommer litt an på temaet. Men når en god venn har bursdag stiller jeg selvsagt, og det med godt humør. Temaet på en bursdagsfeiring bør da være opp til den som har bursdag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde hata det. Anonymkode: 07656...9c2 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Omg, skal på "utkledningsfest" i morgen. Har lyst til å melde meg syk, det er SÅ kleint 😵💫 Anonymkode: f888f...02d AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tips for en vellykket bursdagsfeiring med utkledning, er å invitere folk som synes sånne ting er gøy. Jeg virkelig hater å kle meg ut, så ville ikke likt det uansett. Er invitert i fest/bursdag senere i sommer og alle må kle seg sånn at det er lett å se hvilket tiår man er født. Kommer ikke til å gå og kan ikke forstå hvorfor man ikke bare kan få kle seg i det man ønsker selv. Anonymkode: 20d81...616 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Takker nei hvis det innebærer mer enn å ta på seg mer enn et hodeplagg eller et par briller for å kle seg ut. Anonymkode: cd0a9...79b AnonymBruker skrev (1 time siden): Takker konsekvent nei til alle utkledningsfester! Jeg er 32, men har hatet sånne fester så lenge jeg kan huske. Anonymkode: de9f9...e80 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg setter uendelig mer pris på å dra på fest i min nyeste sommerkjole framfor å gå kledd som Elton John/Lady Gaga/Madonna/Marilyn Manson/whatever. Anonymkode: a1761...0e6 Ts: Tips til arrangement av utkledningsfest? Seks randoms på kg som ikke er invitert: Vi hater utkledningsfester. Anonymkode: e7c37...b86 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Del Skrevet 15. juni Så det er utkledningsfest, hvor man kan kle seg ut som hvilken som helst kjendis? Gøy! Jeg jobber jo faktisk litt med ekte kjendisfester (lanseringer og premierefester og slikt). Det vi ofte har, er jo rød løper da om det er en premiere, pluss en fotovegg og roll-ups med logoer og sponsorer på. Og fotografer/journalister, selvsagt. Noe sånt når de kommer inn er jo gøy. Ta bilde av alle posert som kjendisen de er, på den røde løperen, foran en fotovegg som du bare kan lage av et gardin i gull eller noe. Så kan man jo ha beste kostyme, eller lookalike konkurranse. Om folk liker å stå på scenen og showe litt, så kan de jo gjøre sin beste etterlikning. Premien kan være en Oscar-statuett, du får sikkert sånn i plast på nærmeste nettbutikk. Skal du først shoppe rundt så hadde det vært gøy med life size cardboard cutouts av diverse kjendiser, men aner ikke pris og tilgjengelighet på dette. Hvis en kompis ikke har lyst til å kle seg ut, så kan han være livvakten til en annen kjendis, bare å stille i dress med sånn propp på øret. Har du en venn som kan stille tidlig, så kan han jo være dørvakt med samme outfit. Må ha sånn tau man sperrer av med og slipper inn folk med. Høy champagneføring, gjerne et champagnetårn om du kan 😃 Masse ballonger, hold det i gull og glitter. Ellers så har jeg et generelt tips til utkledningsfester, det er å ha litt "props" som oppblåsbar luftgitar og parykker og hatter og solbriller til overs, selv han som ikke gadd kledd seg sånn ut vil ende opp med den rosa parykken og elvis-solbrillene til sist. Anonymkode: b04c2...95e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg setter uendelig mer pris på å dra på fest i min nyeste sommerkjole framfor å gå kledd som Elton John/Lady Gaga/Madonna/Marilyn Manson/whatever. Anonymkode: a1761...0e6 Du kan gå som Emilie Enger Mehl. Da kan du bruke sommerkjole og bare se søt ut Anonymkode: 657af...e93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #17 Del Skrevet 15. juni Jeg ble bedt i et kjendisparty. Av en god bekjent. Hadde aldri vært med på noe sånt, så jeg var litt skremt. Folk sto i mindre grupper og pratet avansert om ny lyrikk og all slags dritt. Men jeg var der for øl. Anonymkode: 85faa...f5e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ts: Tips til arrangement av utkledningsfest? Seks randoms på kg som ikke er invitert: Vi hater utkledningsfester. Anonymkode: e7c37...b86 Det står «tips til et vellykket kjendisparty». Da er det helt innafor å svare at mitt beste tips er å invitere folk som synes sånne ting er gøy 🤷♀️. Anonymkode: 20d81...616 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19 Del Skrevet 15. juni Madonna på 80 tallet. Med strutteskjørt.kors. krøllete hår med hårbånd. Masse skinn på armene og netting. Anonymkode: 5db30...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena89 Skrevet 15. juni Forfatter #20 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ble bedt i et kjendisparty. Av en god bekjent. Hadde aldri vært med på noe sånt, så jeg var litt skremt. Folk sto i mindre grupper og pratet avansert om ny lyrikk og all slags dritt. Men jeg var der for øl. Anonymkode: 85faa...f5e 😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå