AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Del Skrevet 14. juni Søsken er 7 og 3,5. Anonymkode: f4272...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Del Skrevet 14. juni 7 åringen ja, 3,5 åringen kanskje. Veldig avhengig av barna. Anonymkode: 1bec4...5cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 14. juni #3 Del Skrevet 14. juni Hadde hatt 0 problem med det. Hvis den på 10 er ansvarsfull. Og en er borte bare en kort tid. Selv passet jeg på mine små søsken fra jeg var rimlig ung. Var fast barnepasser for nabo unger fra jeg var 11 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Del Skrevet 14. juni Ikke en på 3,5 år, de er troendes til å finne på mye rart, feks komme seg ut. Anonymkode: 1bba7...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Del Skrevet 14. juni Ja, null stress Såfremt ikke den eldste har kraftig autisme, nr to ADHD av dimensjoner og nr 3 multihandikappet med hjemmerespirator Anonymkode: ea61b...183 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Del Skrevet 14. juni Det kommer an på 10-åringen, 3-åringen, søskenforholdet og hvor lang butikktur det er snakk om. Nå er min bare 2,5 men ingen 10-åring kunne passet henne over tid og jeg hadde følt meg trygg.. ikke sånn som hun er akkurat nå i aktivitetsnivå, modenhet og størrelse/styrke. Anonymkode: 5b45d...1ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Del Skrevet 14. juni Om 10 åringen var moden og ansvarlig, så kunne jeg ha gjort det. Måtte nok ha vært en jente. Anonymkode: f4426...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juni #8 Del Skrevet 14. juni Ja, det kunne jeg gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #9 Del Skrevet 14. juni Jeg ville ikke ha gjort det helt ærlig. Men jeg er ikke forelder. Det bare høres ut som en oppskrift på katastrofe Anonymkode: 217f5...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 14. juni #10 Del Skrevet 14. juni Nei. mine på 8 og 10 år får være alene hjemme i maks 1 time. tenker en 10 åring kan ikke redde ut eller ta ansvar for to småsøsken hvis det brenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #11 Del Skrevet 14. juni 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg ville ikke ha gjort det helt ærlig. Men jeg er ikke forelder. Det bare høres ut som en oppskrift på katastrofe Anonymkode: 217f5...0be Ok. Dramatisk. Ikke gitt at det fungerer for alle, men å denne dommedagsprofetien fra en barnløs var jo i beste fall underholdene. Anonymkode: 8699c...6d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #12 Del Skrevet 14. juni Det er opp til deg og hvor mye du stoler på den eldste 😊 PS. Jeg tror det kommer til å gå helt fint. Anonymkode: 2ce78...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #13 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er opp til deg og hvor mye du stoler på den eldste 😊 PS. Jeg tror det kommer til å gå helt fint. Anonymkode: 2ce78...929 Tiåringen er jo ikke problemet, men treåringen. Anonymkode: 1bba7...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 14. juni #14 Del Skrevet 14. juni Jeg syns nok egentlig ikke at en 10 åring skal ha ansvaret for en 3 åring. Tenk hvis noe skulle skje, så får faktisk eldstemann ansvaret for å få alle i sikkerhet. 7 åringen klarer mye selv, men en på 3 år trenger mer hjelp. Jeg ville i det minste tatt med yngstemann, de to eldste kan nok passe på hverandre en kort stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juni #15 Del Skrevet 14. juni En 7 åring ja, men ikke en 3,5 åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #16 Del Skrevet 14. juni Nei Anonymkode: 721fd...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 14. juni #17 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søsken er 7 og 3,5. Anonymkode: f4272...a9d Ja har 10 åring funksjonshemning ..? 10 år kan vel passe andre unger noen timer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #18 Del Skrevet 14. juni Ja, ingen problem, lenge barnet er ansvarsfullt. Som 11 åring passet jeg fast et par ganger i uken et barn på 9 måneder, 2 timer på ettermiddagen, mens begge foreldrene var på jobb. Gikk helt fint. Anonymkode: b5a11...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. juni #19 Del Skrevet 14. juni (endret) Ja. Om ikke hadde jeg feilet totalt i oppdragelsen. Endret 15. juni av Perle 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #20 Del Skrevet 14. juni Ja, for en kort stund. Men ikke hvis du har tenkt å handle en time liksom. Vet om ei på 7 år som passet lillesøsken på 2-3 år i ca 30-40 min. Anonymkode: 91ca3...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå