Gå til innhold

Hvorfor så viktig for eksen at jeg finner meg nye hobbyer?😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grevling skrev (1 time siden):

Folk takler ikke så lange tekster i denne epoken hvor de fleste har et oppmerksomhetsspenn som en gullfisk. Det må skje nå, og fort  som et tiktok klipp!

Det er ikke det som er problemet men at TS har skrevet så uendelig langt om en fillesak. Det hadde holdt med 2-3 setninger.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er bekymret for deg. Han tenker at det er bra for deg om du får deg noen hobbyer. Det er også naturlig at han vil ha mindre kontakt. Vil sikkert ikke miste helt kontakt med deg, men han vil ikke bli sammen med deg igjen. 

Du må bli litt mer opptatt av deg selv. Hva liker du å gjøre? Hva synes du er morsomt? Hvilken musikk liker du å høre på? Hvilke steder vil du dra? Bli hovedpersonen i ditt eget liv. 

Anonymkode: a2f23...1a2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS jeg forstår det sånn at an spurte deg om hvordan det går, og hva du har gjort mens han var på jobb. Og så har du skrevet en essay om dagen din, der du ikke gjorde noe spesielt?  

Og så sier han, hva med en hobby. 

Jeg tenker at han er helt sikkert veldig snill og vil at du skal fylle dagen din med innhold. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Anonymkode: 444cb...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke du også😂🙁

Anonymkode: 444cb...a7a

Det er mange måter å engasjere seg i frivillig arbeid på, å gjøre en innsats for andre som trenger det er bedre enn mange hobbier, tenker jeg. 
Røde kors, kirken, Sanitetsforeningen, f eks? 

Anonymkode: 57357...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt og intenst. Er du sånn gom vanlig, vil jeg anbefale å moderere deg.

Husk, det er bare en mann. Aldri verdt en tåre.

Anonymkode: 65056...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære vene... 

Ja, han forsøker å fase deg ut, samtidig som at han ønsker at du skal ha det bra. Da må du være sterk og kutte han først som sist slik at du faktisk blir tvunget til å oppsøke livet NÅ, i stedet for om 6-12 måneder når han endelig har klart å fase deg ut, eller til slutt kutter deg tvert (kanskje han får seg ny dame). 

Så, gjør deg selv en tjeneste og vær føre var: Kutt han ut, eller reduser kontakten til et par smser i uken maks, og så lager du deg et nytt og bedre liv med innholdsrike hobbyer og interesser. Han er lost case uansett, dere to blir ikke sammen igjen, så det er bare å slutte å håpe og hoppe i det og se hva verden utenfor har å by på. Dette går bra, just do it. And do it now. 

Anonymkode: 2dc0b...3f8

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker alt for mye energi på forholdet som er over (lengden på teksten sa dette) . Gå videre. 

Anonymkode: e0d97...6db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtenker ❤️ Helt vanlig å gjøre når man er forelsket.

Anonymkode: 5986f...8fd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffffff... Altså, hva er det du sitter og venter på? Det er slutt, han er tydeligvis ikke interessert lenger, og du er tydeligvis aaaaaaltfor interessert. Om han er så smart som du påstår, merker han garantert at du fortsatt vil ha ham, og det kan være rimelig slitsomt i lengen. Hadde han vært interessert i å komme tilbake til deg, ville han sagt noe for lengst.

På ett eller annet tidspunkt kommer han til å finne en annen. Det er like greit å bare akseptere en gang for alle at det er over, begynne å komme seg videre først som sist. Det er flaut å innrømme det, men jeg kjenner meg igjen. En gang i tiden mente jeg det var romantisk å sitte og pine og lengte etter at en fyr skulle komme tilbake til meg. Men vet du hva? Det er ikke det. Det er verdiløst, det fører ikke til noe godt, og man kaster bort livet sitt.

Om du virkelig ønsker at han skal være brutalt ærlig med deg, så får du bare ta mot til deg, si rett ut hva du føler, og be om å få vite hva han tenker. Han prøver sannsynligvis å føyse deg videre på snillest mulig måte, og det er umulig for ham å vite at du har mer behov for den brutale sannheten. Men sånn alt i alt, så bør det ikke være nødvendig for ham å si det rett ut. Du vet allerede, ut fra de tingene han sier og gjør, at følelsene ikke er der lenger.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver så lange innlegg har du allerede en hobby - Kvinneguiden. Det er nødvendigvis ikke bare positivt, og du burde finne noe hvor du kan få en relasjon til andre. 

Anonymkode: 6123b...8e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanke er at du skriver veldig godt! Det er kanskje en hobby for deg ❤️ Jeg ville lest boka di, så lengde den omhandlet noe utover dine veldig selvkritiske betraktninger, enda så underfundig de er formulert. :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går ikke hit for å lese romaner. Basert på overskriften, som hadde vært nok vil jeg si at han nok ønsker for deg at du får mer innhold i livet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/14/2024 at 5:24 PM, AnonymBruker said:

Han bryr seg om deg og vil at du skal finne noe nytt å være engasjert i.

Jeg bryr meg om min eks, far til mine barn og ble veldig glad da han fikk ny hobby. Det handler om at du vil det beste selv om du ikke vil dele livet med personen. Han er bekymret for deg. 

Han er en eks som vil at du skal få deg bedre å gjøre enn å være i mørket ditt, og han vil slippe å være bekymret for deg. 

Hva er det du holder på med jente? 

Anonymkode: 57b4d...402

Perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/14/2024 at 5:27 PM, AnonymBruker said:

Spiser sjokolade, startet muligens en smule tidlig på fredags-snacksen?🙈😬

Anonymkode: 444cb...a7a

Ok siden du svarte bokstavelig på dette vil jeg naturligvis tenke at du kanskje har en viss diagnose hvor dette er vanlig? Isåfall vil jeg påstå at du overtenker, han kommer med konstruktiv oppmuntring, han bryr seg, og det er ikke sånn at bare fordi du har informasjonen allerede er det ingen vits for noen å si til deg personlig at du kunne ha godt av å gjøre sånn og sånn. 

Men du mater bare fanatismen din og duller deg selv inn i din egen navle gjennom denne tråden, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seff skrev (På 14.6.2024 den 16.02):

Tro det eller ei, dette er ikke frekt ment, og jeg orket heller ikke å lese hele avhandlingen, men det første jeg tenkte da jeg så den altfor lange teksten din, var følgende: Hvis du skriver så lange meldinger til ham, synes han kanskje at det hadde vært fint for deg å få deg en hobby, slik at du har noe annet å holde på med enn å skrive endeløse meldinger.

Det var dette jeg også tenkte🙈

Anonymkode: bf72f...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil at du skal skaffe deg en hobby hvor du treffer andre menn og får deg en ny kjæreste så han slipper å høre mer fra deg.

Sorry, men det er faktisk det han vil.

Anonymkode: f1030...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han er en snill og omsorgsfull mann som ønsker det beste for deg, men han ønsker ikke å være sammen med deg. Dynamikken deres er helt skjev. 
 

Jeg tror han er helt ferdig med deg. Det eneste som potensielt kan endre det er en annen balanse. Der du ikke fremstår som avhengig av han. Sånn er det nå, han føler seg som en omsorgsperson og ikke en likeverdig partner. 

Løsningen, slik jeg ser det er å følge hans råd og kutte kontakten. Kanskje kan din blomstring og selvstendighet gjøre han interessert igjen på sikt, hvis ikke er det vinn vinn for du kommer til å føle deg bedre, gå videre eller finne deg en ny. 
 

lykke til! 

Anonymkode: 98433...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en hobby!
 

Han er bekymret

for deg! 

Tips! Enduro/terrengsykling. Da får du garantert mere vondt en enn ved kjærlighetssorg! Mye trim også! Og, han (og din mor) blir garantert bekymret! Downhill i Hafjell på sykkel. Kjør på, helhjelm og beskyttelse! 

Endret av Sander33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...