Gå til innhold

Bikini med brazilian trusesnitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Anjatapinjata skrev (På 16.6.2024 den 20.12):

Jeg bruker det, for jeg synes rumpa mi ser bedre ut med brazilian truse kontra bred bikinktruse. Får også mindre truseskille. Go for it om du føler deg fin i det😊

🙏👍🔥

Anonymkode: 927d8...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det kan sammenlignes med menn i tanga. Noen liker den stilen, men andre foretrekker litt mer påkledning. Vi er alle forskjellige.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 15.08):

Det er mer vanlig enn uvanlig, så det kan du bruke med god ro. 

Anonymkode: c346d...0f6

Ja. De fleste har slik bikini. Jeg syns den er fin. 

Anonymkode: 63122...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anjatapinjata skrev (På 17.6.2024 den 21.25):

Jeg har ikke sånn som typ er ren string.  Den jeg har er bredere. Jeg kler ikke string. 

Hvilken har du? Ser etter en som ikke er helt string. 

Anonymkode: 598a0...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilken har du? Ser etter en som ikke er helt string. 

Anonymkode: 598a0...259

En fra nelly😊 de har flere fine😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 12.22):

Har kjøpt meg to bikinier med brazilian "rumpe" på trusa. Føler det er så godt som string.. Kan jeg bruke det? Er tobarnsmor og skal til varmere strøk, holder meg godt, er slank og trener mye. Men er så usikker 😅 Ser jo mange andre bruker det.

Anonymkode: 36c68...50c

Det ser ille ut på 98% av dem som bruker sånne. Selv folk med fine kropper ser som oftest verre ut i disse bikinitrusene enn om de hadde brukt en vanlig som skjuler mer av rumpa. Svært mange får diger rumpe, men ikke diger som i fin. Diger som i lang. 

Anonymkode: 89031...b63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 8.17):

Det ser ille ut på 98% av dem som bruker sånne. Selv folk med fine kropper ser som oftest verre ut i disse bikinitrusene enn om de hadde brukt en vanlig som skjuler mer av rumpa. Svært mange får diger rumpe, men ikke diger som i fin. Diger som i lang. 

Anonymkode: 89031...b63

Smaken er forskjellig. Noen velger for stor størrelse. Da blir tøystykket som går foran og bak alt for langt. Det ser ikke fint ut.

Anonymkode: 63122...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal til varmere strøk med barn selv snart, og har lurt på det samme. Ville aldri gått sånn på den lokale stranden her hjemme, men har konkludert med at i syden forsvinner man mer i mengden, det er alle mulige slags kropper i alle mulige slags badetøy. Så jeg kjører på, så får ræva mi heller se lang ut, eller jeg være super harry i noens øyne🤪

Anonymkode: 62b9c...28a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Har kjøpt meg to bikinier med brazilian "rumpe" på trusa. Føler det er så godt som string.. Kan jeg bruke det? Er tobarnsmor og skal til varmere strøk, holder meg godt, er slank og trener mye. Men er så usikker 😅 Ser jo mange andre bruker det.

Veldig bra valg vil jeg si! Ble de brukt?😉🏝️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anjatapinjata skrev (På 25.6.2024 den 8.10):

En fra nelly😊 de har flere fine😊

Takk!

synes change også har noen fine🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Kjør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det å vise frem mest mulig og være sexy som er greia? På stranda vil man jo møte masse folk, så da er det kult å få noen lange blikk fra sydlandske menn..

Anonymkode: 9d305...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen bryr seg.  Jeg går ikke sånn, har aldri hatt fin nok rumpe til det.  Det er noe ytterst få damer på sånn max 18 år som har fine nok rumper til at det.    Men det er min mening. 

Anonymkode: 9be33...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest winterchild

Sorry men nej jag gillar inte det. Hade inte använt det, men vad andra vill ha på sig är verkligen whatever 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...