Gå til innhold

Hører rykter om at det er utsolgt for palestinaskjerf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stemmer det at det er vanskelig å få tak i?

Anonymkode: 02b0c...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Stemmer det at det er vanskelig å få tak i?

Anonymkode: 02b0c...fa0

Kommer uansett aldri jeg til å finne ut.

Støtter ikke religiøse gærninger, og særlig ikke religioner som forherliger vold.

  • Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner virkelig ingen som går rundt med slikt her, ingen som har pratet om at de vil ha det heller. Nå er nok jeg og min omgangskrets såpass gammel og at vi ikke henger oss på denne palestina Israel runden er vel helst de unge under 20 som går og hyler om dette i dag. Til og med de gamle som støtter Palestina som levde på hippie tiden har lagt vekk det skjerfet der.

 

Anonymkode: 8d401...d82

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg kjenner virkelig ingen som går rundt med slikt her, ingen som har pratet om at de vil ha det heller. Nå er nok jeg og min omgangskrets såpass gammel og at vi ikke henger oss på denne palestina Israel runden er vel helst de unge under 20 som går og hyler om dette i dag. Til og med de gamle som støtter Palestina som levde på hippie tiden har lagt vekk det skjerfet der.

 

Anonymkode: 8d401...d82

Jeg har brukt det i 30 år uavhengig av av det er populært nå

Ts

Anonymkode: 02b0c...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palestinaskjerf er utrolig harry da. 

Anonymkode: 00710...36e

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israelerne er sikkert igang med å produsere flere for full maskin dersom de skulle være utsolgt. 

De er jo kjent for å ha sansen for lukrative forretninger 😁

Anonymkode: d514c...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg faktisk sett det i byen jeg bor i. En demonstrasjon på torget. Free Palestina. Jeg så et par av de kledd i palestinaskjerf. Ikke så spesielt. Men veldig spesielt når jeg vet de to personene er veldig engasjert i pridemåneden og i LGBT-miljøet. Mens Palestina og Hamas som de støtter er verste sort av Sunni-muslimer, på nivå med ISIS, som ville tatt livet av de om de viste sin kjærlighet i Gaza. Hva skjer i hodene deres?

Anonymkode: fa7ac...3c9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bla ca 5 mnd ventetid på palestinaskjerf hos Palestinabutikken i Oslo. 

Anonymkode: 0ebaa...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (På 14.6.2024 den 1.35):

Kommer uansett aldri jeg til å finne ut.

Støtter ikke religiøse gærninger, og særlig ikke religioner som forherliger vold.

Palestiner kommer i alle mulige varianter. Transer, ortodokse kristne, hard core marxister, og så videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Palestiner kommer i alle mulige varianter. Transer, ortodokse kristne, hard core marxister, og så videre. 

Å gå med palestinaskjerf er en direkte støtteerklering til Hamas og oppdragsgiverne deres i Teheran.

Både Hamas og presteregimet i  Teheran består av mennesker som gladelig kaster transer og skeive fra taket på høye bygninger. Et morsomt alternativ til den sedvanlige steiningen vil jeg tro..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Israelerne er sikkert igang med å produsere flere for full maskin dersom de skulle være utsolgt. 

De er jo kjent for å ha sansen for lukrative forretninger 😁

Anonymkode: d514c...331

Ute og lufter dine antisemittiske fordommer, ser jeg

Anonymkode: 27fcc...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I dag har jeg faktisk sett det i byen jeg bor i. En demonstrasjon på torget. Free Palestina. Jeg så et par av de kledd i palestinaskjerf. Ikke så spesielt. Men veldig spesielt når jeg vet de to personene er veldig engasjert i pridemåneden og i LGBT-miljøet. Mens Palestina og Hamas som de støtter er verste sort av Sunni-muslimer, på nivå med ISIS, som ville tatt livet av de om de viste sin kjærlighet i Gaza. Hva skjer i hodene deres?

Anonymkode: fa7ac...3c9

De er vel ikke like enkle som deg. 

Alle palestinerne som har mistet hjemmene sine har naturligvis ikke tilknytning til Hamas. Denne konflikten er ikke ny, Hamas har jo ikke alltid vært en del av den. 

Noen har to tanker i hode samtidig. 

Anonymkode: 7c99d...0c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...