Gå til innhold

Mysteriet Meg


*M*

Anbefalte innlegg

Ikke alltid man har så mye å komme med nei, men koselig at du la inn et livstegn da. Blir litt bekymra når det går lang tid uten at du skriver vet du ;) .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jammen snart mandag igjen. Skulle ønske verden kunne stoppe opp litt slik jeg fikk tenke litt uten at ting skjedde samtidig.

Jeg tror jeg trenger et orakel eller noe, vil vite hva jeg skal gjøre til neste år. Føler alt står fast på ett sted og at jeg ikke yter noe spesielt.

Denne gutten jeg fortalte om tidligere i dagboken har nå faktisk snakket med meg, men han er fremdeles veldig kald mot meg. Dette gjør at det meste blir vanskelig for meg. Jeg tror hele tiden det er noe jeg har sagt eller gjort og til og med hvordan jeg ser ut som gjør at han ikke vil snakke med meg.

I går var jeg på byen med den gjengen vi vanker i, men måtte bare gå hjem fordi jeg følte meg så utilpass og "ekkel" i forhold til alle andre.

Siden de aller beste venninne mine ikke bor på samme sted som meg nå så er det vanskelig å få utløp for følelsene mine. Det er ikke så lett å fortelle slike småting over telefonen når de ikke kan se på meg hvordan jeg har det.

Jeg tror det også er en av grunnene til at jeg tar alt dette så tungt.

Nei, ny uke...ny giv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jobbing denne uken også. Får nesten ikke tid til å tenke eller gjøre noe annet. På en måte er dette bra, men jeg skulle ønske jeg fikk ting til å løse seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg hjem fra jobb. Er utrolig sliten og skulle ønske jeg bare kunne legge meg i sengen og slippe å stå opp i morgen. Jeg er veldig sliten!!

Har fått i meg mat, men føler jeg har spist altfor mye i dag. Allikevel har jeg et utrolig søtsug. Jeg satser på at jeg kan spise litt dersom jeg spiser mindre i morgen.

Får kose meg med TV'en og PC'en resten av kvelden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått i meg mat, men føler jeg har spist altfor mye i dag. Allikevel har jeg et utrolig søtsug. Jeg satser på at jeg kan spise litt dersom jeg spiser mindre i morgen.

Jeg skjønner så altfor godt hvordan det der føles, jeg også spiser godteri hver dag nå pluss altfor mye mat.

Får kose meg med TV'en og PC'en resten av kvelden.

:klem:

Kos deg i kveld :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er fælt. Men det værste er at jeg ikke har spist mye i dag, men jeg bare føler det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å flytte. Blir til en leilighet uten internett, men der kan jeg få være i fred og i tillegg er det nærmere både jobb og skole.

Nå den siste tiden har jeg slitt veldig mye med en følelse av at alle er "over" meg. Jeg får på en måte ikke puste rundt mamma og pappa. Det er for mange spørsmål og for mye jeg ikke vil si til dem. Selv om jeg vet at det ikke er bra og at jeg burde fortelle dem hva som foregår klarer jeg ikke å komme nær dem nok til at jeg vil åpne meg. Da er det lettere på KG :ler:

Nei, nå må jeg sove. Skal opp før hanen galer i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på nettet. Sitter på jobb med den bærbare PC'en og da kan jeg være på KG uten at noen bryr seg. Sliter fremdeles litt med maten merker at jeg prøver å spise så lite som mulig.

Følte ikke det var så mye mer å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at det er vanskelig å bo hos foreldrene dine når du ikke ønsker å dele med dem hvordan du sliter for tida. Jeg har heller aldri fortalt mine foreldre noe, så jeg forstår hva du mener. Håper du klarer å passe på deg selv når du flytter da, så du ikke bare blir verre! Når man har folk rundt seg må man skjerpe seg litt mer, og det kan være litt bra også. Trist at du ikke har internett der da, hva skal jeg gjøre da, uten deg her??? :grine:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker innom litt vet du. Har internett på jobb og på skolen, så jeg prøver å være her minst 3 ganger i uken.

Jeg tror ikke jeg kommer til å bli værre, fortalte min for tiden beste venninne om hva som var greia og hun ble sjokkert, men sa at hun ikke kunne tvinge i meg mat. Vi bestemte at jeg skulle si ifra dersom jeg følte meg dårlig og hun skulle si i fra dersom hun merket at jeg forandret meg både psykisk og fysisk.

Var utrolig godt å fortelle det, men allikevel så er det så personlig at jeg tror ingen vil kunne forstå grunnene til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt å kunne dele tankene med noen ja, men som regel så er det vanskelig for andre å forstå. Det er iallefall min erfaring, at de jeg har fortalt det til ikke har hjulpet meg stort fordi de ikke helt skjønner greia så lenge jeg spiser når de ser på og ikke veier 30 kg. Men godt å kunne prate med noen da, og fint at du lagde den avtalen med venninna di, så er det litt opp til deg å ta det opp når du ønsker. Det høres fint ut!

Godt å høre at du kommer innom innimellom. Vil gjerne følge litt med vet du ;) .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem:

Endelig tilbake fra en laaang påskeferie uten PC. Når jeg er borte så lenge merker jeg at jeg er mer avhengig av nettet enn jeg egentlig trodde.

Har vært en grei ferie. Har kanskje ikke fått slappet noe særlig av, men jeg har nå iallefall komt meg litt bort. Skulle ønske jeg hadde noen nær meg som forstod meg bedre enn de vennene jeg har rundt meg nå. Jeg orker ikke forklare alt i hver minste lille detalj.

Skal bli godt med litt struktur på hverdagene nå. Har vært mange dager med mye svada. Jeg vet det kommer til å bli kjempetravelt med jobbing og eksamen, men jeg har valgt det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er når man har noen dager uten nett-tilgang at man merker hvor avhengig man er :ler: . Jeg synes det var deilig jeg da, har ikke vært noe særlig på nett på en uke jeg heller, men det er noe av det første jeg gjør når jeg kommer hjem da ;) .

Trist å høre at du ikke føler at folk rundt deg forstår deg fullt ut. Det er ofte sånn med denne type problem, at det er vanskelig for andre som ikke har hatt det sånn å fullt ut forstå. Jeg har det sånn for tida at jeg synes det er litt godt at de rundt meg ikke vet eller forstår så mye, for da får jeg ikke tenkt/pratet så mye om det - for meg blir det ofte verre om jeg prater for mye om det eller jeg vet at andre rundt meg tenker mye på dette og følger med på meg osv. Men dette varierer jo veldig ut fra hvordan man har det og hva slags periode man er inne i. Tøft er det uansett å føle seg så alene. :klem:

Håper du får noen fine vårdager framover selvom det blir travelt. Håper du klarer å fokusere på det du skal gjøre!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...