Gå til innhold

Mysteriet Meg

*M*

Anbefalte innlegg

Gjest Malina
Skulle ønske jeg hadde noen nær meg som forstod meg bedre enn de vennene jeg har rundt meg nå. Jeg orker ikke forklare alt i hver minste lille detalj.

Sånn har jeg også det! Så skjønner litt av hvordan du har det :klem:

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan jeg skrive litt igjen. Er sliten, men tror nok det er byturen i går som har satt sine spor. I dag blir det kamp sammen med en klassekamerat og sikkert en is eller to i solen. Herlig.

Tusen takk for støtten Malina og Pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her nå. Har hatt det kjempetravelt. Jeg har fått ny jobb og kommet inn på studiet jeg har drømt om så lenge. Livet smiler på mange måter. Allikevel er det vanskelig å glede seg fullt ut (lurer på hva som er galt med meg) Nei, trøtt og sliten... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det har skjedd bra ting, selvom du ikke klarer å glede deg 100% over det nå. Det kommer nok!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei.

Har vært litt borte i det siste. Har ikke internett tilgang her jeg bor nå. Veldig frustrerende. Ellers er alt ok. Går litt i bølgedaler, men føler jeg takler ting bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du synes du takler ting litt bedre. Man får ta med seg alt det positive! :)

Så dumt du ikke har internett-tilgang nå da, du får ha en strålende sommer da iallefall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...