Gjest Malina Skrevet 1. mai 2006 #61 Del Skrevet 1. mai 2006 Skulle ønske jeg hadde noen nær meg som forstod meg bedre enn de vennene jeg har rundt meg nå. Jeg orker ikke forklare alt i hver minste lille detalj. Sånn har jeg også det! Så skjønner litt av hvordan du har det Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 7. mai 2006 Da kan jeg skrive litt igjen. Er sliten, men tror nok det er byturen i går som har satt sine spor. I dag blir det kamp sammen med en klassekamerat og sikkert en is eller to i solen. Herlig. Tusen takk for støtten Malina og Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 7. mai 2006 #63 Del Skrevet 7. mai 2006 Kos deg i solen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 4. juni 2006 Lenge siden jeg har vært her nå. Har hatt det kjempetravelt. Jeg har fått ny jobb og kommet inn på studiet jeg har drømt om så lenge. Livet smiler på mange måter. Allikevel er det vanskelig å glede seg fullt ut (lurer på hva som er galt med meg) Nei, trøtt og sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. juni 2006 #65 Del Skrevet 7. juni 2006 Godt å høre at det har skjedd bra ting, selvom du ikke klarer å glede deg 100% over det nå. Det kommer nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei. Har vært litt borte i det siste. Har ikke internett tilgang her jeg bor nå. Veldig frustrerende. Ellers er alt ok. Går litt i bølgedaler, men føler jeg takler ting bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. juni 2006 #67 Del Skrevet 26. juni 2006 Godt å høre at du synes du takler ting litt bedre. Man får ta med seg alt det positive! Så dumt du ikke har internett-tilgang nå da, du får ha en strålende sommer da iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå