pusla Skrevet 23. februar 2006 #21 Del Skrevet 23. februar 2006 Høres flott ut!!! God helg og koooos deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. februar 2006 #22 Del Skrevet 24. februar 2006 Heisann! Innom for å hilse på litt naboer Håper du får ei fin helg! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 24. februar 2006 Takk det samme. Alltid koselig med litt besøk fra naboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 24. februar 2006 #24 Del Skrevet 24. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 27. februar 2006 Hadde en kjempehelg. Gangsperr i magen etter å ha hatt latteranfall hele helgen. Har vært på hyttetur med en venninne. To jenter i skauen skaper mange morsomme situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Lykke- Skrevet 27. februar 2006 #26 Del Skrevet 27. februar 2006 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. februar 2006 #27 Del Skrevet 27. februar 2006 Det hørtes flott ut, du trengte en sånn helg nå. Håper du kan dra det gode humøret med deg videre uti uka . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 1. mars 2006 Da var snart en ekstra jobbeuke over. Er lei av skolen nå og skulle ønske jeg kunne jobbet fast på jobben der jeg jobber deltid. Har 4 pensumbøker i det ene faget som jeg ikke har åpnet ennå. Foreleseren og forelesningene er så kjedelige at det ikke frister i det hele tatt. Skulle ønske det straffet henne, men det går nok bare utover meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. mars 2006 #29 Del Skrevet 2. mars 2006 Det er det som er så kjipt med dårlige forelesere - de kan jo i prinsippet stinke så mye de bare vil, det er jo ikke dem det går utover!!! Urettferdig er det! Men håper du får åpnet disse bøkene snart, jeg har en tendens til å bli litt småstressa på vegne av studenter som ikke leser så mye som de bør (jeg er sånn på andre områder også, folk som har dårlig råd, men bruker penger fordet, osv. Jeg blir helt ute av meg på demses vegne!!! ). Ha en fin helg (litt tidlig, men jeg er neppe innom i morra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 3. mars 2006 Ja, nå er jeg på gli. Har komt gjennom en bok på to dager og jeg husker noe!!! Skal ha en skikkelig lese-helg og prøve å komme gjennom bok nr 2. Har også planer om å gi foreleseren en sjanse til på mandag, skal gjøre alt jeg kan for å ikke sovne. God helg til deg også vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 5. mars 2006 Helt utrolige menssmerter i dag. Holder senga og tar Naproxen for å døyve smertene. Blir nok radiolytting og et par kopper te før jeg tar kvelden. Jeg hadde egentlig tenkt å lese, men slår det fra meg slik at jeg kan slappe helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 5. mars 2006 #32 Del Skrevet 5. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 5. mars 2006 Tusen takk. Trengte det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. mars 2006 #34 Del Skrevet 5. mars 2006 En fra meg også, menssmerter stinker, det skal være sikkert!! Like greit med lesefri da, du har jo vært kjempeflink de siste dagene da, så da går det nok greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. mars 2006 #35 Del Skrevet 6. mars 2006 Heisann nabo! Ønsker deg ei flott uke, uten mens smerter og med masse lese lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 7. mars 2006 I dag har dagen vært preget av en utrolig hodepine. Den sitter foran i hodet og går ikke bort selv om jeg tar paracet. Lå lenge i sengen i dag, men som den rastløse sjelen jeg er måtte jeg opp å gjøre noe. Så nå har jeg handlet, laget gryterett og frøset den. Og det resulterte i enda værre hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 13. mars 2006 Mandag igjen! Tror det blir dansefeber og en kanne te med utrolig maneg suketter på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. mars 2006 #39 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei hei! Har du vært flink å lese siste uka da, siden du ikke har vært her? Ønsker deg ei fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 19. mars 2006 Har vært opptatt på jobb og skole ja. Tittet innom litt i dagboken, men hadde egentlig ingenting å fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå