Gå til innhold

Mysteriet Meg

*M*

Anbefalte innlegg

Etter å ha slettet dagboken min savnet jeg å ha et sted å skrive ned akkurat det jeg tenker.

Så dermed begynner jeg på nytt :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke:

Kan tenke meg at det ble litt rart uten dagbok om man har hatt det en stund,ja...selv er jeg blitt helt avhengig....

Hilsen Line! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg må innom å hilse på naboer! ;)

Er det lenge siden du hadde dagbok her eller? Jeg kan ikke husker det...men har ikke vært medlem såå lenge heller da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, følte det stod mye der jeg helst ville glemme, så da er det godt å starte med blanke ark.

Du er hjertelig velkommen her så ofte du vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!

Er inne i en skikkelig dårlig periode. Merker jeg sliter med mat og med å takle ulike typer motgang. Jeg merker at jeg er utrolig utrolig sliten.

Skriver mer i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, leit å lese at du sliter om dagen. Som du vet kjenner jeg til noe av det du sliter med. Si fra om det er noe jeg kan gjøre eller om du vil "prate" på pm/msn, så stiller jeg selvfølgelig opp for deg!!

:kose:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk.

Sender en PM en dag jeg har litt bedre tid.

Merker at jeg har overskudd til å gjøre mye, men lysten og viljen til å være blant folk er minimal. Føler jeg ikke har noe å stille opp med. Vet det høres rart ut, men sånn føler nå jeg.

I morgen skal jeg jobbe hele dagen med en ny kollega. Han har jobbet med en annen (kvinnelig) kollega før og da var han skikkelig ekkel og tok henne på låret og prøvde å ta henne på brystene osv. Gruer meg til dette.

Har bestemt meg for at dersom han begynner med noe slikt skal jeg gå ut av bilen og be han dra til pokker i vold.

Nei, får titte litt mer rundt på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt ok dag i dag.

Har vært hos legen og hatt en generell helsesjekk. Jeg var visst i svært god form, det var jammen godt å vite.

Sender deg PM i morgen Pusla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Uff, det hørtes ikke noe koselig ut med han kollegaen...håper det gikk fint den dagen! Bra du ikke finner deg i slikt! !

Nå vet jo ikke jeg helt hva du sliter med for tiden da; men håper det blir bedre etterhvert! :klem:

Jeg har også av ulike grunner hatt noen sånne down-perioder( for eks spiseforstyrrelser) og vet hvor j**** kjipt ting kan bli!

En STOR :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god :klem: til deg, gikk det bra med han kollegaen?? Makan til oppførsel da, jeg hadde ikke likt å jobbe med en som oppførte seg sånn, nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt helg. La fra meg pensumboken nå og orker ikke åpne den igjen før på mandag. Denne helgen skal jeg bare ha det gøy. Skal prøve å ikke tenke på noe av det jeg sliter med og bare fokusere på å ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...