Gå til innhold

Hovedgrunnen til at jeg vil ha en kjæreste er slik at jeg kan ha et bedre profesjonellt forhold med mine jevnaldrede kvinnelige medarbeidere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er en slags spenning og ubekvemmhet som henger i luften med når jeg er i nærheten av de jevnaldrende enslige kvinnelige medarbeiderne mine. Og det er et kvinnedominert yrke så det er et par av dem. 

De kan nok resonnere seg til det at jeg er enslig ut ifra væremåten min og jeg går ut ifra at enkelte av dem ikke har partner så praten går liksom ikke organisk på samme måten som med mine mannlige og gifte medarbeidere. 

Du kan jo ikke erkjenne det, man kan ikke bare ta det opp og snakke om det faktum at en er ekstremt ensom og utsultet og at det hadde vært helt fortreffelig å rive av dem klærne og ha sex med dem, og jeg er glad i jobben, den er utrolig givende, det siste jeg vil er å miste den over dårlig stemning, så jeg prøver å samhandle med dem minst mulig men til tider er det umulig å unngå å oppholde seg i nærheten av dem og man har en sosial obligasjon til å føre en slags samtale.

og jeg kunne gjøre det, om det ikke var denne åpenbare tingen som setter et preg på hele greia  

Anonymkode: 80836...8b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det går an å finne en kjæreste på jobben? Så kan du rive av henne klærne

Anonymkode: 9ae5e...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er årsaken til å ha lyst på en kjæreste er det nok best for alle å holde seg singel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Øhm, nå høres det jo veldig ut som at grunnen til at du vil være nær dem er sex. Så om du får deg kjereste vil du jo uansett kunne la dem være ifre og forholde deg normalt til dem.

Det høres utrygt ut hvor sexuelt desperat du er av dem, bare fordi de har en kvinne kropp liksom?? Jeg klarer fint å oppføre meg som vanlig uten sexuelle tanker og enda verre utagerende oppførsel rundt menn, å har ikke hatt sex på årevis, er også ensom. 

Jeg syns dette var overdrevent, å høres ut som du ikke bryr deg om hvordan noen er som person.

Å som at du bryr deg mer om å beholde jobben enn å ikke trakkasere noen fordi det er ekkelt for dem. Det er lov å tenke utover.

Ta deg et runk. Sorry.

Anonymkode: 41547...9d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei har du lyst på en sånn kjæreste som ikke bryr seg om folk, å er et sexuelt udyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Øhm, nå høres det jo veldig ut som at grunnen til at du vil være nær dem er sex. Så om du får deg kjereste vil du jo uansett kunne la dem være ifre og forholde deg normalt til dem.

Det høres utrygt ut hvor sexuelt desperat du er av dem, bare fordi de har en kvinne kropp liksom?? Jeg klarer fint å oppføre meg som vanlig uten sexuelle tanker og enda verre utagerende oppførsel rundt menn, å har ikke hatt sex på årevis, er også ensom. 

Jeg syns dette var overdrevent, å høres ut som du ikke bryr deg om hvordan noen er som person.

Å som at du bryr deg mer om å beholde jobben enn å ikke trakkasere noen fordi det er ekkelt for dem. Det er lov å tenke utover.

Ta deg et runk. Sorry.

jeg beklager på det sterkeste at jeg har en biologi. jeg skulle ønske jeg ikke hadde det 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg er ikke utrustet med ferdighetene som kreves for å gjøre dette, som er hvorfor jeg ikke har en kjæreste, og å prøve kan oppfattes som ekstremt upassende og sette jobben i fare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis stemningen er ubekvem når du er i nærheten av kvinnelige kolleger, er ikke problemet at du er singel - problemet er deg, din oppførsel og tankesett. De aller fleste klarer å forholde seg normalt til andre mennesker i en profesjonell setting uavhengig av kjønn og sivilstatus. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutt å plag kollegaene dine! Herregud, du klarer faktisk å styre deg om du vil 

Anonymkode: 0f7f9...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daria skrev (Akkurat nå):

Hvis stemningen er ubekvem når du er i nærheten av kvinnelige kolleger, er ikke problemet at du er singel - problemet er deg, din oppførsel og tankesett. De aller fleste klarer å forholde seg normalt til andre mennesker i en profesjonell setting uavhengig av kjønn og sivilstatus. 

Jeg har et utmerket forhold til kvinnene i aldersgruppen 40-50 og jentene i en alder 2-5 (er en barnehage det er snakk om) det oppstår ikke et problem før det er snakk om aldersgruppen 20-30 at det blir en utfordring, og jeg kan forholde meg til dem også men JEG føler meg ikke KOMFORTABEL. Jeg beklager at jeg er sosialt utilpass og seksuelt fortrengt, det er noe jeg jobber med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Psykolog. Det der, ts, er den indre monologen til absolutt ingen som har det bra her i livet. 
Slik skal, med andre ord, ikke innsiden av hjernen til et såkalt «fungerende menneske» tikke.

For å bruke ditt eget, ekstremt absurde, språk: var du en klokke ville man innlevert deg til urmaker.

Anonymkode: da2db...20c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har et utmerket forhold til kvinnene i aldersgruppen 40-50 og jentene i en alder 2-5 (er en barnehage det er snakk om) det oppstår ikke et problem før det er snakk om aldersgruppen 20-30 at det blir en utfordring, og jeg kan forholde meg til dem også men JEG føler meg ikke KOMFORTABEL. Jeg beklager at jeg er sosialt utilpass og seksuelt fortrengt, det er noe jeg jobber med. 

At du i det hele tatt føler det nødvendig å spesifisere i denne sammenhengen at du kan forholde deg normalt til småjenter, er egentlig ganske skremmende - vi er et stykke forbi sosialt utilpass her. Hvis å jobbe med det ikke allerede innebærer at du får profesjonell hjelp, er dette tiden for å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daria skrev (Akkurat nå):

At du i det hele tatt føler det nødvendig å spesifisere i denne sammenhengen at du kan forholde deg normalt til småjenter, er egentlig ganske skremmende - vi er et stykke forbi sosialt utilpass her. hvis å jobbe med det ikke allerede innebærer at du får profesjonell hjelp, er dette tiden for å gjøre noe med det.

Er du i et dårlig humør i kveld, Daria? fordi denne spydigheten og kynisismen overgår selv tegnefilmkarakteren. 

Jeg har en legetime den 5. august hvor jeg planlegger å be om psykolog

du oppfører deg som om psykisk helsehjelp vokser på trær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg beklager på det sterkeste at jeg har en biologi. jeg skulle ønske jeg ikke hadde det 

jeg er ikke utrustet med ferdighetene som kreves for å gjøre dette, som er hvorfor jeg ikke har en kjæreste, og å prøve kan oppfattes som ekstremt upassende og sette jobben i fare. 

Jeg har en biologi jeg også, er ikke en fare for andre fordi. 

Ja, gå til psykolog. Beklager at jeg også er ufin, men det er fordi du fremstår som en fare for andre uten å være viten til din egen manglende kontroll. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har en biologi jeg også, er ikke en fare for andre fordi. 

Ja, gå til psykolog. Beklager at jeg også er ufin, men det er fordi du fremstår som en fare for andre uten å være viten til din egen manglende kontroll. 

ja, jeg er en trippel trussel. Jeg kan synge, jeg kan danse, og jeg fant en pistol

seriøst, hva er du redd for at jeg kommer til å gjøre? voldta noen? jeg kan ikke en gang holde øyekontakt

du er som ungene i barnehagen som later som om de er redd for en bille 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du i et dårlig humør i kveld, Daria? fordi denne spydigheten og kynisismen overgår selv tegnefilmkarakteren. 

Jeg har en legetime den 5. august hvor jeg planlegger å be om psykolog

du oppfører deg som om psykisk helsehjelp vokser på trær

Supert at du har bestilt time hos legen. I mellomtiden bør du kanskje prøve:

- Ikke fokusere på det du opplever som negativt i livet ditt. Når disse tankene kommer, ha en strategi hva du skal tenke på istedenfor

- Glem det at en kjæreste skal få orden på livet ditt. Du må få orden helt selv

- Hvis du ikke trener, start med det. Du er singel og kan trene mye. 

Er snart august. Lykke til på legetimen.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ja, jeg er en trippel trussel. Jeg kan synge, jeg kan danse, og jeg fant en pistol

seriøst, hva er du redd for at jeg kommer til å gjøre? voldta noen? jeg kan ikke en gang holde øyekontakt

du er som ungene i barnehagen som later som om de er redd for en bille 

Jeg er redd biller på ekte, trenger ikke late som.

Du fronter det som at du holder deg unna fordi du er så sexuelt opphisset at du ikke klarer å forholde deg til noen i en nøytral setting. 

Jeg kjenner ikke menn med dette problemet. Har flere venner som ikke ligger rundt eller har hatt kjæreste på mange år, gjett hva, de oppfører seg helt normalt mot folk og har ingen problemer med å overseksualisere driten ut av noen. De blir ikke tent på hver eneste kvinne heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...