AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Del Skrevet 13. juni 2024 Hva hadde du tenkt om din psykiater, som faktisk er overlege, altså lege i bunnen, hadde vært utrolig tjukk? Røde flagg for hvor seriøs vedkommende er i yrket? Anonymkode: 8c709...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Del Skrevet 13. juni 2024 Hva er du redd for, chilli cheese? Du vet at det å være feit ikke er smittsomt? Hva slags yrket har du da? Kanskje store blinkende røde flagg for hvor seriøs du er i ditt yrket, om du har et... Anonymkode: 463e2...a11 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 13. juni 2024 #3 Del Skrevet 13. juni 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva hadde du tenkt om din psykiater, som faktisk er overlege, altså lege i bunnen, hadde vært utrolig tjukk? Røde flagg for hvor seriøs vedkommende er i yrket? Anonymkode: 8c709...1b2 Du er mer et rødt flagg enn legen 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva hadde du tenkt om din psykiater, som faktisk er overlege, altså lege i bunnen, hadde vært utrolig tjukk? Røde flagg for hvor seriøs vedkommende er i yrket? Anonymkode: 8c709...1b2 Okei, jeg skjønner hvorfor du trenger terapi, i alle fall. Anonymkode: 04470...987 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Del Skrevet 13. juni 2024 Hadde en behandler en gang som var så overvektig at vedkommende knapt klarte å gå. Helt ærlig så tenkte jeg at vedkommende burde fått hjelp til å behandle egen spiseforstyrrelse før vedkommende behandler andre når det var så alvorlig. Men om legen eller behandleren er litt småfeit bryr jeg meg ikke om, de har en stressende jobb og skjønner godt man tyr til noe for å regulere stresset selv om de burde godt foran som et godt eksempel når de skal lære oss pasienter bedre mestringsstrategier når de ikke har det selv. Anonymkode: e0430...11f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde en behandler en gang som var så overvektig at vedkommende knapt klarte å gå. Helt ærlig så tenkte jeg at vedkommende burde fått hjelp til å behandle egen spiseforstyrrelse før vedkommende behandler andre når det var så alvorlig. Men om legen eller behandleren er litt småfeit bryr jeg meg ikke om, de har en stressende jobb og skjønner godt man tyr til noe for å regulere stresset selv om de burde godt foran som et godt eksempel når de skal lære oss pasienter bedre mestringsstrategier når de ikke har det selv. Anonymkode: e0430...11f Er sånn at vedkommende peser opp trapper. Skal en lege være så usunn?? Anonymkode: 8c709...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er sånn at vedkommende peser opp trapper. Skal en lege være så usunn?? Anonymkode: 8c709...1b2 Nei de skal jo ikke det men.. Jobba i butikk og de jeg visste var leger kjøpte ikke akkurat så mye sunn mat. Anonymkode: e0430...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #8 Del Skrevet 13. juni 2024 Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg aldri har møtt en veldig overvektig lege, noe som kanskje har å gjøre med at det studie krever mye viljestyrke, men må innrømme jeg ville reagert litt, spesielt om det var en terapeut Anonymkode: 30488...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #9 Del Skrevet 13. juni 2024 Hva vet du om det skyldes sykdom, medisiner, ekstrem stress, eller om vedkommende har valgt å ikke ta akkurat den kampen etter å ha "vunnet" mange andre kamper? Jeg liker mennesker med "defekter". Får prestasjonsangst av perfekte mennesker som alltid har sklidd i gjennom livet. Mye mer betryggende med mennesker som er synlig uperfekte. Anonymkode: 44946...9ca 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #10 Del Skrevet 13. juni 2024 Leger burde vite bedre enn noen hvor helseskadelig fedme er, så jeg hadde ikke hatt tillit til en diger lege. Jeg snakker ikke noen få kilo ekstra og mangel på sixpack, jeg snakker om en direkte feit og usunn person. Anonymkode: 5e671...761 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #11 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei de skal jo ikke det men.. Jobba i butikk og de jeg visste var leger kjøpte ikke akkurat så mye sunn mat. Anonymkode: e0430...11f Fastlegen min har sakt selv at en av hans store laster i livet er melkesjokolade. Han har sakt rett ut at han trener for å spise sjokolade. Anonymkode: fa779...283 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #12 Del Skrevet 13. juni 2024 Du er ikke unntatt å være menneske selv om du er lege eller terapaut. Jesus fucking christ. Anonymkode: b7e01...669 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #13 Del Skrevet 13. juni 2024 Alle behandlere kan da ikke være like heldig med utseende som Jørgen Skavlan. Anonymkode: b1355...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #14 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hadde en behandler en gang som var så overvektig at vedkommende knapt klarte å gå. Helt ærlig så tenkte jeg at vedkommende burde fått hjelp til å behandle egen spiseforstyrrelse før vedkommende behandler andre når det var så alvorlig. Men om legen eller behandleren er litt småfeit bryr jeg meg ikke om, de har en stressende jobb og skjønner godt man tyr til noe for å regulere stresset selv om de burde godt foran som et godt eksempel når de skal lære oss pasienter bedre mestringsstrategier når de ikke har det selv. Anonymkode: e0430...11f Er det en som begynner på I? Anonymkode: 8c709...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #15 Del Skrevet 13. juni 2024 Fastlegen min er smellfeit og snakker om viktigheten av å ta ansvar for egen helse. Han har jo helt rett selv om han ikke greier det selv tenker jeg. Faglig er han like sterk som han er feit. Det er noe i det utrykket om at skomakerens barn går uten sko, fastleger flest har alt for mange pasienter, lange dager og mye stress. Tipper en fastlege med ei krevende pasientgruppe fort får for lite søvn også, alt dette påvirker vekta. Anonymkode: 41266...924 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #16 Del Skrevet 13. juni 2024 Litt ekstra middelalder-kg's ser jeg stadig vekk i helsevesenet. Men alvorlig fedme hos en lege er selvfølgelig problematisk. Venninnen min fortalte at hun fikk beskjed av en lege som var enda større enn henne at å gå ned i vekt ville hjelpe på leddplagene hennes. Hun sa "så sitter hun der og preacher til med om vektnedgang når hun selv nesten ikke får plass i stolen! Utrolig dobbeltmoralsk" Anonymkode: 1e077...cae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #17 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg hadde snudd. Hvordan skal en psykolog som ikke har selvkontroll klare å motivere meg til å endre meg. Anonymkode: 8714d...98a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #18 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det en som begynner på I? Anonymkode: 8c709...1b2 Nei 😊 Anonymkode: e0430...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #19 Del Skrevet 13. juni 2024 Det er som å ha en samlivsterapeut som alle vet er kronisk utro. Man stoler ikke en pøkk på det vedkommende sier når vedkommende ikke klarer å implementere det i eget liv. Anonymkode: 1e077...cae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #20 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er sånn at vedkommende peser opp trapper. Skal en lege være så usunn?? Anonymkode: 8c709...1b2 Eh, det gjør jeg også... Jeg er slank og løper 15-30 km i uka... Anonymkode: f08f6...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå