Gå til innhold

KG-spøkelset slår til igjen!

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fortalt FJOLLE om dine opplevelser og hun sier at dette er et kjent fenomen i enkelte kretser! Og hun sier videre at det er meget mulig at spøkelset er en av oss. Det er sånn disse spøkelsene opererer. De gir oss et inntrykk av at de er en i mengden og skaffer seg tillit og anerkjennelse.

De jobber nå på spreng med å løse saken og har koblet SSH (Super Spøkelses Hjernene) inn i saken. De har mest erfaring med ISVK-spøkelsene. De mener at dette eksemplaret er genmanipulert og videre krysset med det mindre kjente, men desto mer farlige, SGOHK (Spis Grøt Og Hold Kjeft) spøkelset.

De holder nå på å utforme en liten tekstsnutt som kan hjelpe oss med å skremme spøkelset når det angriper. Denne teksten skal få spøkelsene til å miste sine evner i en kort periode, men det er nødvendig å komme seg unna fortest mulig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer! Det var et SGOHK spøkelse!!!

Da jeg var sulten og ba tynt om litt saftig grønt gress, eller kanskje en liten høyball, så fikk jeg bare servert kald graut! *grøsser*

Fytterakkernsin! *fres og spytt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt!

Jeg har prøvd å følge opp med oppdateringer, men det har vært umulig. Hver gang jeg har skrevet et innlegg har det på mystisk vis forsvunnet. Finner igjen bokstavene bak skjermen min. Men nå har jeg fått en setning av FJOLLE som gjør at jeg får sendt inn innleggene mine.

Hvis noen av dere skulle få det samme problemet, så er det ganske effektivt å si følgende (høyt) mens man trykker på OK-knappen og sakl sende innlegget:

Rwara-szera-dumdidum-spøkelse-filatum

Disse ordene fungerer desverre ikke dersom noen skulle bli innestengt på chatten, men det jobbes med tilsvarende for disse situasjonene.

Ellers har jeg fått opplyst at det har blitt litt færre spøkelser. Etter at Litago nektet å spise grøten ble ca 10 av spøkelsene så frustrerte at de spiste den selv. Ikke særlig smart.

Ytterligere 12 spøkelser har dessuten fått ku-skrekk og er satt midlertidig ut av spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig til å tenke på en ting.

Kan det være spøkelset som har ødelagt pc'n min?? I såfall kan det VIRKELIG bli skummelt. Tenkk om noen blir innestengt på chatten og deretter får maskinen ødelagt!!! *grøss* Da må det nok kraftige formularer til for å få vedkommende ut igjen.....

Fryktelige greier....... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På chatten i går traff jeg både en ghostbuster og et spøkelse...

Det ble en skikkelig slosskamp,jeg holdt og ghostbusteren slo,men hvem som egentlig vant vet jeg ikke for spøkelset fikk en stund overtaket og spyttet og freste slik at jeg ble ganske redd, og dessuten fikk jeg spytt eller noe i øyet og det svei noe inni ......... grusomt!!!

Ble ør og svimmel, skjermen svømte og jeg måtte bare uuuut!

Livredd for å bli fanget der inne...

Jeg håper ghostbusteren er ok...? :oops:

Hørt noe Lea?

Hva skal jeg gjøre viss jeg treffer på et spøkelse igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

Spøkelset slo til igjen i natt... var spesielt Orakel som ble rammet. Virker som om det slår til mot de klokeste av oss. Sitter du med noe inside information, Orakel? Noe du vet som du kanskje ikke burde vite? hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn helt anonymt så prøvde jeg å sette Tore På Sporet, men han kom jo flyandes ut igjen to minutter etter at han modig gikk inn. Det viste seg at han var livredd spøkelser, men det var han flau over å innrømme før jeg hyret han. Etterpå så skjelte han meg ut fordi han syns det var såååååå dårlig gjort at vi hadde fått tak i FJOLLE før vi jeg kontaktet han.

*Hmf* Bare for det så gadd jeg ikke å betale han!!! :evil:

Men tenkte bare jeg skulle informere dere om det, i tilfelle noen av dere så en rar mann løpende gjennom KG for noen dager siden med tunga ca en meter ut av den hylende kjeften.....

Prøvde å roe ned stakkarn etterpå da, og spurte: Ka følæ du no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig mange spøkelser inne på chatten i går. Jeg tror de trives så godt der inne at de formerer seg raskt.

De kommer også stadig opp med nye taktikker. Det er ikke så lenge siden at de sperret Litago inne på chatten. Nå er det ny taktikk: Dra flest mulig UT av chatten. Dette prøvde de til gangs på meg i går.

De hev meg ut gang etter gang. Jeg tror det etterhvert var 15 stykker etter meg. Jeg klarte å lure meg unna noen ganger og slå ned 3, men de hopper frem når man minst venter det.

Katta - jeg vet ikke om jeg sitter inne med noe informasjon spøkelsene er ute etter, men siden jeg er FBI-engel er jeg sikkerhetsklarert på høyeste hold?? Det kan kanskje være noe der ja hmmm....

Jeg lurer på om ikke SSH og FJOLLE skulle ta en titt på BBW, jeg lurer nemlig på om det var hun som plantet det første spøkelset der inne. En hevnaksjon kanskje?

Overlater til Lea å fortsette med undersøkelsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har KG spøkelset virkelig tatt av!!! :o

Dessuten sitter det en stor ravn i et tre rett utenfor her... :o :o

LEA!!!! Har du ordnet med spøkelsesutdriver????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...