Gå til innhold

Kan en kvinne på nesten 50 gå med rosa kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

😬

Anonymkode: 3d936...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja

Anonymkode: 8d547...12c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!!! Det kan du så absolutt🌸🩷

Anonymkode: 191b9...4f2

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen påstår at det er en aldersgrense for rosa, så går jeg med rosa på ren trass.

Ja, du kan gå med det.

Men kanskje ikke en barnslig stil med regnbuer, hjerter, enhjørninger og stjerner på, det gir liksom inntrykk av at "se så ungdommelig jeg er, du skulle vel ikke tro jeg er 50?"

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 47 og har nettopp kjøpt en lyserosa kjole. Hvis noen mener jeg er for gammel til å gå i den, så får de bare mene det. Jeg liker kjolen, den er både fin og flatterende, og deilig å gå i.
Egentlig er man aldri for gammel til noen ting som helst. Spørsmålet er heller hva man kan gå i uten å få for mange rare blikk og kommentarer. Hvis man klarer å drite i hva andre mener, så er det ikke noe problem. Hva skal de gjøre liksom, arrestere deg?

Anonymkode: 9b564...85d

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nei. Rosa har den laveste aldersgrensen, den er helt nede på 16 år. Er du 50 er du alt for sent ute.

Anonymkode: a6075...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er snart 47 og har nettopp kjøpt en lyserosa kjole. Hvis noen mener jeg er for gammel til å gå i den, så får de bare mene det. Jeg liker kjolen, den er både fin og flatterende, og deilig å gå i.
Egentlig er man aldri for gammel til noen ting som helst. Spørsmålet er heller hva man kan gå i uten å få for mange rare blikk og kommentarer. Hvis man klarer å drite i hva andre mener, så er det ikke noe problem. Hva skal de gjøre liksom, arrestere deg?

Anonymkode: 9b564...85d

Finnes vel noen som desperat prøver å kle seg/sminke seg for å prøve å se ut som å fortsatt være 20 åringer? Vet om ei i egen familie og hun innrømmer til og med desperasjonen. Kan fint gå i syltrange treningstights bl.a. men man ser at ikke lårene er særlig stramme liksom..

Anonymkode: 71db1...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Finnes vel noen som desperat prøver å kle seg/sminke seg for å prøve å se ut som å fortsatt være 20 åringer? Vet om ei i egen familie og hun innrømmer til og med desperasjonen. Kan fint gå i syltrange treningstights bl.a. men man ser at ikke lårene er særlig stramme liksom..

Anonymkode: 71db1...775

Har en sånn en på jobb. Tror hun er super ung og hot, men er 40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Finnes vel noen som desperat prøver å kle seg/sminke seg for å prøve å se ut som å fortsatt være 20 åringer? Vet om ei i egen familie og hun innrømmer til og med desperasjonen. Kan fint gå i syltrange treningstights bl.a. men man ser at ikke lårene er særlig stramme liksom..

Anonymkode: 71db1...775

Men hvorfor må man ha stramme lår for å kle seg i trang bukse? 

Anonymkode: dac19...f20

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da kan hun plutselig gå opp i røyk.

Anonymkode: c8fc9...a3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Finnes vel noen som desperat prøver å kle seg/sminke seg for å prøve å se ut som å fortsatt være 20 åringer? Vet om ei i egen familie og hun innrømmer til og med desperasjonen. Kan fint gå i syltrange treningstights bl.a. men man ser at ikke lårene er særlig stramme liksom..

Anonymkode: 71db1...775

Jøssm, skal si du hørtes ut som en solstråle 

Anonymkode: ed992...ae4

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder ingen hindring! Få ting er tristere enn de som tror at man må være en kortklipt, grå mus i fornuftige bukser med press og fine spasersko etter fylte 40 :)

Anonymkode: 7595b...ceb

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor har passert 60 år, har rosa glansvask i håret og masse fargerike klær.

Hun ser FLOTT ut, og jeg er ikke alene om å mene det.

Hun finnes ikke "desperat", men mener (helt korrekt etter min mening) at man ikke trenger bli kjedelig i stilen etter en viss alder.

Kjør på med rosa om du liker der!

Anonymkode: 9d065...7f1

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 47 (så altså nesten 50) og idag har jeg på knall rosa bluse over knall rosa undertøy (+bukse da selvfølgelig) Når det blir litt varmere skal jeg finne fram den knall rosa kjolen jeg kjøpte ifjor 🤩

Anonymkode: f0f50...b26

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men hvorfor må man ha stramme lår for å kle seg i trang bukse? 

Anonymkode: dac19...f20

Ikke bare det, men det synes tydelig at hun går med string i tillegg, da buksa går langt inni r...va. Hva tenker du om ei på over 50 som går slik? Men for all del, folk får gå som de vil.

Anonymkode: 71db1...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Alder ingen hindring! Få ting er tristere enn de som tror at man må være en kortklipt, grå mus i fornuftige bukser med press og fine spasersko etter fylte 40 :)

Anonymkode: 7595b...ceb

Kortklipt trenger ikke være grå mus.

En godt voksen dame med kort, sporty klipp og pen sminke kan være superfresh!

Anonymkode: 9d065...7f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Alder ingen hindring! Få ting er tristere enn de som tror at man må være en kortklipt, grå mus i fornuftige bukser med press og fine spasersko etter fylte 40 :)

Anonymkode: 7595b...ceb

Hvorfor snakke ned andre for å prøve å gi noen komplimenter? Det er trist det.

Anonymkode: b671c...3ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kortklipt trenger ikke være grå mus.

En godt voksen dame med kort, sporty klipp og pen sminke kan være superfresh!

Anonymkode: 9d065...7f1

Hvorfor må man ha på sminke for å se fresh ut?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 265ca...d13

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...