AnonymBruker Skrevet 21. juni #81 Del Skrevet 21. juni Ingen over, ingen ved siden. Noensinne. Anonymkode: e1d66...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 22. juni #82 Del Skrevet 22. juni (endret) Sikkert typisk norsk, men aldri brukt det selv. Kanskje litt for harry for meg med den nostalgi greia. Sverger til Trocomare & Herbamare fra franske Vogel. Det er mitt narkotikum 24/7/365 Vogels produkter inneholder heller ingen kunstige tilsetningsstoffer som MSG osv. Endret 22. juni av ThereGoesBob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #83 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er veldig glad i gastromat! Bodde i USA en del år og lærte om MSG. Har ikke funnet ren MSG i Norge, så da ble det gastromat. Anonymkode: 90e92...09c De har store poser på innvandrerbutikker,spør etter kinasalt. Anonymkode: f937a...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #84 Del Skrevet 22. juni Helt ok, funker viss man bare trenger et snev mer smak, syns den er for svak. Bruker mest annet krydder. Anonymkode: 65df9...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #85 Del Skrevet 22. juni Jeg vil ikke ha det i hus.Er alt for mye salt,faktisk over 50% salt så krydder er det ikke. Anonymkode: f937a...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. juni #86 Del Skrevet 22. juni (endret) ThereGoesBob skrev (5 timer siden): ... Sverger til Trocomare & Herbamare fra franske Vogel. Det er mitt narkotikum 24/7/365 ... Herbamare og de lignende produktene produseres av sveitsiske A. Vogel AG og firmaet ligger ikke en gang i den fransktalende delen av Sveits. De inneholder mye salt og lite urter, både Herbamare og Trocomare består av 94% havsalt. MSG er forøvrig ikke et kunstig stoff, det fremstilles ved fermentering av sukkerroer og/eller andre stivelsesrike grønnsaker og salt. Endret 22. juni av Brunhilde 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 22. juni #87 Del Skrevet 22. juni Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 22. juni #88 Del Skrevet 22. juni Ryddet for brukerangrep,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 23. juni #89 Del Skrevet 23. juni MSG er faktisk ikke farlig: https://www.seriouseats.com/ask-the-food-lab-the-truth-about-msg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #90 Del Skrevet 23. juni Jeg bruker det kun til en ting og det er fiskeboller i hvit saus. Der MÅ det være Gastromat i sausen eller blir det helt «feil» 😅 Anonymkode: 550f3...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #91 Del Skrevet 25. juni Brunhilde skrev (På 22.6.2024 den 8.55): Herbamare og de lignende produktene produseres av sveitsiske A. Vogel AG og firmaet ligger ikke en gang i den fransktalende delen av Sveits. De inneholder mye salt og lite urter, både Herbamare og Trocomare består av 94% havsalt. MSG er forøvrig ikke et kunstig stoff, det fremstilles ved fermentering av sukkerroer og/eller andre stivelsesrike grønnsaker og salt. Nettopp 🤏 I tillegg, til alle dere som skyr det for det er salt- jeg pøser jo ikke på med dette OG salt. Jeg har dette som eneste saltkilde i så fall, og tilsetter gjerne andre krydder etter hva jeg skal ha. Har ikke gastromat og salt på speilegget liksom. Hysteri mot salt og sukker dukker opp alle veier, men ingen av delene er farlig i normale mengder. Anonymkode: 01c66...8f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #92 Del Skrevet 25. juni Kan ikke huske at jeg noen gang har kjøpt det, men kanskje jeg tester det ut en gang. Anonymkode: 3cfe0...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå