Gå til innhold

Ekte mareritt med leieboers katt. Hva gjør vi?

Supernova8

Anbefalte innlegg

Supernova8 skrev (På 13.6.2024 den 3.51):

Skal benytte meg av juridisk rådgivning. Saken er at samboer «drøyer» for se ann om ting snur. Men det er jeg ungene som får svi for det. For han er uansett ute i fjøset og jobber, mens vi er hjemme og plages med det og står i det. Selvom han har sett ja 10 av 100 tilfeller. Nei, vi har ikke problemer om få inn noen nye. Min bror vil egentlig leie den leiligheten. Bare vanskelig vite hvordan man skal gå fram når man er så frustrert som jeg er nå. Så til samboer, snart flykter jeg fra den katta og kommer ikke tilbake før ting er ordner. 

Da sier dere opp leieforholdet pga dere skal bruke leiligheten selv. Problem løst. 

Anonymkode: b0bda...882

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de bor så nærme at katta kommer på besøk, hvorfor ikke bare prate med de direkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov, brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det TS?

Anonymkode: a7576...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 13.6.2024 den 23.33):

Det er vel en sannhet med modifikasjoner 😄

Naboen under meg har en rød hannkatt. Det er en av de roligste og snilleste katten jeg har vært borti. Han gjør knapt nok en flue fortred 😊 Nydelig pus ♥️ Og det kommer fra meg, som ikke en gang liker katter spesielt godt 😄

Jeg har hatt tre røde katter, to hanner og ei kjette. Kjenner ikke igjen beskrivelsen av røde katter som aggressive på noen måte. Bor også flere røde katter i gata vår, ingen av de lager bråk. Nå har jeg hund men etter den skal jeg ha katt igjen og den skal være rød, elsker røde katter.

Anonymkode: 71616...809

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har hatt tre røde katter, to hanner og ei kjette. Kjenner ikke igjen beskrivelsen av røde katter som aggressive på noen måte. Bor også flere røde katter i gata vår, ingen av de lager bråk. Nå har jeg hund men etter den skal jeg ha katt igjen og den skal være rød, elsker røde katter.

Anonymkode: 71616...809

Ja, de er virkelig nydelige 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...