AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Del Skrevet 12. juni Det har skjedd mye vondt i familien det siste året som burde knyttet oss sammen, men det motsatte har skjedd og det har blitt vanskelig. Hvordan blir vårt forhold videre? Anonymkode: 9e993...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Del Skrevet 13. juni Jeg trakk kort på deg. Drakk to kort: 5 mynter og 4 staver. Det er to forskjellige kort. Det ene kortet litt mer negativt enn det andre. 5 mynter er det som er negativt. Begge er riktig vei. 5 mynter kan tilsi noe strev, bekymring, enten økonomisk eller dere i familien som helhet. Litt som at dere må virkelig kjempe for å holde sammen og klare se håpet der langt fremme. Selv om det er tungt nå. Vit at muligens det skjer for en mening for at dere og du skal lære noe. Dette kan alt i alt være en situasjon som på lang sikt knytter dere enda sterkere sammen. Dere elle du ser ikke hele bildet nå, men det er lys i enden av tunnelen noe 4 staver kortet siktet til. 4 staver står mer for union, samling, hjem, feiring, stabilitet eller noe i den duren. 5 generelt er tall med endring, før det blir mer stabilitet som tallet 4. En endring som var nødvendig å skje. Det blir bedre og det vil en dag bli mer ro og dere vil muligens oppdage å være tettere knyttet sammen enn det dere føler dere nå. Hold ut 😊 Anonymkode: ed41d...56f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 20.16): Jeg trakk kort på deg. Drakk to kort: 5 mynter og 4 staver. Det er to forskjellige kort. Det ene kortet litt mer negativt enn det andre. 5 mynter er det som er negativt. Begge er riktig vei. 5 mynter kan tilsi noe strev, bekymring, enten økonomisk eller dere i familien som helhet. Litt som at dere må virkelig kjempe for å holde sammen og klare se håpet der langt fremme. Selv om det er tungt nå. Vit at muligens det skjer for en mening for at dere og du skal lære noe. Dette kan alt i alt være en situasjon som på lang sikt knytter dere enda sterkere sammen. Dere elle du ser ikke hele bildet nå, men det er lys i enden av tunnelen noe 4 staver kortet siktet til. 4 staver står mer for union, samling, hjem, feiring, stabilitet eller noe i den duren. 5 generelt er tall med endring, før det blir mer stabilitet som tallet 4. En endring som var nødvendig å skje. Det blir bedre og det vil en dag bli mer ro og dere vil muligens oppdage å være tettere knyttet sammen enn det dere føler dere nå. Hold ut 😊 Anonymkode: ed41d...56f 5 mynter står også for stå i det sammen, som figurene på RW kortene, det er to på det. Så ts, stå sammen som en familie og 4 staver kommer, slik ser jeg det. Anonymkode: c0897...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): 5 mynter står også for stå i det sammen, som figurene på RW kortene, det er to på det. Så ts, stå sammen som en familie og 4 staver kommer, slik ser jeg det. Anonymkode: c0897...14d Jeg skjønner ingenting av mynter og staver. Det er ikke tarotkort du trekker? Ts Anonymkode: 9e993...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Del Skrevet 14. juni 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ingenting av mynter og staver. Det er ikke tarotkort du trekker? Ts Anonymkode: 9e993...4b7 Engelsk 5 of pentacles Og 4 of wands 😊 Anonymkode: ed41d...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå