Gå til innhold

Reisen til normal BMI


Søtpotet

Anbefalte innlegg

12.06: 90,2 kg 

19.06: 88,2 kg -2,0 kg 

26.06: 86,7 kg -1,5 kg 

Totalt ned: -3,5 kg

Fornøyd igjen, var innstilt på -2 kg, men får prøve igjen neste uke. Skal gå gjennom matdagboken min og se hva som kan ha vært annerledes.
Fra mandag skal vi reise bort i en uke, så da blir det ikke veiing neste onsdag. Vi skal spise en del ute, og da kommer jeg til å spise det vi får servert på restaurant, selv om det blir for store porsjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, fantastisk resultat!! 👏 Du har på to uker gått ned ca. det jeg har gjort dette halvåret 😅 Så jeg er veldig imponert!

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en kjempe bra jobb så langt! Det er ikke uvanlig at man går mest ned i vekt de første 1-2 ukene. Da mister du en god del vann i tillegg til fett, og når det vannet er borte så går vekt nedgangen litt saktere, men du går fortsatt like mye ned i fett, og det er jo det som teller 🙂. Går du 1 kg ned i uka i gjennomsnitt så er det megabra!

Kjenner meg igjen i å være utilpass i en større kropp etter svangerskapene. Hadde også en periode der jeg nesten hadde lyst å gjemme meg fra folks blikk. Det er jo ikke kjekt å føle seg sånn.

Ha en fin ferie og husk at den ferie uka med annerledes mat er bare én uke av hele året. Skjønner godt at du er betenksom hvordan det blir å gå, sliter selv med akkurat det samme. Men vi må bare klare å heve blikket litt 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (13 timer siden):

Wow, fantastisk resultat!! 👏 Du har på to uker gått ned ca. det jeg har gjort dette halvåret 😅 Så jeg er veldig imponert!

God ferie!

Takk for det🥰 Kudos til deg også, du har hvert fall endt i minus😁 

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123qwe skrev (11 timer siden):

Du har en kjempe bra jobb så langt! Det er ikke uvanlig at man går mest ned i vekt de første 1-2 ukene. Da mister du en god del vann i tillegg til fett, og når det vannet er borte så går vekt nedgangen litt saktere, men du går fortsatt like mye ned i fett, og det er jo det som teller 🙂. Går du 1 kg ned i uka i gjennomsnitt så er det megabra!

Kjenner meg igjen i å være utilpass i en større kropp etter svangerskapene. Hadde også en periode der jeg nesten hadde lyst å gjemme meg fra folks blikk. Det er jo ikke kjekt å føle seg sånn.

Ha en fin ferie og husk at den ferie uka med annerledes mat er bare én uke av hele året. Skjønner godt at du er betenksom hvordan det blir å gå, sliter selv med akkurat det samme. Men vi må bare klare å heve blikket litt 🙂

 

Takk for det🥰 Hadde vært en drøm å fortsette å gå ned 1 kg i uka. 

Sant, kun en uke. Men er så redd jeg skal gå på «sukker/overspisings-toget», så jeg skal kose meg med mat, men passe på🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å logge mat her noen dager. Fører i en skriftlig matdagbok også.

F: 2 knekk med smøreost.

L: 2 knekk med smøreost, 2 skiver skinke og 2 skiver ost.

M: Fjordland fiskesuppe med ekstra 125 gr fisk

K: Ett eple

 

Må ned til 76 kg for å komme i BMI-kategorien «overvektig». Det er 11,7 kg til. Både sur på meg selv for å ha latt det gå så langt, samtidig som jeg synes litt synd på meg selv. Det siste året har virkelig vært tøft, og jeg/vi har stått mye alene i mange i ulike livshendelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å nå vektmålet! Da skal jeg finne frem alle klærne mine som har vært pakket vekk siden første graviditeten i -21😁 Er så spent på å prøve, sortere, gi bort og oppdatere garderoben!!!🥳 Det er det lenge siden jeg har gjort, så det får være belønningen min. Skal forsøke å ha færre, men finere/kvalitetsklær. Vet om et par antrekk og kjoler jeg allerede drømmer meg bort i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/26/2024 at 10:00 PM, Søtpotet said:

Takk for det🥰 Hadde vært en drøm å fortsette å gå ned 1 kg i uka. 

Sant, kun en uke. Men er så redd jeg skal gå på «sukker/overspisings-toget», så jeg skal kose meg med mat, men passe på🥰

Forstår det godt at du er redd for å miste kontroll. Jeg er også redd for det hvis jeg slipper opp litt. Men vi skal klare det, å ha en mer normal forhold til snop, i hvert fall på sikt! :highfive:

Jeg har også tenkt at å oppdatere garderoben blir å være belønneningen for å nå delmål og mål. Det er jo fint å føle seg litt fresh på veien 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F: 1 brødskive med 2 egg

L: 1 brødskive mer 2 skinkeskiver og 1 osteskive 

M: En stor tacolefse fylt til randen og litt til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...