Amatariel Skrevet 12. august #121 Del Skrevet 12. august Søtpotet skrev (På 9.8.2024 den 21.51): Noen som gikk for tredje barnet? Jupp, vi var veldig klare på da vi fikk nr.2 at vi ville ha flere senere. Men liker å ha småbarnsperioden "alene" pr. barn. Så vi begynte ikke å prøve før nr.2 var 4 år. Prøvingen tok ett år, så er fem år mellom dem. Vil si at nr.3 var det letteste på mange måter (jeg i best form i svangerskapet, babyperioden osv. (dog sånt er vel helt tilfeldig)). Men det ble så vi fikk lyst på en nr.4 også 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 12. august Forfatter #122 Del Skrevet 12. august Vampyrina skrev (På 10.8.2024 den 7.33): Kjør på med nr 3! 😁😁 vi har to, og angrer litt på at det aldri ble en til 🤭 Interessant! Jeg vipper en del, synes livet er behagelig nå, selv om jeg kjenner et lite tomrom🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 12. august Forfatter #123 Del Skrevet 12. august MaggaBente skrev (På 10.8.2024 den 14.52): Vi ville gjerne ha nr 3, men når det bikket 2 år etter nr 2 uten å bli gravid (17 mnd mellom de to vi har) så var jeg blitt 38 år og vi var enige om at vi var fornøyde med det livet vi har🤷♀️ Idag er jeg svært takknemlig for det, lett å være familie på 4 på tur🙏 Det er akkurat det vi hører alle si, og det er vel også normen med to? «Verden er lagd for to barn», har vi hørt en del ganger😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 12. august Forfatter #124 Del Skrevet 12. august 123qwe skrev (11 timer siden): Jeg ville ha ventet tils alle har begynt i barnehage og jobb før man planlegger neste. For da får man litt følelse av hva det vil si å ha flere barn i kabalen. Eller kanskje dere er der allerede. Men klart, hvis den biologiske klokka begynner å tikke hardt så har man ikke så lang tid på seg å bestemme. Vet bare ikke når minste skal begynne i barnehagen. Kanskje neste år, eller året etter der. Den biologiske klokka tikker ikke riktig ennå, men samtidig så vil jeg ikke ha små «for alltid», samtidig som jeg vil nyte hvert barn. Dilemma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 12. august Forfatter #125 Del Skrevet 12. august Amatariel skrev (4 timer siden): Jupp, vi var veldig klare på da vi fikk nr.2 at vi ville ha flere senere. Men liker å ha småbarnsperioden "alene" pr. barn. Så vi begynte ikke å prøve før nr.2 var 4 år. Prøvingen tok ett år, så er fem år mellom dem. Vil si at nr.3 var det letteste på mange måter (jeg i best form i svangerskapet, babyperioden osv. (dog sånt er vel helt tilfeldig)). Men det ble så vi fikk lyst på en nr.4 også 🤗 Tenker også at det er en fordele å kunne nyte og bruke tid på et barn når de er så små og krever en del. Samtidig så vil jeg snart få litt større barn også, ikke bare små. Derfor vil jeg ikke utsette alt for lenge. Ser det dog kan bli tøft å ha ei på snart to og en baby hjemme samtidig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 12. august Forfatter #126 Del Skrevet 12. august Det er mye festligheter om dagen, mye fet mat og kaker. Faster og spiser et måltid om dagen (som oftest) og styrer unna kakene. Tok en liten snik-vekt til morgen i dag, ble ikke så fornøyd. Er nedgang, men den var minimal. Tror mensen er på vei, så det kan være derfor. Tiden vil vise. Er sååå nærme det neste delmålet, har fortsatt som mål å nå det ila. august. Må bare holde hodet kaldt nå og ikke gi opp selv om vekten denne uken sakte har rikket på seg. Håper det er pga. mensen, og ikke det at jeg må spise mindre😳 Spiser lite nok takk!😂😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 12. august #127 Del Skrevet 12. august 18 minutter siden, Søtpotet said: Tenker også at det er en fordele å kunne nyte og bruke tid på et barn når de er så små og krever en del. Samtidig så vil jeg snart få litt større barn også, ikke bare små. Derfor vil jeg ikke utsette alt for lenge. Ser det dog kan bli tøft å ha ei på snart to og en baby hjemme samtidig😅 Ser absolutt en fordel med å ikke ha for tette barn. Synes det var litt slitsomt å ikke kunne amme i fred og slikt. Men skjønner også din tanke om å få baby perioden overstått 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 12. august #128 Del Skrevet 12. august 18 minutter siden, Søtpotet said: Det er mye festligheter om dagen, mye fet mat og kaker. Faster og spiser et måltid om dagen (som oftest) og styrer unna kakene. Tok en liten snik-vekt til morgen i dag, ble ikke så fornøyd. Er nedgang, men den var minimal. Tror mensen er på vei, så det kan være derfor. Tiden vil vise. Er sååå nærme det neste delmålet, har fortsatt som mål å nå det ila. august. Må bare holde hodet kaldt nå og ikke gi opp selv om vekten denne uken sakte har rikket på seg. Håper det er pga. mensen, og ikke det at jeg må spise mindre😳 Spiser lite nok takk!😂😭 Hold hode kaldt! Det bykser nedover igjen skal du se ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 14. august Forfatter #129 Del Skrevet 14. august Middag i går: paprika fylt med Philadelphia ost, tacokrydder kjøttdeig og mais. Stor porsjon. Et måltid om dagen er slitsomt/kjedelig. Ofte sulten rundt lunsjtider, men det går over. Men det skal sies at jeg faktisk merker mer energi samtidig, kanskje fastingen har helsefordeler? Hadde kanskje trodd at vekta skulle gå enda fortere nedover, men jeg spiser meg nok godt opp på et måltid. Går ned det samme som når jeg spiste 2-4 mindre måltider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 14. august Forfatter #130 Del Skrevet 14. august 12.06: 90,2 kg - START 19.06: 88,2 kg -2,0 kg 26.06: 86,7 kg -1,5 kg 01.07 (før ferie og vi reiste bort, veiedag ble to dager før tiden): 86,1 kg -0,6 kg 10.07: 85,7 kg - 0,4 kg 17.07: 83,7 kg -2,0 kg 24.07: 82,7 kg - 1,0 kg 31.07: 80.8 kg -1,9 kg 07.08: 79,3 kg - 1,5 kg 14.08: 78,0 kg - 1,3 kg Totalt ned: -12,2 kg Genserne mine begynner å sitte løst!😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. august #131 Del Skrevet 14. august Du er helt rå!! Skikkelig flink til å stå i planen din, og det får du valuta for. Gratulerer med atter igjen et supert ukesresultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 14. august #132 Del Skrevet 14. august Supert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 14. august #133 Del Skrevet 14. august Ja, tar virkelig av hatten for innsatsen din og du klarer å stå i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 14. august Forfatter #134 Del Skrevet 14. august Tusen takk dere!🥰 Er tøft å stå i til tider. Særlig sånne kvelder som i kveld, hvor jeg regner på det, og ser at jeg har 14 kg igjen. Klarer jeg samme tempo med gjennomsnitt 1,3 kg i uka (fra appen My Weight), så er det 11 uker igjen. Det er lenge på lite mat, ingen utskeielser. Har tatt valget om å utsette utskeielser, vil bare ned så fort som mulig. Til nå har det gått 9 uker. Så ja… Når jeg ser sånn på det så er det lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 15. august Forfatter #135 Del Skrevet 15. august M: 2 brødskiver med Philadelphia ost og 2 skiver skinke, og 3 knekkebrød med leverpostei. For en middag😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 17. august Forfatter #136 Del Skrevet 17. august I dag har vi vært ute og spist. Og det ble mye mat, treretters. Jaja, Godt var det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 17. august Forfatter #137 Del Skrevet 17. august Har et håp om å nå 76 kg til onsdag, men jeg tror det blir umulig. Da hadde delmål 2 vært i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 19. august Forfatter #138 Del Skrevet 19. august (endret) Lørdag og søndag var uheldige dager matmessig. Lørdag var det restaurant og det tente en liten matflamme. På søndagen ble det derfor litt mer mat enn jeg ville/burde ha spist. I dag har kroppen kjentes normal ut igjen, og det har holdt med et måltid (faster). Var redd det skulle skli helt ut nå, men det gikk over i dag. Endret 19. august av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 20. august #139 Del Skrevet 20. august Har samme erfaring som deg, en dag med mer mat midt i slankeperiode gjør dagen etter litt mer krevende for da vil jeg ha mer! Men ja det går jo over når man kommer over kneika. Er søkkimponert over gjennomføringsevnen din så gøy at du har fått så god progresjon! Inspirert av deg så smakte jeg litt på sånn Pandy godteri og... ja trur jeg lar den ligge på butikkhylla neste gang 😆. Det var godt, men magen min reagerer lett på sukkeralkoholer så det blir fort mageknip av det. Får heller ta noen biter med vanlig godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 20. august Forfatter #140 Del Skrevet 20. august 123qwe skrev (11 timer siden): Har samme erfaring som deg, en dag med mer mat midt i slankeperiode gjør dagen etter litt mer krevende for da vil jeg ha mer! Men ja det går jo over når man kommer over kneika. Er søkkimponert over gjennomføringsevnen din så gøy at du har fått så god progresjon! Inspirert av deg så smakte jeg litt på sånn Pandy godteri og... ja trur jeg lar den ligge på butikkhylla neste gang 😆. Det var godt, men magen min reagerer lett på sukkeralkoholer så det blir fort mageknip av det. Får heller ta noen biter med vanlig godteri. Tusen takk!🥰 Ja, dager med utskeielse fører kroppen og hodet på ville veier... Ååå, det var synd!🫣Var redd jeg skulle få dårlig mage selv, så er er glad for å ha unnsluppet det. Er jo veldig godt til å være "uten sukker". Godteri med malitol, det må jeg styre unna, da protesterer magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå