AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Del Skrevet 12. juni Har en valp på 8 mnd som kun får Vom puppy. Det er jo ikke så rikt på fiber dette. Merker at avføringen er veldig tørr og han må presse mye for å få det ut. Jeg har lest på nett at Kruskakli kan være bra i slike tilfeller, men finner ingensteds om hvor mye som evt skal gies😅 noen som vet? Og evt har erfaring med å gi dette til hund? Anonymkode: 7874a...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. juni #2 Del Skrevet 12. juni Jeg forer med vom og strør alltid litt kruskakli på toppen 😊 Det gjør underverker, når det kommer ut på andre siden 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Del Skrevet 12. juni 1 hour ago, Mardina said: Jeg forer med vom og strør alltid litt kruskakli på toppen 😊 Det gjør underverker, når det kommer ut på andre siden 😄 Åååh, så bra!😊 gir du en gang om dagen? Min går på tre måltider enda, så litt usikker på om han skal ha til alle?😄 Men når du strør på, snakker vi en spiseskje eller?😄 tusen takk for svar iallefall!😁 Anonymkode: 7874a...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. juni #4 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Åååh, så bra!😊 gir du en gang om dagen? Min går på tre måltider enda, så litt usikker på om han skal ha til alle?😄 Men når du strør på, snakker vi en spiseskje eller?😄 tusen takk for svar iallefall!😁 Anonymkode: 7874a...262 Bare strør et tynt lag rett fra boksen. Du trenger nok ikke bruke kruskakli til alle 3 måltider. Du må nesten se hvordan avføringen blir. Er den fortsatt litt hard, må du nok bruke litt mer 😊 Prøv deg fram 😊 Du kan også bruke fullkornsris om du har det til overs 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå