Gå til innhold

Kjøpe støvler til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe støvler i gave til kjæresten min. Noen som har forslag til hvilke jeg skal kjøpe. Han er ikke ekstremt opptatt av merker, men billigstøvler fra Europris er ikke godt nok 

Anonymkode: 02371...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felleskjøpet har godt utvalg støvler, både med og uten vernetå. 

Anonymkode: e619a...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du kjøpe støvler? I hvilke situasjoner bruker han støvler? Min kjæreste hadde lurt på om det var en tullegave hvis jeg hadde kjøpt ham støvler. Men om det er noe din savner ofte, kanskje det kan avgjøre hvilken type støvler han trenger? 

Anonymkode: 1ec45...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal du kjøpe støvler? I hvilke situasjoner bruker han støvler? Min kjæreste hadde lurt på om det var en tullegave hvis jeg hadde kjøpt ham støvler. Men om det er noe din savner ofte, kanskje det kan avgjøre hvilken type støvler han trenger? 

Anonymkode: 1ec45...84c

Kanskje typen til TS bor i Bergen 💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva trenger han støvler til? 

Mannen sykler til jobb i Bergen, og er midt på treet opptatt av stil. Han foretrekker høye Hunters. 

Hadde han vært bonde, eller hadde det vært til multeplukking på myr, ville han nok ikke vært like fornøyd med dette valget. 

Anonymkode: 92cc8...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men hva trenger han støvler til? 

Mannen sykler til jobb i Bergen, og er midt på treet opptatt av stil. Han foretrekker høye Hunters. 

Hadde han vært bonde, eller hadde det vært til multeplukking på myr, ville han nok ikke vært like fornøyd med dette valget. 

Anonymkode: 92cc8...c09

Er til å gå med når vi feks skal en tur på butikken og de styrtregner eller vi skal gå en liten tur og det er vått

Anonymkode: 02371...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er til å gå med når vi feks skal en tur på butikken og de styrtregner eller vi skal gå en liten tur og det er vått

Anonymkode: 02371...464

Da er Hunter, som jeg nevner, et ok alternativ. 

Hvis han ønsker det selv, da. Et godt voksent menneske som ikke eier et par støvler har gjerne en mening om hvorvidt det er en nødvendig eiendel. 

Anonymkode: 92cc8...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt behov for gummistøvler siden jeg gikk på ungdomsskolen, så synes støvler er en merkelig gave. Det er vel noe man kjøper selv, dersom man trenger det.

Anonymkode: 3fb0d...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har støvler fra før, men det er til bruk på jobb. Han ønsker seg noen til hverdags 

Anonymkode: 02371...464

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har ikke hatt behov for gummistøvler siden jeg gikk på ungdomsskolen, så synes støvler er en merkelig gave. Det er vel noe man kjøper selv, dersom man trenger det.

Anonymkode: 3fb0d...d4c

Jøss. Tror jeg tar en tur på prøverforumet og sier at jeg ikke trenger eggløsningstester da jeg ikke prøver å få barn. 

Anonymkode: 92cc8...c09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 19.15):

Men hva trenger han støvler til? 

Mannen sykler til jobb i Bergen, og er midt på treet opptatt av stil. Han foretrekker høye Hunters. 

Hadde han vært bonde, eller hadde det vært til multeplukking på myr, ville han nok ikke vært like fornøyd med dette valget. 

Anonymkode: 92cc8...c09

Jeg trodde hunter støvler bare var for damer 

Anonymkode: 02371...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler Vikings Gyda. Har dem selv. Holdt seg i flere år nå, og jeg bruker mine mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg trodde hunter støvler bare var for damer 

Anonymkode: 02371...464

Det er jaktstøvler.... Ja, noen kvinner har tatt de til seg og brukt det som et moteikon. Men de er laget for jegere til bruk i myr og fjell, som stort sett er menn. 

Anonymkode: 42c1e...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...