AnonymBruker Skrevet 13. juni #21 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): jeg og ... jeg synes det er skikkelig flaut i tillegg. synes folk blir så rar når jeg har det ansiktet. Anonymkode: 0f671...a53 Folk liker ikke resting bitch face, nei! Jeg skjønner det jo, det er umulig å lese hva personen faktisk føler under det sure trynet. Etter mange års fartstid på jorda har jeg (dessverre) lagt meg til en vane å hele tida passe på at munnvikene er noe vendt oppover, så utrykket blir litt mykere, og fremdeles ser naturlig ut. Jeg blir rett og slett litt sliten i ansiktsmuskulaturen etter å ha vært ute blant folk på grunn av dette. Hos frisøren lar jeg resting bitch face komme til syne, men for meg betyr det bare at jeg endelig slapper av. Jeg er ellers hyggelig, smiler og sånt, men jeg tror frisørene enten føler seg litt truffet er kjerringtrynet eller så forstår de at jeg ikke vil begi meg ut på smalltalk. Anonymkode: 6085d...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #22 Del Skrevet 13. juni 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er virkelig merkelig at vi må tilpasse oss en tjeneste vi betaler for! Sagt på en annen måte, du betaler for å uønsket småprat. Det er passe sykt.. Jeg pleier å at jeg snakker så mye på jobb at det blir deilig å bare slappe av hos frisør. Sant nok det. Helt sant ville vært at jeg ikke er interessert i å snakke med dem. Anonymkode: d6e0d...207 Hva er sykt med at frisøren fører en samtale? Vi er mange som setter pris på en hyggelig samtale med frisøren. Det er jo bare å kommunisere at man er for sliten til å prate, eller å bare svare veldig kort så tar de fleste hintet. For enkelte mennesker er frisøren den eneste personen de har å prate med. Det hadde vært mye verre om "defaulten" var å være stille. Anonymkode: 05cf7...c28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #23 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva er sykt med at frisøren fører en samtale? Vi er mange som setter pris på en hyggelig samtale med frisøren. Det er jo bare å kommunisere at man er for sliten til å prate, eller å bare svare veldig kort så tar de fleste hintet. For enkelte mennesker er frisøren den eneste personen de har å prate med. Det hadde vært mye verre om "defaulten" var å være stille. Anonymkode: 05cf7...c28 Jepp! Jeg er ensom så å få snakket med frisøren er like viktig som å få stelt håret. Nesten viktigere. Hadde hun sagt at saksa var borte så kunne jeg godt betalt for bare å snakke med henne. Anonymkode: 8ca89...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solanum Skrevet 13. juni #24 Del Skrevet 13. juni Jeg skriver i booking at jeg ønsker stille klipp. Det er nok godt for frisøren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #25 Del Skrevet 13. juni Jeg prater så lite som mulig med frisøren, og eksternt sjelden jeg opplever de ikke respekterer det, selv om jeg ikke sier det direkte, de aller fleste frisører merker det fort Anonymkode: 7bb98...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå