catlover99 Skrevet 12. juni #1 Del Skrevet 12. juni Hei Går på letrozol og ovitrelle. Er på pp 4 nå. Har satt ovitrelle i morges og har eggløsning i dag eller i morgen. På lørdag skal jeg i 40 årsdag. Kan jeg drikke alkohol eller anbefales det å holde seg unna? Isåfall tenkte jeg 4-6 cider, ingen sprit/shot o.l. Trenger råd og anbefalinger! Jeg klarer å holde meg unna, men kjenner samtidig at det hadde vært gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Del Skrevet 12. juni Jeg har en regel - og det er at så lenge jeg tar sprøyter / tabletter og i er i gang med en runde så holder jeg meg helt unna alkohol. Ville i hvert fall ikke rørt det siden du har eggløsning rett før du evnt skal drikke Alkohol lager jo også en stress / betennelsesreaksjon i kroppen som er det siste man trenger når et egg skal befruktes og deles. Anonymkode: 31118...554 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 12. juni #3 Del Skrevet 12. juni (endret) Det anbefales å holde seg unna - men det er jo opp til deg. Du er jo ikke fysisk gravid, men det er jo mye man ikke vet om hva som påvirker og ikke. Så jeg tenker at det er et personlig valg den enkelte må ta Generelt sett så drikker jeg ikke når jeg bruker medikamenter selv om de ikke har noe varsel for alkohol og bruk - uavhengig av det er pga graviditet eller annet. Endret 12. juni av Helene90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå