AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Del Skrevet 11. juni Hvor mange dager etter fryseforsøk testet du positivt? Hvilke medisiner i styrt syklus kan slå ut på hcg? Regner med klinikkene ikke anbefaler testing før etter 14 dager? Andre ting rundt fryseforsøk som kan være verdt å vite før innsett snart? 🪻🐝 Anonymkode: 44c93...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Del Skrevet 11. juni Noen klinikker praktiserer testing 10, 12 eller 14 dager etter innsett. Noen klinikker vil ha blodprøve på bestemt dag uavhengig av eventuell test resultat hjemme. Å teste før 8 dager etter innsett er lite vits, da egget ved frysforsøk fremdeles kan bruke noen dager på å feste seg, så ville ventet til dag 10. Bruker du Ovitrelle bør du vente minst 10 dager etter du satt sprøyten. I de aller fleste styrte sykluser er det kun eggløsningspøryte som vil slå ut på hcg prøver da de inneholder hcg. Lykke til Anonymkode: 2d4eb...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Noen klinikker praktiserer testing 10, 12 eller 14 dager etter innsett. Noen klinikker vil ha blodprøve på bestemt dag uavhengig av eventuell test resultat hjemme. Å teste før 8 dager etter innsett er lite vits, da egget ved frysforsøk fremdeles kan bruke noen dager på å feste seg, så ville ventet til dag 10. Bruker du Ovitrelle bør du vente minst 10 dager etter du satt sprøyten. I de aller fleste styrte sykluser er det kun eggløsningspøryte som vil slå ut på hcg prøver da de inneholder hcg. Lykke til Anonymkode: 2d4eb...8cc Vet du hvor lenge før innsett man setter sprøyten? Er det likt som ved egguttak, 1,5 døgn før? Anonymkode: 44c93...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vet du hvor lenge før innsett man setter sprøyten? Er det likt som ved egguttak, 1,5 døgn før? Anonymkode: 44c93...b0d Man setter den like mange dager før innsett, som antall dager embryoet er frosset.. Alt dette vil du få info om og sikkert skrevet i syklusprotokollen du får. Anonymkode: 2d4eb...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 11. juni #5 Del Skrevet 11. juni Jeg testet 5 dager etter innsett. Men da av blastocyst. Fikk svak positiv test da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #6 Del Skrevet 19. juni Kone92 skrev (På 11.6.2024 den 22.43): Jeg testet 5 dager etter innsett. Men da av blastocyst. Fikk svak positiv test da 😊 Hadde du styrt syklus? Hvilke medisiner fikk du i så fall? Ble det en baby av det eller er du fortsatt gravid? ☺️ Fått progynova og cyclogest for fryseforsøket som skal utføres neste uke. Blir spennende å se om det går 🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 44c93...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 19. juni #7 Del Skrevet 19. juni Jeg hadde fryseforsøk, styrt syklus med progynova og cyclogest. Klinikken anbefalte å teste etter 10 dager, men jeg fikk svak positiv test allerede etter 7 dager. Gravid i uke 30 nå❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #8 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 20.50): Hvor mange dager etter fryseforsøk testet du positivt? Hvilke medisiner i styrt syklus kan slå ut på hcg? Regner med klinikkene ikke anbefaler testing før etter 14 dager? Andre ting rundt fryseforsøk som kan være verdt å vite før innsett snart? 🪻🐝 Anonymkode: 44c93...b0d Ovitrelle kan slå ut. Testet positivt 11 dpo. Altså for meg da 2 dagers embryo + 9 dager. Anonymkode: 512b8...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 19. juni #9 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde du styrt syklus? Hvilke medisiner fikk du i så fall? Ble det en baby av det eller er du fortsatt gravid? ☺️ Fått progynova og cyclogest for fryseforsøket som skal utføres neste uke. Blir spennende å se om det går 🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 44c93...b0d Nei, naturlig syklus 😊 Første gang resulterte i et barn. Og nå er jeg gravid med søsken 😊 Går på cyglogest bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #10 Del Skrevet 19. juni uglejenta skrev (4 timer siden): Jeg hadde fryseforsøk, styrt syklus med progynova og cyclogest. Klinikken anbefalte å teste etter 10 dager, men jeg fikk svak positiv test allerede etter 7 dager. Gravid i uke 30 nå❤️ Fantastisk! Gratulerer ☺️ Første forsøk? Anonymkode: 44c93...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 19. juni #11 Del Skrevet 19. juni (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fantastisk! Gratulerer ☺️ Første forsøk? Anonymkode: 44c93...b0d Edit: Trodde du skrev til meg, så feilsvar 😅 Endret 19. juni av Kone92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #12 Del Skrevet 19. juni uglejenta skrev (4 timer siden): Jeg hadde fryseforsøk, styrt syklus med progynova og cyclogest. Klinikken anbefalte å teste etter 10 dager, men jeg fikk svak positiv test allerede etter 7 dager. Gravid i uke 30 nå❤️ Kan man styre syklus med østrogen? Anonymkode: b4139...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 19. juni #13 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fantastisk! Gratulerer ☺️ Første forsøk? Anonymkode: 44c93...b0d Tusen takk, nei andre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå