AnonymBruker Skrevet 25. juni #81 Del Skrevet 25. juni Gullfjer19 skrev (37 minutter siden): Sier du at jeg må være forsiktig/holde meg unna han/glemme han hvis han har dame? Eh ja! Anonymkode: 87c47...827 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #82 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 17.31): Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. Anonymkode: bf3b5...a9d Det er ikke alltid lett å vurdere, men at de er litt oppsøkende, stadig trekker mot deg og velger å snakke med deg, gjerne berører deg, kan være tegn på interesse. Men det kan også være at de bare liker deg godt som kollega feks. Min erfaring er at man gjerne bare VET. Man merker det, uten å nødvendigvis helt kunne sette fingeren på hva det er som gjør det. Andre ganger, kanskje spesielt hvis det er alkohol i bildet, kan personer vise tydelig interresse der og da, men ikke egentlig være interessert når de er edru🤪 Så det er jammen ikke lett alltid. Noen ganger må man bare tørre å spørre eller ta initativ til noe selv for å få det avklart. Anonymkode: f7437...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #83 Del Skrevet 25. juni Ikke lett å bli klok. Jeg har ikke hørt noe på flere dager, plutselig masse i dag og en invitasjon.. Så får vi se. Fikk ikke til i dag, så blir senere denne uka. Får vi se om det var kun hyggelig gest eller om det er noe mer bak.. Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 26. juni #84 Del Skrevet 26. juni Bamseklemmer skrev (På 13.6.2024 den 1.22): Sett deg i fanget hans, og vær litt uskyldig dirty.. vrikke litt ekstra på rompa når du ler eller be har klå deg på ryggen. Er du litt tøffere, kan du ta knipeøvelser i fanget hans.. det merkes så godt og er så hærlig. Det er jo usynlig flørting hvis begge to kniper samtidig.. Kan vel knapt finnes bedre tegn på interesse🥰Ikke glem å prate med andre da, for det virker så avslørende🙈 Jøye meg 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 8. juli #85 Del Skrevet 8. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 14.39): Eh ja! Anonymkode: 87c47...827 Si det til h*n❤️på min venstre side❤️ 🥹 Endret 8. juli av Gullfjer19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #86 Del Skrevet 8. juli Gullfjer19 skrev (2 timer siden): Si det til h*n❤️på min venstre side❤️ 🥹 Hva mener du med dette? Anonymkode: e0a90...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #87 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva mener du med dette? Anonymkode: e0a90...de3 Befannt seg med en utro dritt da det ble skrevet. Kom å si det til h*n som sitter med meg, at vi ikke kan være sammen. Anonymkode: be4ff...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #88 Del Skrevet 9. juli Hva tenker dere gutter… En som snapper jevnt, men spør ikke så mye. Sender snapper når han er på fest med guttegjengen, ja hele kvelden faktisk. Er han interessert i å finne ut av denne «noe» som ligger der eller er det bare intetsigende? Jeg snapper iallefall kun nære venner eller interessenter om jeg er på fest med jentene….. Snappene jeg får er av interessant karakter, og jeg får positive kommentarer tilbake også. 🤭 Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 9. juli #89 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva mener du med dette? Anonymkode: e0a90...de3 ❤️Hjerte mitt vil ikke høre på meg vil ikke samarbeidet 🫣 hjernen min sier noe hjerte mitt sier noe helt annet 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 9. juli #90 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Befannt seg med en utro dritt da det ble skrevet. Kom å si det til h*n som sitter med meg, at vi ikke kan være sammen. Anonymkode: be4ff...a07 Flink du er til å dikte opp historie 😂 Er du født sånn eller? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #91 Del Skrevet 9. juli Gullfjer19 skrev (28 minutter siden): ❤️Hjerte mitt vil ikke høre på meg vil ikke samarbeidet 🫣 hjernen min sier noe hjerte mitt sier noe helt annet 😩 Tøys. Avslutt ting før man innleder nytt. Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #92 Del Skrevet 10. juli Gullfjer19 skrev (9 timer siden): Flink du er til å dikte opp historie 😂 Er du født sånn eller? 🤔 Jeg dikte opp? Om det ikke var noen fysisk ved din side, er det du som dikter? Wtf. Anonymkode: be4ff...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 10. juli #93 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tøys. Avslutt ting før man innleder nytt. Anonymkode: 87c47...827 Hvordan vet du at jeg er i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 10. juli #94 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg dikte opp? Om det ikke var noen fysisk ved din side, er det du som dikter? Wtf. Anonymkode: be4ff...a07 Det er DITT PROBLEM OM du IKKE SKJØNNE HVA JEG MENTE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #95 Del Skrevet 11. juli Gullfjer19 skrev (8 timer siden): Det er DITT PROBLEM OM du IKKE SKJØNNE HVA JEG MENTE!!!!! Du snakker om en opptatt mann. Som brty at han er utro om han er deg nær. Da er det ikke om å gjøre å dikte om nærhet og sidesitting. Anonymkode: be4ff...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 11. juli #96 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 17.51): Hva om de er sjenerte..? Anonymkode: 87c47...827 Jeg mener at hvis man virkelig ser en verdi i noen, så forsøker man å overkomme den beskjedenheten. Det er menneskelig. Hvis en sjenert mann møter drømmedamen, og ikke klarer å la være å gi det en sjanse, vil han naturlig finne en måte å legge vekk blygheten og satse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #97 Del Skrevet 11. juli Magnifique skrev (5 timer siden): Jeg mener at hvis man virkelig ser en verdi i noen, så forsøker man å overkomme den beskjedenheten. Det er menneskelig. Hvis en sjenert mann møter drømmedamen, og ikke klarer å la være å gi det en sjanse, vil han naturlig finne en måte å legge vekk blygheten og satse Det var ganske svevende dette. Du sier at hvis den sjenerte vil noe, så lar han bare være å være sjenert? Jeg skal huske det til neste gang. Anonymkode: b9897...8a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 11. juli #98 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var ganske svevende dette. Du sier at hvis den sjenerte vil noe, så lar han bare være å være sjenert? Jeg skal huske det til neste gang. Anonymkode: b9897...8a1 Husk å legge vekk sarkasmen også da. Jeg sier ikke at man automatisk slutter å være sjenert, men at dersom man virkelig ønsker noe, på tross av eventuelle hindringer (det trenger jo ikke nødvendigvis være at man er sjenert), så vil de fleste prøve å overkomme det på en eller annen måte. For meg er det logisk. Hvis jeg sterkt ønsker meg en rolle i et teaterstykke, har sceneskrekk, men endelig har klart å få en audition, øver jeg likevel som pokker, fordi jeg virkelig ønsker den rollen. Det er menneskelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #99 Del Skrevet 11. juli Magnifique skrev (58 minutter siden): Husk å legge vekk sarkasmen også da. Jeg sier ikke at man automatisk slutter å være sjenert, men at dersom man virkelig ønsker noe, på tross av eventuelle hindringer (det trenger jo ikke nødvendigvis være at man er sjenert), så vil de fleste prøve å overkomme det på en eller annen måte. For meg er det logisk. Hvis jeg sterkt ønsker meg en rolle i et teaterstykke, har sceneskrekk, men endelig har klart å få en audition, øver jeg likevel som pokker, fordi jeg virkelig ønsker den rollen. Det er menneskelig. Jeg tror ikke det er så enkelt. Jeg er ganske så trygg i meg selv, men kan bli heeeelt utenfor å bli en skikkelig fjott om jeg møter en jeg liker. Haha. Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 11. juli #100 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du snakker om en opptatt mann. Som brty at han er utro om han er deg nær. Da er det ikke om å gjøre å dikte om nærhet og sidesitting. Anonymkode: be4ff...a07 Han var ikke og er ikke i nærheten av meg engang. Hvordan kan du da snakke om nærhet og sidesitting??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå