carlberner1 Skrevet 21. juni #61 Del Skrevet 21. juni 16 hours ago, AnonymBruker said: Skjønnt at du fortsatt liker henne på et vis, for det er et slags bevis på langvarig kjærlighet, men! Det er for lenge, nok er nok for deg. Prøver du deg på andre kvinner? Har du hatt noen i mellomtiden? Anonymkode: be4ff...a07 Takk for gode ord! Jeg vet, det er for lenge, det er ikke bra og ja, det har vært andre. Heldigvis, tenker jeg i ettertid. Men jeg har også oppdaget at det ikke er så mange gangene jeg har forelsket meg og noen av dem sitter i j*vlig lenge. Jeg tenker jo at det er bra, men det går en grense, ja. Jeg er ikke god på dem, grensene Jeg har bestemt meg for at jeg på en pen måte må be om å få snakke med henne. Hun vet jeg har vært "etter" henne og jeg vet hva hun svarte, men jeg er ikke sikker på hun vet at det ikke er gått over. Ikke at det er poenget, min tanke var at jeg kunne lande litt, bli litt "ferdig" med henne ved å snakke med henne. God plan? Si det.. Men - jeg tror vi er over i en annen tråd nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #62 Del Skrevet 21. juni Får snap litt sånn usystematisk. I går fikk jeg plutselig morgensending, og et par andre utpå ettermiddagen.. Med mer innhold enn før, og viste liksom mer av livet på en måte… Så ikke noe siden da, selvom jeg har svart. Skal sies jeg har sjekket snapscore bare for å se og den har heldigvis ikke rørt seg. Haha! Aner jo ikke hva noe betyr, men glad jeg har hørt noe. Trodde kanskje løpet var kjørt.. Kan være det fortsatt, men han sender da. Han har ikke svart på dagens snap, men lov å håpe noe kommer. Gidder ikke spamme han! Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 21. juni #63 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 17.31): Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. Anonymkode: bf3b5...a9d Vi er i samme båt 🙂jeg har VELDIG STERKE FØLELSER for en i slutten av 30 årene og jeg selv er i slutten av 40 årene. Jeg har flere ganger send signaler til han men dessverre uten resultat. Har hatt følelser for han i nesten 3 år nå men det siste året klarte jeg å sende han signaler. I begynnelsen trodde jeg at han var interessert i meg men nå har jeg ikke samme tanker 😥. Etter sommerferien skal han begynne å jobbe på et annet sted jeg kommer ikke til å se han mer og det gjør så vondt i mitt ❤️😥😥Har ALDRI fått STERKE FØLELSER for noen før. Det er FØRSTE GANG I MITT LIV jeg får SÅ STERKE FØLELSER for noen. Har så lyst til å fortelle han det men klarer ikke det er ganske ny på dette området er uvitende 🫣. Så han 2 dager siden for siste gang 😭😭😭 VÆR SÅ SNILL ts fortell meg hva jeg skal gjøre 😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #64 Del Skrevet 21. juni Om du er usikker på om noen er intr så er de ikke intr. Anonymkode: 41487...841 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 21. juni #65 Del Skrevet 21. juni Gullfjer19 skrev (9 minutter siden): Vi er i samme båt 🙂jeg har VELDIG STERKE FØLELSER for en i slutten av 30 årene og jeg selv er i slutten av 40 årene. Jeg har flere ganger send signaler til han men dessverre uten resultat. Har hatt følelser for han i nesten 3 år nå men det siste året klarte jeg å sende han signaler. I begynnelsen trodde jeg at han var interessert i meg men nå har jeg ikke samme tanker 😥. Etter sommerferien skal han begynne å jobbe på et annet sted jeg kommer ikke til å se han mer og det gjør så vondt i mitt ❤️😥😥Har ALDRI fått STERKE FØLELSER for noen før. Det er FØRSTE GANG I MITT LIV jeg får SÅ STERKE FØLELSER for noen. Har så lyst til å fortelle han det men klarer ikke det er ganske ny på dette området er uvitende 🫣. Så han 2 dager siden for siste gang 😭😭😭 VÆR SÅ SNILL ts fortell meg hva jeg skal gjøre 😭😭😭 Du har vel ikke så mye å tape? Hvis du uansett ikke skal jobbe med han lenger, og har vært begeistret for han i hele 3 år? Med mindre han har dame, hadde jeg sendt han en melding. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 21. juni #66 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Om du er usikker på om noen er intr så er de ikke intr. Anonymkode: 41487...841 Nei, det er jeg ikke. Kan se det på han at er interessert men det er "noe"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juni #67 Del Skrevet 22. juni Jeg er ekstrovert, og er ei dame med bekreftelsesbehov så jeg kan ikke fordra og gå rundt å lure.... Passer bare ikke for meg rett og slett. Kan gjerne flørte, for å vise interesse, og den blir som regel åpenbar (ikke vulgær håper jeg 😂). Er jeg usikker eller i tvil så sier jeg det rett ut. Tar heller et kjapt avslag enn at jeg skal gå rundt og ha vondt i magen...For det er slitsomt synes jeg. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 22. juni #68 Del Skrevet 22. juni Enig med Irak, riv av plasteret. Spør om han vil holde kontakten (utveksle SoMe/tlf-nummer) og spør om han vil ta en kaffe. Det verste du kan få er nei, da må du bare gå videre i livet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 22. juni #69 Del Skrevet 22. juni Veivalg skrev (2 timer siden): Enig med Irak, riv av plasteret. Spør om han vil holde kontakten (utveksle SoMe/tlf-nummer) og spør om han vil ta en kaffe. Det verste du kan få er nei, da må du bare gå videre i livet. Hvorfor må alltid damer ta første steget? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #70 Del Skrevet 22. juni Her er det litt forskjell på kjønnene. Om en mann virkelig er interessert, så vil du lett merke det, med mindre han er veldig sjenert da. Kvinner derimot gir ofte lite eller ingen signaler, selv om de er interessert Anonymkode: c2698...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #71 Del Skrevet 22. juni Gullfjer19 skrev (28 minutter siden): Hvorfor må alltid damer ta første steget? 🙂 Alltid? Det som er forventet i samfunnet i dag er at det er menn som tar initiativ Anonymkode: c2698...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 22. juni #72 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alltid? Det som er forventet i samfunnet i dag er at det er menn som tar initiativ Anonymkode: c2698...9fd Ja, alltid. Menn tar aldri initiativ har jeg hørt. Som jeg skrev innledningsvis så har jeg ALDRI HAR HATT SÅ STERKE FØLELSER FOR EN MANN FØR. Jeg har jo veldig lyst til å rope høyt til han og si 📢 S.... jeg elsker deg av hele ❤️ mitt men tør ikke det🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 22. juni #73 Del Skrevet 22. juni (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her er det litt forskjell på kjønnene. Om en mann virkelig er interessert, så vil du lett merke det, med mindre han er veldig sjenert da. Kvinner derimot gir ofte lite eller ingen signaler, selv om de er interessert Anonymkode: c2698...9fd Hvordan vil jeg merke det? Siden du nevner det går jeg ut i fra du er mann tar jeg feil? Hadde vært nyttig å få litt råd fra en mann 🙂Jeg har gitt VELDIG MANGE signaler. Hva mer kan jeg gjøre? Endret 22. juni av Gullfjer19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #74 Del Skrevet 22. juni Gullfjer19 skrev (5 timer siden): Hvorfor må alltid damer ta første steget? 🙂 Alltid? Denne gangen fordi ts er dame, og det er hun som "eier" problemet. Vi når dessverre ikke mannen i denne historien. Anonymkode: b9897...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 22. juni #75 Del Skrevet 22. juni (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alltid? Denne gangen fordi ts er dame, og det er hun som "eier" problemet. Vi når dessverre ikke mannen i denne historien. Anonymkode: b9897...8a1 Hvordan vet du at ts er dame? Endret 22. juni av Gullfjer19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #76 Del Skrevet 23. juni Gullfjer19 skrev (14 timer siden): Hvordan vet du at ts er dame? Det vet jeg egentlig ikke. Svaret er universelt likevel. Ts eier sitt problem, og du eier ditt. Du kom vel ikke hit for å få oss til å gå og spørre din utpekte, hva han synes om deg? Menn kommer også hit med samme problemstilling, og får samme råd. Anonymkode: b9897...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 24. juni #77 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 11.40): Det vet jeg egentlig ikke. Svaret er universelt likevel. Ts eier sitt problem, og du eier ditt. Du kom vel ikke hit for å få oss til å gå og spørre din utpekte, hva han synes om deg? Menn kommer også hit med samme problemstilling, og får samme råd. Anonymkode: b9897...8a1 Hehe... For å være helt ærlig jeg tenkte ikke på det😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 24. juni #78 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 11.40): Det vet jeg egentlig ikke. Svaret er universelt likevel. Ts eier sitt problem, og du eier ditt. Du kom vel ikke hit for å få oss til å gå og spørre din utpekte, hva han synes om deg? Menn kommer også hit med samme problemstilling, og får samme råd. Anonymkode: b9897...8a1 Jeg tror ts er en mann. Kvinner tenker ikke over aldersgrense mellom dem og "utkårede" 😉 Selv om jeg er i slutten av 40 årene ser jeg ut som 30 åring 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #79 Del Skrevet 24. juni Gullfjer19 skrev (2 timer siden): Jeg tror ts er en mann. Kvinner tenker ikke over aldersgrense mellom dem og "utkårede" 😉 Selv om jeg er i slutten av 40 årene ser jeg ut som 30 åring 😉 Jooo, jeg er 40 og er utrolig betatt av en på 33. Jeg tenker absolutt på aldersgrensen. Jeg blir aldri tatt for å være 40, de fleste tror jeg er 10-15 år yngre. Men tenker på aldersforskjellen likevel… Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 25. juni #80 Del Skrevet 25. juni Hengebuksvinet skrev (På 22.6.2024 den 0.35): Du har vel ikke så mye å tape? Hvis du uansett ikke skal jobbe med han lenger, og har vært begeistret for han i hele 3 år? Med mindre han har dame, hadde jeg sendt han en melding. Sier du at jeg må være forsiktig/holde meg unna han/glemme han hvis han har dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå