AnonymBruker Skrevet 16. juni #41 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lurer på akkurat det samme. Er blitt betatt av en fyr, der fallhøyden er litt høy om jeg bommer. Han kan se meg dypt i øynene i flere minutter. Og det føles som nos skjer i luften, når blikkontakten er lang. Men er han sånn mot alle? Usikker? Har snakket med andre som mener han er reservert og tørr. Anonymkode: fe0cb...46d Så spennende. Blir helt ødelagt av dette jeg 🙈 Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #42 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så spennende. Blir helt ødelagt av dette jeg 🙈 Anonymkode: 87c47...827 Jeg også. Opplever av og til at han følger meg med blikket, når han tror jeg ikke ser. Og så dette fantastiske blikket. Anonymkode: fe0cb...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 16. juni #43 Del Skrevet 16. juni Jeg har lurt veldig på dette. Kjenner en person som er veldig intens i blikket. Egentlig en fin fyr, men bruker han dette bevisst i kontakt med mennesker? Både i privatliv og på jobb? Eller prøver han å vise interesse for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #44 Del Skrevet 16. juni Hengebuksvinet skrev (5 timer siden): Jeg har lurt veldig på dette. Kjenner en person som er veldig intens i blikket. Egentlig en fin fyr, men bruker han dette bevisst i kontakt med mennesker? Både i privatliv og på jobb? Eller prøver han å vise interesse for meg? Skulle ønske jeg kunne svart deg, for jeg lurer på akkurat det samme.. Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #45 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle ønske jeg kunne svart deg, for jeg lurer på akkurat det samme.. Anonymkode: 87c47...827 Men, er en fyr grei om han bruker blikkontakt på denne måte bevisst? Sleipinger gjør det nok, men ikke mer reale menn? Anonymkode: fe0cb...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #46 Del Skrevet 16. juni Jeg tror dere må prøve å observere han når han er sammen med andre mennesker, altså både kvinner og menn, og se hvordan han oppfører seg da. Personlig er jeg på den introverte/sjenerte skalaen, så jeg er redd jeg kan sende blandede signaler selv. Den eneste sikre måten er å forsøke å få tid med ham, spørre om han blir med på smått og stort. Eller bare be ham ut. Anonymkode: 8d97f...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 17. juni #47 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 12.54): Jeg og…! Tripper og ser på tlf, håper på en snap (vi har bare snap til hverandre). Så gutter, ikke vær redde for å virke påtrengende!!!! Anonymkode: 87c47...827 Han er interessert! Ut fra det du skriver er jeg ikke i tvil. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #48 Del Skrevet 17. juni Hengebuksvinet skrev (11 timer siden): Han er interessert! Ut fra det du skriver er jeg ikke i tvil. ❤️ I Wish, men han er ikke så pågående på snap. Mulig han bare ikke ER det. Tror dessverre ikke han er det, for går lenge mellom hver snap og om han åpner. Mulig jeg bare er utålmodig også, hvis han er en som ikke bruker snap sånn… Jeg vet jo ikke 🤷🏻♀️ Skulle gjerne hatt muligheten til å møte han igjen i en forbindelse med fest, men det er liksom ingen naturlig vei. Siden vi har ingen felles venner eller noe, så må bli en større event i byen, men … Og hvor «pågående» kan man være? Sender som regel svar, med både og av responstid… Siste snap ble sendt i går, men da ble den ikke åpnet før i dag tidlig og da var det som sto litt «wasted». Kan man sende en snap i dag da, eller bør man holde avstand og vente…? Mest lyst til å si rett ut at jeg vil ta en øl med han, men … Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #49 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men, er en fyr grei om han bruker blikkontakt på denne måte bevisst? Sleipinger gjør det nok, men ikke mer reale menn? Anonymkode: fe0cb...46d Ikke alle er ekle bare fordi de holder øyekontakt. Da er jeg jo det selv og, for jeg viker ikke når han ser på meg heller. Han er jo råflott 💕 Anonymkode: 87c47...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #50 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg tror dere må prøve å observere han når han er sammen med andre mennesker, altså både kvinner og menn, og se hvordan han oppfører seg da. Personlig er jeg på den introverte/sjenerte skalaen, så jeg er redd jeg kan sende blandede signaler selv. Den eneste sikre måten er å forsøke å få tid med ham, spørre om han blir med på smått og stort. Eller bare be ham ut. Anonymkode: 8d97f...406 Jeg har forsøkt, men ser van ikke i sånne settinger, men de få jeg har møtt han i, kan jeg ikke se han har samme intense øyekontakt…. Spørs om jeg bør sjanse mot å be han ut. 🙈 men hvor lite kontakt kan en person ta og likevel være interessert tro…. 🙈 Anonymkode: 87c47...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #51 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): I Wish, men han er ikke så pågående på snap. Mulig han bare ikke ER det. Tror dessverre ikke han er det, for går lenge mellom hver snap og om han åpner. Mulig jeg bare er utålmodig også, hvis han er en som ikke bruker snap sånn… Jeg vet jo ikke 🤷🏻♀️ Skulle gjerne hatt muligheten til å møte han igjen i en forbindelse med fest, men det er liksom ingen naturlig vei. Siden vi har ingen felles venner eller noe, så må bli en større event i byen, men … Og hvor «pågående» kan man være? Sender som regel svar, med både og av responstid… Siste snap ble sendt i går, men da ble den ikke åpnet før i dag tidlig og da var det som sto litt «wasted». Kan man sende en snap i dag da, eller bør man holde avstand og vente…? Mest lyst til å si rett ut at jeg vil ta en øl med han, men … Anonymkode: 87c47...827 Vet du, dra av plasteret å be han ut 😊 om han ikke er interisert er det trist, men da får du i det minste vite det du trenger før dette blir større enn dette også. Plutserlig har et år gått å du er fortsatt betatt av en mann som det kanskje ikke blir noe med, hilsen ei som har vært betatt i over 2 fordømte år som kunne ha blltt brukt på alt annet!! 😅😭 Ikke bli som meg, sats alt, jeg heier på deg 💃 Anonymkode: be4ff...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #52 Del Skrevet 17. juni Både meg og han er redd får forhold så kanskje vanskelig uansett😂 jeg vet han ikke kan skjønne at jeg er intressert får jeg får panikk å ser en annen vei når han ser på meg😂 Anonymkode: bf3b5...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #53 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): I Wish, men han er ikke så pågående på snap. Mulig han bare ikke ER det. Tror dessverre ikke han er det, for går lenge mellom hver snap og om han åpner. Mulig jeg bare er utålmodig også, hvis han er en som ikke bruker snap sånn… Jeg vet jo ikke 🤷🏻♀️ Skulle gjerne hatt muligheten til å møte han igjen i en forbindelse med fest, men det er liksom ingen naturlig vei. Siden vi har ingen felles venner eller noe, så må bli en større event i byen, men … Og hvor «pågående» kan man være? Sender som regel svar, med både og av responstid… Siste snap ble sendt i går, men da ble den ikke åpnet før i dag tidlig og da var det som sto litt «wasted». Kan man sende en snap i dag da, eller bør man holde avstand og vente…? Mest lyst til å si rett ut at jeg vil ta en øl med han, men … Anonymkode: 87c47...827 Jeg ville kanskje ha tenkt "ikke spesielt interessert" hvis han ikke åpner og leser før dagen etter. Er du virkelig interessert i en person, så vil man være mer "på". Da venter man på et livstegn fra den man er interessert i, og lar ikke alt bare henge i lufta. Kanskje han er litt sånn flørtete med mange, og legger ikke så mye i det. Anonymkode: ec2d5...24f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #54 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ville kanskje ha tenkt "ikke spesielt interessert" hvis han ikke åpner og leser før dagen etter. Er du virkelig interessert i en person, så vil man være mer "på". Da venter man på et livstegn fra den man er interessert i, og lar ikke alt bare henge i lufta. Kanskje han er litt sånn flørtete med mange, og legger ikke så mye i det. Anonymkode: ec2d5...24f Samme tenker jeg. At det var noe «der» da vi møttes, men ikke nok til å holde kontakten.. Kanskje hvis vi fikk mer tid sammen, men det er igjen så er det vanskelig… Synd for han er virkelig en flott mann. Første på mange mange år! Anonymkode: 87c47...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #55 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg ville kanskje ha tenkt "ikke spesielt interessert" hvis han ikke åpner og leser før dagen etter. Er du virkelig interessert i en person, så vil man være mer "på". Da venter man på et livstegn fra den man er interessert i, og lar ikke alt bare henge i lufta. Kanskje han er litt sånn flørtete med mange, og legger ikke så mye i det. Anonymkode: ec2d5...24f Det er noen som bare er utrolig sløve med å svare på meldinger, spesielt dersom de ikke er spesielt aktive på et nettverk og har varsler av. Nå har det blitt ganske mange fora hvor du kan sende meldinger… Anonymkode: 8d97f...406 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blogg Skrevet 18. juni #56 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 17.31): Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. Anonymkode: bf3b5...a9d Hvilket skjønn både du og vedkommende? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #57 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er noen som bare er utrolig sløve med å svare på meldinger, spesielt dersom de ikke er spesielt aktive på et nettverk og har varsler av. Nå har det blitt ganske mange fora hvor du kan sende meldinger… Anonymkode: 8d97f...406 Jo, men jeg tenker at om man er sløv så henger det sammen med at man ikke er så interessert. Interesse gjør at man blir oppmerksom og våken, og ser etter tegn fra den man er interessert i, akkurat som TS gjør i denne tråden. Anonymkode: ec2d5...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 19. juni #58 Del Skrevet 19. juni On 6/14/2024 at 7:49 AM, AnonymBruker said: flere episoder fra ungdommen hvor jeg ikke hadde slike antenner for å oppdage om damer var interessert. Minst to, kanskje tre episoder hvor jeg av ren uvitenhet, knuste unge damers hjerte med kommentarer jeg slengte til dem uten å forstå at de var interessert i meg. Anonymkode: d938d...21b .. redd den klubben er stor, uff .. De tre hotteste damene på ungdomsskolen prøvde seg, 20(?) år senere skjønte jeg det. Selvskryt og etter-rasjonalisering? Mnja, ikke bare. Og så prøvde de seg på en del siden de fikk respons. Men det kostet for alle parter. On 6/17/2024 at 8:52 PM, AnonymBruker said: hilsen ei som har vært betatt i over 2 fordømte år som kunne ha blltt brukt på alt annet!! 😅😭 Ikke bli som meg, sats alt, jeg heier på deg 💃 Anonymkode: be4ff...a07 To år? Ingenting. 25. Hun sitter på kontoret ved siden av nå og er like griselekker for meg som den gang. Det er skikkelig dr*tt!! Har prøvd meg, vi var og bada for mange år siden, hun sammen med fyr og hans unger nå og jeg har fått no-go. (Må gjøre noe med min situasjon der, men aner ikke hva. Annen sak/tråd evt.) 8 hours ago, AnonymBruker said: Interesse gjør at man blir oppmerksom og våken, og ser etter tegn fra den man er interessert i Anonymkode: ec2d5...24f Ja, gjett om!! Og man blir sliten av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blogg Skrevet 20. juni #59 Del Skrevet 20. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 17.31): Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. Anonymkode: bf3b5...a9d 🙂 Endret 21. juni av Blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #60 Del Skrevet 20. juni carlberner1 skrev (På 19.6.2024 den 12.32): To år? Ingenting. 25. Hun sitter på kontoret ved siden av nå og er like griselekker for meg som den gang. Det er skikkelig dr*tt!! Har prøvd meg, vi var og bada for mange år siden, hun sammen med fyr og hans unger nå og jeg har fått no-go. (Må gjøre noe med min situasjon der, men aner ikke hva. Annen sak/tråd evt.) 😱😱😱😱 Damn! Det er dumt at du blir stadig minnet på henne på denne måten, da jeg har kommet over noen har det vært av å ikke se dem på flere år å ha åpningen til å møte noen ny. Har ikke tatt initiativ til å møte noen de siste årene og derfor tror jeg enda jeg er litt stuck der jeg er, for hjernen trenger noen å tenke på for meg, vet ikke med deg. Skjønnt at du fortsatt liker henne på et vis, for det er et slags bevis på langvarig kjærlighet, men! Det er for lenge, nok er nok for deg. Prøver du deg på andre kvinner? Har du hatt noen i mellomtiden? Anonymkode: be4ff...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå